Hakutulokset

  1. Angel of darkness

    Onko Venakolta kaikki ruuvit tippuneet päästä?

    Entäs sä, onko sulla alunperinkään ollut ainoatakaan ruuvia? Vai onko sut kursittu kokoon jeesusteipiun avulla?
  2. Angel of darkness

    Kuinka kauan menee että ihminen voi sanoa tuntevansa

    Kyllä siihen menee vuosia.
  3. Angel of darkness

    Ajokortti on taskussa;) oujee

    Rehellisesti sanottuna, kuvittelitko sä jotain muuta? Sinun jos jonkun luulisi tietävän mitä näistä ketjuista tulee.
  4. Angel of darkness

    Innostuisko palstalaiset pitämään tällasen päivän?

    Ehei, tuo ei tuu onnistumaan. :D
  5. Angel of darkness

    Jos ihminen maksaa itse asumiskulunsa

    Huoh. Ota ne avaimet pois tai sarjoita lukko uudestaan.
  6. Angel of darkness

    Jos ihminen maksaa itse asumiskulunsa

    Älä päästä niitä sun asuntoos.
  7. Angel of darkness

    Jos ihminen maksaa itse asumiskulunsa

    Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeus haukkua vaikkei asuja maksaisikaan itse kokonaisuudessaan asumiskustannuksiaan. Outo kysymys.
  8. Angel of darkness

    Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

    Mun on vaikea sanoa TrueBloodin tyylistä mitään, taisi olla ainoa, tai ainakin ensimmäinen hänen kommenttinsa jonka olen huomannutkaan. Tai sitten olen puusilmä. :) Mutta, kommentissa ei moitittavaa, se olisi voinut tulla munkin näppiksistä. Toki mä olen huomannut täälläkin sen että joku ottaa...
  9. Angel of darkness

    Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

    Musta taas tuntuu ettei ole tullut selväksi, monellekaan. Pakkomielteestä en tiedä, en ole niin paljon seurannut näitä ketjuja. Mutta tokihan se on niin että jos on vähänkin "näkyvämpi" persoona niin päänaukojia riittää. (Ja edelleenkään en puhu TrueBloodista). Mutta myös ap voisi joskus...
  10. Angel of darkness

    Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

    Mä en tiedä onko närppinyt vai ei, mutta eikös TrueBlood puhu ihan asiaa? Lait ja säännöt on kaikille samat, tai ainakin pitäisi olla.
  11. Angel of darkness

    Miksi valvotte juuri nyt?

    Ei väsytä.
  12. Angel of darkness

    Facebook lähetetty viesti, näkyykö kun vastaanottaja on sen lukenut??

    Ainakin siinä "chatissa" saa sellaiset asetukset että siihen tulee joku "kuittaus" kun vastaanottaja on nähnyt sen.
  13. Angel of darkness

    Hankkisitko 9 lasta näillä tuloilla?

    Mää oon oppinut palstalta että aina on hyvä hetki kauhistella.:rolleyes:
  14. Angel of darkness

    Hankkisitko 9 lasta näillä tuloilla?

    Nytkö tarttee kauhistella?
  15. Angel of darkness

    Pikkukaupunkilainen on feikki

    Hei, pikkasen tilannetajua, kiitos.
  16. Angel of darkness

    Mikä vituttaa ystävässäsi?

    Aamen! :flower:
  17. Angel of darkness

    Mikä vituttaa ystävässäsi?

    Tuo ON vittumaista. Ja myös se että kun on sovittu jokin tietty aika jostain syystä niin myöhästytään se kaksi tuntia, vähintään. Ei siinä mitään jos on pätevä syy. Mutta siitä voisi ilmoittaa ettei odota turhaan.
  18. Angel of darkness

    Gallub: persoonallisin palstalainen ?

    Onko tuollaista mörrimöykky mutsia ollenkaan? Mä en ole ikinä törmännyt.
  19. Angel of darkness

    Gallub: persoonallisin palstalainen ?

    Onko kaikkien näiden nikkien takana yksi ja sama henkilö?
  20. Angel of darkness

    Ketju luonnonmukaista masennuksen hoito koskevasta kirjasta, en löydä...

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2166881-sattuneesta-syysta-olen-kiinnostuneena-uppoutunut-opukseen-jossa-kerrotaan-masennuksen-parantamisesta-luonnonkeinoin/#post26720606

Yhteistyössä