Hakutulokset

  1. H

    isomman sisaruksen isku vatsaan

    Heippa! Itse olen suht samoilla viikoilla ja rakas esikoiseni (3v.) onnistui myöskin painamaan kyynärpäällään suoraan kohdun alueelle. Huolestuin ihan hirveästi, koska painallus tuntui todella ikävältä ja pientä jomottelua tuntui sen jälkeen vatsalla. Vauva on kuitenkin todella hyvin suojassa...
  2. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Neuvolan alkuraskauden ultra takana ja siellä se pieni "muumi" köllötteli ja sydän pamppaili oikein mukavasti!:heart: Ihanaa!! Ja oli aivan mahtava lääkäri, joka lohdutteli, että kun syke on kerran saatu näkyviin, niin keskenmenon riski on aina vaan pienempi. Mieskin jo kyseli innoissaan, että...
  3. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Päänsärkyä jatkunut täälläkin jo 1,5 viikkoa ja sen mukanaan tuomaa pahoinvointia. Lääkkeitä en ole syönyt, koska Panadolista ei ole minkäänlaista apua, enkä siksi viitsi turhaan niitä popsia. Nukkuminen helpottaa hieman, mutta aamupalan jälkeen alkaa taas särky ja paha olo ottaa vallan.:(...
  4. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Heipat kaikille! :wave: Tervehdys uusille ja onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Täälläkin päin tosiaan uudelleen synnyttäjät jää hieman vähemmälle huomiolle. Itselläni oli neuvola tällä viikolla ja seuraava viikolla 16..:O Neuvolan täti perusteli, että kun on ar-ultra...
  5. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    LillaVe<3 Toivon sydämeni pohjasta teille onnea uusiin yrityksiin, sitten kun niiden aika on ja odotan pian kuulevani iloisia uutisia. Paljon jaksamista! :hug: Sukupuolesta oli keskustelua, (enkä edes muista kommentoinko tähän aikaisemmin :confused:) mutta emme siis ole aikeissa selvittää...
  6. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Kilu: Itse passasin kaikki laitteet pienten karuselleja lukuunottamatta, mutta eiköhän niihin mennä voi, jos olo sen sallii ja terkkakin on ollut sitä mieltä. Mahan silittelyyn olen minäkin sortunut. ;) Ja mikäs sen mukavampaa, kun kerran siellä joku asustaakin. Hieman vaan pitäisi pystyä...
  7. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Huomenet! Pari päivää olin lomareissussa ja valtavasti on tekstiä tullut sinä aikana. Toivottavasti aika menee nopeasti Tyntti ja saat selvyyden asiaan. Olen hengessä mukana ja toivon kaikkein parhainta "tulosta". Yötyö ei olis mitenkään mun juttu, joten nostan hattua kaikille sitä...
  8. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Huomenet! Onnittelut kaksosuutisista sunshine9!:heart: Voi itku tyntti! Toivon todella paljon, että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Paljon voimia sulle!:hug: Mä olen täällä täysin hermona tuon oireettomuuden vuoksi. Ne vähäisetkin hyvin pienet oireet, jotka on matkan varrella tulleet...
  9. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Heipat kaikille! Pari päivää olin poissa linjoilta ja valtavasti on tullut viestejä sinä aikana. Paljon onnea kaikille plussanneille ja ihania ultrakuulumisia saaneille!:heart: Ja Marhulalle isot onnittelut kosinnasta!:) Toivottavasti Nimedi voit jo paremmin. Itse kärsin VTI-vaivoista...
  10. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Ihania ultrakuulumisia Alisa84! :heart: Mä täällä myötäelin sun ultrapäivässä. :) Nyt vaan nautit siitä, että sydän sykki hienosti ja pian alkaa masu kasvaa! :hug:
  11. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Iltaa kaikille! Kiitos Raita12 foolihappolinkistä. Mun mama-vitamiineissa on foolihappoa, joten ehkä se saa nyt riittää ja loput yritän hankkia ravinnon kautta. Ja mitä vihlaisuihin tulee, niin luulen kyllä, että juuri niistä repäisykivuista on kyse. Mukava juttu Katjuliisa, että ultra...
  12. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Alisa Ymmärrän hyvin tuon paskan fiiliksen, kun oireita ei ole ja sen pelon, ettei masussa olekaan ketään. Kuten sanottua, niin itselläkin on melko oireetonta tämä odotus ja pelko on läsnä päivittäin. Uskon kuitenkin, että pieni masulaisesi voi hyvin ja on vaan valtavan kilttiä sorttia, kun...
  13. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Onnea plussasta Marhula ja tervetuloa mukaan! :wave: Tulipa sellainen vielä mieleeni, että popsiiko kukaan raskausajan vitamiineja tai foolihappoa? Vitamiinit ymmärrän kyllä ja niitä tällä hetkellä itsekin syön, mutta ihan en ole päässyt kärryille tuon foolihappoasian kanssa, joten...
  14. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Ihania ultrakuulumisia Meliah! =) En millään malta odottaa, että pääsen itsekin ultraan. Meillä siis ultrataan aina neuvolalääkärillä ennen nt-ultraa, mutta hitsi, kun siihen on vielä niin monta päivää.:headwall: Lapsiluku: Meillä lapsiluku täyttyy hyvin suurella todennäköisyydellä tämän...
  15. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Kuulostaa niin tutulta Lara_84 ja AnyHope tuo epäileminen raskauden etenemisestä, kun oireet alkaa vähentyä. Miehelleni tituleerasinkin itseni jo mamazillaksi, kun hermoheikkona täällä seinille hypin, kun oireet on niin vähäiset ja ne vähäisetkin oireet aaltoilee. Mutta kai se on vaan...
  16. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Heippa! 15.3 (laskurin mukaan)/ Hygge / 2. lapsi Pitkän pohdinnan jälkeen päätin minäkin liittyä joukkoonne. Raskaus on tosiaan toinen ja "treenikertoja" ehti kertyä ihan riittävästi ennen kuin tärppi kävi. Olen kuitenkin enemmän kuin todella onnellinen testin plussasta :), (joka tuli...

Yhteistyössä