Hakutulokset

  1. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Hyvää tulevaa vauvavuotta kaikille odottajille! Ja toki niille jotka ehtivät tänä vuonna synnyttää. Miri81 aivan älytön neuvo että ei saisi valmistautua etukäteen. Helpompaa se pumpun ottaminen käteen on sitten jos sen on edes avannut!! Mun pahoinvointi oli vaan joku pöpö ja ohi jo ennen...
  2. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moi, Jos sitten osallistun kun sain luvan ;). Täällä selvittiin ar- ultrasta reippaasti ilman miestä. Jännitti kyllä koko matkan ja vielä sielä odottaessa. Jostain syystä pelkäsi että sielä olisi kaksoset tai ei mitään, jolloin olisi ollut tosi noloa mennä ultraan. Pahoinvointia...
  3. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Hei kaikki ihanat kolmekymppiset, Haluaisin kovasti tulla mukaan taas keskusteluihin. Yksi ongelma on vaan ja se on n. 1 v 10 kk ikäinen lapsonen. En löytänyt mitää muita ketjuja, joissa olisi yhtä itselle sopivaa keskustelua kuin tässä ketjussa. Toivottavasti saan silti osallistua. Olin...
  4. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kotiuduttiin eilen 14.2 syntyneen pienen pojan kanssa. Synnytys käynnistyi tosiaan itsestään 39+5? päivillä ja kesti omasta mielestäni todella pitkään (~13 h sairaalassa) ja suunnilleen kaikki kivunlievitykset vuorollaan oli käytössä. Tosta liikkumisesta: Mä tosiaan oon kävellyt jne...
  5. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Vauvalehdistä: Mulle on tullut toi vauva-lehti. Siinä kyl vaihtelee tosi paljon toi juttujen mielenkiintoisuus. Olin pariin numerroon ihan kypsänä, kun monta juttua kertoi vaan jostain 20 vuotiaista superperheistä. Kaksplussaa itse asiassa en oo edes lukenut. Eli jos ei ihan joka lehteä halua...
  6. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kiitos uudesta ketjusta kodehu! Ja tervetuloa uusille ! Raskaus on kyllä mennyt hurjaa vauhtia. Laskettu aika on jo 3 vko:n päästä. Olo mitä mainioin ;) Tänään ulkoilutin suksia jäällä. Vauhti oli kyllä säälittävä mutta aurinko piristi mieltä silti ;)
  7. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Kiitos Intoilijalle valaisevasta kokemuksesta. Vähän repesin kyllä tossa hiustensuoristus kohdassa. Onnea pienokaisesta!
  8. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Moi taas pitkästä aikaa, Aika juoksee kyllä hurjaa vauhtia. Enään alle 3 kk laskettuun aikaan. Pari viime viikkoa olen alkanut tajuamaan koko jutun että meille tulee joku ylimääräinen tänne kotiin asumaan :) Olen alkanut miettimään tarvittavia hankintojakin. Käytettyjä kestovaippoja...
  9. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Onnea vaan Taika78 Nyt kun raskaudesta tietää jo sukulaisia, kavereita ja työkavereita on alkanut mennä hermo pariin asiaan;) 1) Miten joka aiheesta voi johdattaa aiheen takaisin vauva ja perheasioihin. Kuten jos puhutaan jostain kotiaiheisesta voi vastapuoli todeta siihen että "Kyllä sä...
  10. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tervetuloa vaan uusille. Ronjaliina Mä sain hiivan jo viime viikolla ( vko 11). Ja toivon että ei lähtisi uusimaan. Lääkkeen lisäksi hankin tommosen happaman pesuaineen ja syön vähän enempi maustamatonta jugurttia, jos se estäisi uutta tulemasta. Mie: Meillä oli tänään toi ensimmäinen...
  11. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Kiitoksia vaan tsempeistä. Yritän olla stressaamatta ja miettiä asiaa vasta ultraa edeltävänä päivänä asti. Ehkä loman loppuminen nopeuttaa ajan kulumista.. Intoilija Haluatko enemmän perinteisen pojan nimen kuten Olli tai Lauri vai jotain erikoista kuten Riho tai Kauri? Täällä on kyllä...
  12. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Hei, Voisin liittyä mukaan juttelemaan. Olen 30+ odottaja ja laskettu aika on helmikuussa 2013. Päivät tarkentunee kun pääsen ultraaan elokuulla. Itselläni on päällimmäisenä tunteena epäusko ja hämmennys. Enkä uskokkaan mitään ennen kuin näen jotain ultrassa :) VimpsVomps

Yhteistyössä