Hakutulokset

  1. R

    Muita reilusti ylipainoisia odottajia?

    Minä en osaa kutsua ketään tuonne kerhoon, mutta sinne voi itse pyytää päästä jäseneksi, tuolta kerhoista se löytyy ja sieltä "Liity" ja kerhon perustaja kai sitten hyväksyy sinne. Mukava on tosiaan lukea "kaltaistensa" kuulumisia ja kertoa omiaan :)
  2. R

    Muita reilusti ylipainoisia odottajia?

    Minulle nykyinen neuvolantäti on ollut aina aivan ihana, mutta äitipolilla kommentit ovat olleet niin ällistyttäviä, että en usko että aina on ihan sääntöjen mukaan mennyt. Viimeisimmässä synnytyksessä ja osastollaoloaikana ei kukaan huomauttanut mitään painosta, mutta aiemmilla kerroilla...
  3. R

    Suurperheen kasvattajat

    Reppasenkelille ja perheelle voimia, toivottavasti kaikki menee hyvin, mahdollisesta downista huolimatta ja vauvan sydän on kunnossa :hug: Itse odotan viidettä, laskettu aika on talvella ja suurperheellinen siis kai :D
  4. R

    Muita reilusti ylipainoisia odottajia?

    Minä myös ilmottaudun :) Ja hyvin arka olen tänne mitään kirjoittamaan, en halua ryöppyä painostani kuunnella. Olen lukenut muiden samassa kuussa kuin minä synnyttävien pinoa, ja hetihän tuolla yksi osasi kertoa ylipainoisten äitien olevan yhtä vastuuttomia kuin alkoholia käyttävät. Joten enpä...
  5. R

    Suurperheelliset Odottajat

    Hei :) Olen ahkerasti lukenut jutusteluitanne, mutten uskalla itse tänne mitään kirjoittaa. Pääsisinkö mukaan tuohon Fb:n suurperhe-ryhmään? Facebook on minulle itselleni luontevampi keskustelukanava. Minä kovasti toivon perheeseen veilä viidettä ja kuudetta ja ja ja lasta :D :heart:

Yhteistyössä