Hakutulokset

  1. hansu

    pieni enkelityttömme syntyi kuolleena rv 31+5

    Ajattelin tulla tänne kirjoittamaan, koska täällä on muita samankaltaisia. olen kirjoitellut jo tuolla elokuisten 2006 kerhosivuilla. minulla on siis esikoispoika topias, joka on 1v8kk. odotin siis toista lastani, jonka la oisi ollut 17.6. tässä mitä olen jo kirjotellut kerhosivuille...
  2. hansu

    talvihanskat 1-vuotiaalle?

    mitkä olisi sellaiset talvihanskat, että peukalo pysyisi paikallaan 1v2kk:n ikäisellä? yhdet jo ostin, mutta turha ostos oli, joku new tech..
  3. hansu

    tarviiko talveksi toista haalaria/talvitakkia?

    Meillä on valmiina ostettu reiman talvihaalari ja mietin, että pitäisikö ostaa vielä vara puku esim. takki ja housut vaikka edes kauppa-, kaupunki-ja kylätakiksi. ihan ajattelin jotain halpaa takkia ja ehkä myös housuja. Onko toiselle puvulle/takille ollut käyttöä? aiotteko ostaa?
  4. hansu

    Mitä maitoa

    Pokamme lähenee 1v ja ajattelin kohta aloitella lehmän maidon maistelu. Pelkkää tissimaitoa on vain saanut, ei korviketta. Pitääkö antaa täysmaitoa, kevytmaitoa vai rasvatonta maitoa? Vai onko sillä väliä. Jostain luin, että täysmaitoa..
  5. hansu

    40 viikolla tulleet maha-arvet

    Heippa ilman arpia selvisin viikolle 40. sitten mahaan tuli kauheet jäljet, semmonen laaja aurinkokuvio navan ympärille. lähteeköhän ne paremmin pois kun et ois tullu aiemmin. ei oo kovin leveet tai syvät. rasvaillu ja öljynny oon tosipaljon ja oon hoikka, ettei omaa rasvaa liioiksi ollut...
  6. hansu

    kevyttä naposteltavaa tyttöporukalle

    Meillä on tyttöporukka kokoontumassa iltaa istumaan, saunomaan ja pelailemaan. Olen itse ja yksi vieraistani on kovasti koittamassa reilua ylipainoaan alaspäin ja siksi olisikin kiva ottaa huomioon tuo asia naposteltavia suunnitellessa. Siis kaikenlainenhan napostelu tulisi tässä tilanteessa...
  7. hansu

    minkä merkkinen lastenistuin pyörään?

    Pitäisi vähitellen ostaa pyörään lastenistuin ja pohdinnassa olisi, että mikä olisi hyvä. kokemuksia haluaisin tietää!
  8. hansu

    Tallinnan Laste Maailman aukioloajat?

    Onkohan kellään tietoa Tallinnan keskustassa sijaitsevan Laste Maailma- lastentarvikeliikkeen aukioloajoista, onko auki sunnuntaisin? Ja jos on, niin mihin aikaan aukeaa? Sijaisee siinä ihan vanhan kaupungin portin kupeessa.
  9. hansu

    minkä kokoisia toppahaalareita teidän muksuilla on?

    Kertokaa lapsenne ikä, pituus ja toppahaalarin koko! Pitäisi tietää, että minkä kokoisen toppapuvun ostan ensi vuodeksi. poika nyt 6kk ja 70cm.
  10. hansu

    Kolminumeroisille laihduttajille

    ...meille olikin jo aloitettu ketju tuolla muutaman sivun päässä mutta se oli aloitettu jo viime syksynä. Siksipä tiedustelenkin löytyykö meitä kolminumeroisia laihduttajia vielä, jos nuo viime syksyn kirjoittajat ovat jo hyvän matkaa sen alle =) Itse vasta (jälleen kerran) urakkaa aloittelevana...
  11. hansu

