Hakutulokset

  1. T

    Ihania vaatteita tuolla Julia merkillä, missä sitä myydään

    tietäsikö joku??
  2. T

    Katsooko sossu tuloiksi huutonetin ja kirpparirahat

    Vai pitääkö minun mennä pankkiin aukaisemaan salatili mihin näistä tulevat rahat voi laittaa.
  3. T

    boolia........

    oiskos kellään raikasta, hedelmäistä boolin ohjetta yojuhliin??
  4. T

    Äitin poika

    Hei, meillä reilun vuoden ikäinen taapero on koko ajan äidin perään. Niin kauan kuin pysyn pois näkösältä viihtyy hyvin isänsä ja mummonsa kanssa, mutta äidin nähtyään haluaa heti syliini. Kätinä ja itku loppuu kuin seinään heti, kun otan pienen syliin. Onko muilla vastaavaa, onko ohimenevä...
  5. T

    Äidille?!

    Hei! oisiko kellään mitään kyselyä äideille kun issäinpäivänä on mm. isälle mut kun en löydä että oisko äiteille? onko kellään tietoo mistä löytäisin??!!=) kun en itse yhtäkkii hoksaa enkä myöskään niitä kysymyksiä?!! KIITOS sille kuka halusi vastata tähän ja ilmoittaa mistä saan...
  6. T

    Minkäikäiselle saa antaa kananmunia?

    Hei, Minkäikäisenä olette alkaneet antamaan kananmunaa? Esim. keitettynä tai sitten laatikkoruoissa? t:Tiuku =)
  7. T

    esikoisen ja kuopuksen ikäero........

    pajonkos teillä on ikäeroa vanhimman ja iltatähden välillä?? mulla 25 vuotta!! pistättekö paremmaks? vanhin lapseni on pian 27 ja nuori on 1,8v uotias. itse olen 47. =) =)
  8. T

    kuinka houkutella mies keskustelemaan?

    hei, mieheni ei ole mikään tuppisuu vaan itse asiassa hyinkin puhelias ja sosiaalinen. hänellä ei kuitenkaan ole tarvetta keskustella joskun ihan vain keskustelun vuoksi ja analysoida asioita äärimmäisyyksiin saakka, kuten itselläni (tämä omnaisuus yleensä naisilla, usekoisin:). haluaisin...
  9. T

    Sairasloman/äitiysloman merkitseminen työhakemukseen

    Minulla on ongelma. Menetin syntymättömän lapseni ja tämän vuoksi olin neljä kuukautta äitiyslomalla (raskausviikkoja oli yli 22). Miten merkitsisitte asian ansioluetteloon vai merkitsisittekö mitenkään? Haluaisin hakea uuteen työpaikkaan, mutta tämä asia vaivaa minua. Toisaalta tekisi mieli...
  10. T

    suklaa-rahkakakku

    tässä iloksenne aivan ihana ja helppotekoinen kahvikakku!! 250g maitorahkaa 0,5 dl maitoa 150g sulatettua margariinia 3 dl sokeria 2 kananmunaa 4,5 dl vehnäjauhoja 0,75 dl tummaa kaakaojauhetta 1 tl ruokasoodaa 1tl suolaa 1 tl vaniljasokeria sekoita rahkaan ensin maito, sulatettu margariini...
  11. T

    papassa jotain kummaa

    Multa otettiin papa hormonikierukkaa varten ja tänään tuli vastaus et siin on jotain vialla. Tosi kiva, lääkäri tän viikon lomalla...Onks teillä ollu papas jotain ???? heti ajattelee jotain kamalaa... mut täytyy vaan odotella! :o
  12. T

    lapsenvahtien palkat?

    Kiinnostais tietää että mikä on nykyisin lapsenvahtien palkka/tunti? Aattelin vaan et jos sukulaislikka tulee illaks kattoon kahta leikki-ikästä niin mitä ootte maksanu? :flower:
  13. T

    kuopio hohoi

    onko kuopiosta ketään iltatähden äitiä vailla juttu ja leikkiseuraa? tahtoo nämä ikäiseni yleensä olla eronneita ja kiertää tanssiloissa eikä olla äippälomalla. itse olen 46 ja ihana iltatähteni on kohta 10 kk. =)
  14. T

    kuopio hohoi

    onko kuopiosta ketään iltatähden äitiä vailla juttu ja leikkiseuraa? tahtoo nämä ikäiseni yleensä olla eronneita ja kiertää tanssiloissa eikä olla äippälomalla. itse olen 46 ja ihana iltatähteni on kohta 10 kk.
  15. T

    Mikä keittiö teillä on ja kilpailutitteko monta???

    meillä tarkoitus 3 paikasta pyytää tarjous, vaan yllätyttiin miten hirveesti menee aikaa niiden suunnitelmien tekoon :x Puustellissa käytiin, meinataan vielä Parma-keittiö ja Keittiönet katsoa :)
  16. T

    kaljapullo ja telkkari

    mieheni tulee töistä, kävelee jääkaapille, ottaa kaljan , istuu sohvalle ja avaa telkkarin.Siinä siten ilta vierähtää kaljapullon ja kaukosäätimen kanssa. Mitään ei puhu ja huonosti kuulee jos minä puhun. Lapsiraukkakin , 5kk, haroo kaljapulloa jos on isänsä sylissä. Nalkuttanut en ole...
  17. T

    Palstaileeko täällä Pohjois-Porin äitejä?

    Onko täällä palstalla siis 1-2 vuotiaiden taperoiden äitejä Pohjois-Porista? Etenkin Toejoelta, mutta muualtakin Pohjois-Porista?
  18. T

    munasarjojen rakkulat

    Kävin pari päivää sitten lääkärissä, jossa mulle tehtiin ultra, jossa katsottiin munasarjojen tilanne. Rakkuloita oli, mut kaikki eri kokoisia. Lääkärin mukaan "pitäisi"olla samankokoisia. Mulla menkat TOSI epäsäännölliset, nyt oli 4kk myöhäs, kunnes alkoi. Onko kellään muulla ollut erikokoisia...
  19. T

    haittoja sterilisaatiosta?

    Harkitsen sterilisaatiota. Mietityttää vaan millaisia haittavaikutuksia siitä voi ilmaantua. Vai vaikuttaako sen kummemmin mihinkään.
  20. T

    Sterilisaatio

    Lapsiluku täysi ja olen ajatellut että sterilisaatio voisi nyt olla paikallaan. Onko kellään tehty, kokemuksia miten vaikuttaa menkkoihin jne. Onko siitä tullut muita huomattavia sivuvaikutuksia esim. hormooni toimintaan ja mielialaan. B)

Yhteistyössä