Hakutulokset

  1. S

    Salosta tai seudulta??

    Sitä vaan, että rohkeasti sopimaan treffejä, kivaa jännitystäkin elämään. Jos tutustumisen jälkeen ei jutut oikein sovi yksiin niin ei siitäkään kannata masentua. Mimmimamista sain uuden ystävän, tavataan ihan säännöllisesti. Sitä vaan ihmettelen miksi niin mukavalla naisella uupuu kavereita.
  2. S

    Lapsenvahti asiaa

    No en kyl siihen suostu, et ottavat pienen mukaan. Sitte antaa koko asian olla. Viimeksi kun oltiin siel mökillä yhdessä äiti oli koko ajan hermoromahduksen partaalla lapsensa kanssa. Paikka ei ole ollenkaan turvallinen vilkkaalle kolmevvuotiaalle.
  3. S

    Lapsenvahti asiaa

    Täytyy vramaan keksiä joku varasuunnitelma. Kyllähän me varmaan pystytään reippaana olemaan, mutta tää äiti välillä oikein lietsoo sitä lastaan siis tuntuu, että oikein haluaa toisen olevan itsestään riippuvainen ja kokee näin olevansa tärkeä. Tämä siis ärsyttää välillä kun käyn siellä, ei...
  4. S

    Lapsenvahti asiaa

    Olemme mieheni kanssa menossa hoitamaan yhdeksi illaksi ystäviemme 3v lasta. Jännittää aika lailla. Tämä lapsi on kovasti äidissään kiinni, eikä ole koskaan ollut esim. sylissäni. Onneksi on myös hyvin kiintynyt reilusti vanhempaan isosiskoon, jos se rauhoittaisi. Ystävillämme on todella...
  5. S

    Salosta tai seudulta??

    Juu siis tosiaan tarkoitan, et olen siinä kioskin kulmalla silloin torstaina kun on iltatori.
  6. S

    Salosta tai seudulta??

    Hei arvatkaa mitä, mä aion olla siinä R- kioskin kulmalla klo 17.30 farkkuhame päällä ja vauva rintarepussa sininen pipo päässä, jos en pääsekään ei kannata kymmentä minuuttia kauempaa odottaa, mut parhaani yritän:)
  7. S

    parisuhdeasiaa

    Oikeessa taidat olla, mutta kummatkin on ottaneet muhun yhteyttä ja avautuneet asiasta. Uskon etteivät myöskään halua erota.Ystäväni katuu todella kovasti tekoaan, enkä itsekään halua, että eroavat. Tärkein syy on pienet lapset. En millään pystykään korjaamaan suhdetta.
  8. S

    parisuhdeasiaa

    Neuvokaa mitä teen. Ystäväpariskuntamme on joutunut parisuhdekriisiin. Syytä on kummassakin ja olen yrittänyt tekstiviestein tukea kumpaakin, ystäväni on pettänyt miestään ja sattuneesta syystä ero on nyt ihan mahdoton. Pitäisikö vaan antaa toisten olla eikä puuttua ja teenkö väärin kun olen...
  9. S

    Salosta tai seudulta??

    Täältä löytyy kolmen pojan äiti. Isommat jo 9v kaksoset ja pikkuinen poika vasta reilu 2 kk. asutaan n.30 km salon keskustasta. Ketju on jo vanha, mut toivottavasti tulis kirjottelijoita vielä. Huomaan et ainakin mimmimami palstailee edelleen, kiva juttu=)

Yhteistyössä