Hakutulokset

1. M

keskeytetty yhdyntä

Onko sinulla mitään teoriaa asiasta? Minkälainen se teidän vahinkokerta oli? Itse yritän järjestää asiat niin, että vahingolla on mahdollisuus tapahtua...
  2. M

Onko muita neljättä kuumeilevia jotka ei kuitenkaan yritystä ole vielä aloittaneet?

Välillä olin toiveikas mieheni suhteen, mutta sitten välimme viileni, eikä miestä enää kiinnostanut seksi, koska kokoajan höpötin vauvasta: Eli huomasin, että ahdistelu ei auta. Nyt minulla on se vaihe, että olen asian suhteen välinpitämätön. Täten mieheni ei osaa olla varuillaan, ja mä...
  3. M

keskeytetty yhdyntä

Ehkäisymenetelmien tehoa kuvataan Pearlin luvuksi tai indeksiksi kutsutulla numerolla, joka kertoo, kuinka monella prosentilla ehkäisymenetelmää käyttävistä naisista alkaa raskaus - mitä pienempi luku, sitä tehokkaampi menetelmä. Eri lähteissä annettiin hieman eri arvoja, mutta tehokkaimpia...
  4. M

* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

mamikolmelle (38)...........12/25..............P-01, T-04, P-07 Mitä olisi kuulunut merkitä yk-kohtaan? Meillä on se tilanne, että mieheni ei toivoisi neljättä lasta, mutta toivon, että puutteellinen ehkäisymme ja painostaminen toisi muutosta tilanteeseen. Onko teidän kaikkien muitten...
  5. M

Onko muita neljättä kuumeilevia jotka ei kuitenkaan yritystä ole vielä aloittaneet?

Se just onkin se juttu:Kyse ei ole huijaamisesta vaan painostamisesta. Jos en olisi miestäni missään vaiheessa painostanut, niin meillä ei olisi yhtä lasta enempää. Täytyy kuitenkin myöntää, että tässä viimeisessä on enemmän painostamisen makua, ennen se on tainnut mennä enemmän taivuttelun...
  6. M

* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Moi! Miten tämä esittely käytännössä tapahtuu? Mitä esimerkiksi tarkoittaa yk?
  7. M

Moi! Mitäs teille kuuluu? Mä olen tullut keskeytetyn yhdynnän jälkeen liioitellun surulliseksi ja nyt metsästyskauden alkaessa suostui päästämään sisään. Kysyi vaan, että kai mä lupaan etten tule raskaaksi? Sillä oli kiire metsästämään ja varmaan siksi oli mulle mieliksi, että en mäkätä...
  8. M

Paniikkihäiriö ja raskaus

Opamox on teratologisen tietokeskuksen mukaan turvallinen lääke raskausaikana. Voimia!!!
  9. M

Muita masennustaustaisia odottajia?

Jos olo on vaikea, niin suosittelen mielialalääkettä. Niitä saa käyttää raskausaikana. Mä olen sinnitellyt aikaisemmat raskauteni ja imetykseni aivan turhaan ilman lääkkeitä. Olen aikaansaanut perheeseeni kamalan ilmapiirin. Ja kyllähän se on tutkittu juttu, että vauvalle on parempi, jos äidillä...
  10. M

Löytyykö muita reilusti ylipainoisia vauvakuumeilijoita?

Mun pitäisi myös saada kiloja pois. Mulla on taustalla insuliinihoitoinen raskausdiabetes, ylipaino ja sukurasite. Osaatteko te laskea mun painoindeksin? Mä olen 166 cm pitkä ja painoa on 84 kg. Minkä kokoisia te olette? Noloa, kun ihmiset, jotka ei ole nähnyt minua moneen vuoteen luulee, että...
  11. M

Juuri toi: Neljännessä ei ole mitään järkeä. Erityisen paljon se pitää paikkansa minun kohdalla (tarve raskaudenaikaiseen lääkitykseen, poikkeuksellisen kova raskauspahoinvointi, taloudellinen tilanne huono, ikä, diabetes riskin mahdollinen kasvaminen...) Tätähän riittää. Ihmisen tosiaan pitää...
  12. M

keskeytetty yhdyntä

Onko teillä siis nyt käytössä keskeytetty yhdyntä varmoina päivinä ja kriittisinä päivinä ei mitään toimintaa?
  13. M

Mulla on sama tilanne ton pahoinvoinnin suhteen. Viime raskaudessa pahoinvointi alkoi ennenkuin kuukautiset jäi pois ja loppui synnytykseen. Melko varmasti pahoinvointi tulisi taas järkyttävänä ja kuten sanoit, nyt on kolme lasta, joita pitäisi pystyä hoitamaan. Soitin jo varmuuden vuoksi...
  14. M

keskeytetty yhdyntä

Mä olen sanonut aviomiehelleni, että lopetan e-pillerit, koska haluan lapsen. Mieheni mielestä meillä on aivan tarpeeksi hommaa kolmen jo olemassaolevan lapsen kanssa, joten hän keskeyttää yhdynnän. Minulla on juuri meneillään miehen käännytyskamppanja, mutta ainakaan vielä ei ole heltynyt. Nyt...
  15. M

keskeytetty yhdyntä

Mitenköhän ton asianlaita on? Kyllä sellaisiakin tutkimustuloksia on, että touhutipoissa ei olisi siittiöitä. En sitten tiedä, että mistähän se mahtaa johtua, että monella keskeytetty yhdyntä ehkäisee vuosikaudet (myös niillä, kellä ei ole vaikeuksia raskautua) ja joillekin käy niin, kun mun...
  16. M

keskeytetty yhdyntä

Tehdäänkö tällainen keskeytetty yhdyntä-keskusteluketju? Meillä on se käytössä, koska mies ei ole innostunut neljännestä vauvasta. Eli: Onko meitä muita, ketä toivoo keskeytetyn yhdynnän pettävän?
  17. M

Meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä. Mietin vaan, että miten saisi maksimoitua vahingon mahdollisuuden...Ideoita? Ovulaatioon ajoittaminen ja ratsastusasento tulee ainakin mieleen. Onko teidän joukossa paljon tällaisia kuumeilijoita, joiden mies tuntuu olevan immuuni nimenomaiselle sairaudelle.
  18. M

E-pillerit, mahdollinen raskaus, milloin testi? Minkälaisia kokemuksia pregcheck testistä?

Heippa! Teitkö tänään uuden testin? Kyl sä varmaan raskaana olet, ei niit haamuja ilman tule... Onnea, jos olet raskaana!!!
  19. M

Minkä ikäinen sinä ja myös te muut neljännestä kuumeilevat olette? Minä olen 38-vuotta. Alkaa olla viimeiset vuodet käsillä.
  20. M

Minun tilanteeni on aivan sama kuin sinunkin. Ainoana erona on, että mulla on poika 4 v, tyttö 7 v. ja poika 10. Ikää minulla itsellä on 38 vuotta. Kuinka vanha sinä olet? Minä lopetin e-pillerit heinäkuussa (syyksi miehelleni kerroin lihomisen) ja minulla on nyt miehen taivutusyritykset...

Yhteistyössä