    käsikynkkä

    päiväkodissa pyysivät meitä osallistumaan käsikynkkä "kerhoon", minä äiti 34v ja poika 4v mentäis sinne kahdestaan , en oikein saanut selvää, miksi juuri meitä pyysivät, joten heräsi kysymys ollaanko me joku sosiaalinen tapaus, joita tarvii tukea??? itse olen myös hoitotyön ammattilainen...
  12. hansu

    epätietoinen

    olen hiukan epätietoinen.syön pillereitä.säännöllisesti kaikki syönyt.viime menkkojen jälkeen kun aloitin uuden liuskan kerkesin syödä 9päivää kun veren vuoto alkoi uudelleen,nyt neljäs päivä menossa ja alavatsa kipuja,normaalisti ei kk kipuja.ekan raskauden aikaankin ensimmäisella kuulla...
  13. hansu

    ujo poika

    Moi! Meillä on 2v poika, joka on tosi rauhallinen ja uudessa seurassa ujo. Kun katsoo muiden poikia, kaikki tuntuvat olevan tosi vilkkaita:riehuvat ja villittävät. Meidän poika lähinnä vain katsoo päältä kun muut riehuvat. Minulla on suuri huoli pojasta, miten pärjää elämässä? Saako ujon leiman...
  14. hansu

    väestöliitto vai fertinova?

    moikka!pitäisi alkaa varailemaan aikaa lapsettomuushoito klinikalle yksityiselle puolelle ja kyselisin nyt onko jollai kokekemuksia väestöliitosta tai fertinovasta että kumpaa suosittelisitte ja minkäläiset on jonot että kauan joutuu odottelemaan ensikäynnille pääsyä?
  15. hansu

    Teutonia rattaiden varaosat

    Hei! Millä on Teutonia Rocky yhdistelmävaunut ja niistä on yhdestä pyörästä hajonnut muoviosa, joka pitää pyörää paikallaan. Täten siis vaunut ovat käyttökelvottomat yhden pikkuisen osan takia :\|. En pikaisesti googlettamalla löytänyt suoraan netistä mtään varaosakauppiasta lastenvaunuille...
  16. hansu

    tytön genitaalialue

    Oletteko huomannut eli onko yleistä että päälle vuoden ikäisellä tytöllä pimpsareiästä tulee sellainen kieleke? En kehtais neuvolaan soittaa ja neuvolakäyntiin on vielä pikkasen aikaa.
  17. hansu

    Epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys

    Hei! Haluaisin kysyä teiltä, joilla lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut ja jouduitte kaavintaan. Oliko teillä mitään oireita esim. raskausoireita, pitkittynyttä vuotoa, kuumetta tms.? Mulla tyhjennyksestä aikaa torstaina kaks viikkoa. Jälkivuoto nyt lopuillaan. Mitään oireita mulla ei oo...
  18. hansu

    Pureva lapsi

    Siis mitä tehdä kun lapsi puree toisia lapsia? Pureminen ei tapahdu riitatilanteissa vaan aivan satunnaisesti. Ikää 1v.9kk. Puhe ei auta, eikä pureminen takaisinkaan saati sitten tukistaminen. Asiasta on keskusteltu lapsen kanssa rauhallisesti, tiukkaan äänensävyyn ja erittäin tiukkaan äänensävyyn.
  19. hansu

    Ihan oikea ystävä?

    Olisin kysellyt löytyykö täältä muita äiti-ihmisiä (miksei muitakin), jotka ovat ihan oikeaa ystävää vailla vai olenko ainoa? Tuntuu, että ystäviä etsiskelee yksi jos toinenkin mutta sitten kun vastaa niin saa muutaman viestin (jos sitäkään) ja nekin tyyliin "onpas kuuma ilma ja kauniita ilmoja...
  20. hansu

    Miten pian lääkäriin?

    Miten pian te muut olette käyttäneet lapsianne lääkärissä flunssan tms. takia. Meillä poika on ollut kohta jo kaksi viikkoa kipeänä. Ensin oli hieman lämpöä ja sitten tuli oksennustauti, tämän jälkeen tuli ripuli ja sitten 3 terveen päivän jälkeen tuli flunssa. Flunssaan on kestänyt kohta...

Yhteistyössä