Hakutulokset

  1. A

    Gallup:Ammattisi ja oletko mammalomalla/hoitovapaalla?

    Olen koulutukseltani merkonomi. Nyt kylläkin olen hoitovapaalla kevääseen -08 asti, jonka jälkeen palaan vakkari duuniin. Kotosalla ollu jo 3,5 vuotta. Lapset -02 ja -05. :heart:
  2. A

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meiltä löytyy Santeri Benjamin ja Veera Elisabeth
  3. A

    kestääkö vaiko ei?

    Itse olin 18v, kun alettiin seurustella ja nyt ollaan oltu kimpassa 11v. Avioliitossa asustellaan. Yksi ihana lapsi löytyy ja uusi vauva odottelee masussa.
  4. A

    Raiskausko avioliitossa.......

    "Miten saan ukon pois kimpustani ??????????Seksiä ja taas seksiä ei mitään muuta.Jos tekee panna mieli niin yölläkin herätetään sitä varten , kun mun tekee taas mieli ja pakko antaa , muuten alkaa hirvee tappelu ja mykkäkoulu." - Ei kai tuollaista elämää voi olla kenelläkään 12 vuotta?!? Jos...
  5. A

    Raiskausko avioliitossa.......

    Ihan selventääkseni juttuasi...Kauanko olette olleet yhdessä ja minkä ikäisiä olette? Itsellä tuli mieleen heti tietynlainen kuva näistä em. asioista...
  6. A

    Kuinka unohtaa syrjähypyn...

    Mä sekoitin sun juttuun "Minä"-nimimerkin viestit! Anteeksi, no mutta otetaanpa se sitten ihan ilmaan heitettynä ajatuksena =)
  7. A

    Kuinka unohtaa syrjähypyn...

    ...että kyllähän sen luottamuksen yhdellä konstilla takaisin ajan myötä saa. Muuttaa jonnekin syrjäseudulle asumaan, ei käy enää ikinä missään, karsii sosiaalisen verkostonsa minimiin ja viettää kaiken aikansa puolison kanssa. Osoittaa siis, että "muu maailma" ei enää koskaan kiinnosta =)...
  8. A

    mitä tehdä?

    ...että meillä isäntä on myös ERITTÄIN huono keskustelemaan. Tosin tietää sen kyllä itsekin, on niin monta kertaa jo parisuhteessa "nostanut kytkintä", kun ongelmia on tullut ja "akka" alkanut "nalkuttaa" ja "jankuttaa" joistain "ongelmista". On tässä itsekin oppinut venyttämään pinnaa...
  9. A

    Kuinka unohtaa syrjähypyn...

    Molemmat ovat pettäneet jossain edellisessä suhteessa, mies ilman perhettä ja minä perheellisenä. Niin että kantapään kautta meillä ne asiat on opittu ja tiedetään ne houkutukset ja seuraukset, ja että ylipäätään pettäminen ei ole mikään ratkaisu mihinkään asiaan parisuhteessa. Se on vain...
  10. A

    Kuinka unohtaa syrjähypyn...

    ...se on kerrasta poikki. Molemmat omaavat vankat periaatteet muutenkin. Meillä puhutaan, syrjähyppy ei ole mikään vaihtoehto. Kuinka joku voi antaa anteeksi niin törkeän ja itsekkään teon?

Yhteistyössä