Hakutulokset

  1. S

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    sähköpostia laitettu faceryhmästä! :)
  2. S

    Marraskuun mussukat <3

    Snillis, ei oo viestiä tullut :/
  3. S

    Marraskuun mussukat <3

    Yritin laittaa viestiä snillikselle, en tiä mahtoko mennä perille..
  4. S

    Toinen lapsi 2014?

    hannasi meillä on mennyt tosi hyvin. on tosi tyytyväinen vauva, nukkuu yönsä tosi hyvin =) voi että kun mä kuumeilen kyllä tosi paljon jo toisesta vauvasta :heart: tosin mulla on sektiosta vasta 2 kk, mitenkähän se kohtu mahtais ees vielä kestää :confused: mulle vois lisätä ikä 25 ja...
  5. S

    Toinen lapsi 2014?

    heippa! täällä olis yks kuumeilija! esikoinen on kanssa vasta 2kk mutta aivan hirvee vauvakuume :heart: olis kans toiveissa että olis pieni ikäero, olis sitten enempi seuraa toisistaan. syksyllä jos rupeisi yrittämään toista jos vaan tuo mies "suostuu" ;)
  6. S

    Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

    tervetuloa hannuliini :wave: mä syön ihan normaalia ruokaa mutta annoskokoo pienentänyt ja lisännyt kasvisten ja vihreänsalaatin syöntiä. leipää en syö, en oo oikeen koskaan syönytkään. Hah, oon ollu ihan huomaamatta syömättä karkkia jo melkeen 2 viikkoo. :p
  7. S

    Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

    täällä kans on punnitus suoritettu; alkupaino 80kg paino nyt 79kg tavoite painoon(65kg) 14kg mä oon pyrkinyt siihen että joka päivä kävisin lenkillä ja sitten kuntopyörää polkisin vähintään kerran päivässä. viikonloppusin sitten kaks kertaa (aamuin illoin) kun mies on kotosalla, että on...
  8. S

    Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

    terveiset lenkiltä :wave: se olis sitten pääsiäinen lusittu. täällä vissiin on perjantaisin punnitus, itse jätin sen nyt väliin kun tää "urakka" alko keskellä viikkoa niin punnitten sitten nyt tulevana perjantaina. oon samoilla linjoilla tähkiksen kanssa, etten kiellä mitään mutta kuitenkin...
  9. S

    Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

    katteliko joku eilen rakas, sinusta on tullut pullukka ohjelman? voi jösses miten joku voi laihtua 16 kiloo 7 viikossa? Kovan työn kyllä teki se plikka. täällä odotellaan että kun parin tunnin päästä meidän pikku neiti herää kauneus uniltansa ni suhautetaan autolla keskustaan ja mennään sinne...
  10. S

    Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

    Heippa! Mä kans tyrkkään itteni mukaan näihin keskusteluihin :) eilen sen päätin että läski saa kyytiä. tarkotuksena on syödä ihan normi ruokaa, pienentäen ruoka-annoksia ja lisäten kasviksia ja viher salaattia, sekä liikunnan lisääminen. painoo on tällä hetkellä 80kg ja pituutta 162cm, eli...
  11. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    meille syntyi sektiolla 19.2 tyttö mitoin 3430g ja 50cm *saikku* ja "justiina" 9vrk
  12. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    paljon onnea vauvaantuneille! :flower: kiikkalainen tässä vassin sivuilta kopsattu =) Puoliso ja vauvan sisarukset ovat tervetulleita vierailulle kello 7 – 22 Muut vieraat ovat tervetulleita kello 12 – 19. Lupaa vierailulle kannattaa kuitenkin kysyä synnyttäjältä itseltään, sillä...
  13. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    itse kuulun sitten vissiin niihin ihmisiin jolle ei lasta pitäisi suoda. tupakoin ennen raskautta, kun plussasin se loppui siihen. tosin olen yhteensä 3 tupakkaa polttanut raskauden aikana. ja puol lasillista siideriä oon juonut ja häissäni join lasillisen kuoharia. tää on sellanen aihe joka...
  14. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    taikamaailmalle laitoin viestiä, jos vaan perille tuli!? :p
  15. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    äidiksi2013 mulla tuli kans verta aina pyyhkiessä yhtenä päivänä monena kertana ja kävin sit näytillä, silloin ei osannu lääkäri sanoa että mistä johtu. sano myöskin sen että hyvä ne on aina tutkia jos verta tulee et kyl mä ainakin soittaisin ja näytillä kävisin.. kiikkalainen VAS:ssa on niit...
  16. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    piia-liisa :heart: onnea pienestä pojasta :flower: meni oikeen kylmän väreet kun luki että eka helmikuinen on syntynyt. :rolleyes: käry kävi kans täällä sokerirasituksessa ja täytyy sanoo et oli kova paikka ittelle ja poruhan siinäkin sitten tuli. nyt vaan toivoo että tulis nopeesti...
  17. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    turvotusta löytyy kans jaloista, ehtool ku sukat ottaa pois ni komeet sukka kraihnut menee. :kieh: mulle on muuten tullu linea negra :) menee koko mahan matkan tisseihin asti.
  18. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    heissuli vei! pitkästä aikaa kirjottelen.. rokote en ite aatellu ottaa sitä. pidän aika turhana sitä.. liikkeet täällä vauva on on päivisin tosi virkee ja möyrii ja potkii vaiks kuin ja paljon ja sitten yöt ollaan ihan rauhassa ja annetaan äitin nukkua :heart: baby shower oi, olis...
  19. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    huomenta! :wave: imetys kyllä mäkin meinaan ostaa pari purkkia korviketta varoiks kaappiin, vaikka yritän imettää. aina se ei vaan niin mee kun suunnittelee. ja mä en ainakaan ketään tuomitse, antoi sitten tissin sijasta korviketta. hyvin on mun sisarustenkin lapset kasvaneet ja terveinä...
  20. S

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    äiti maa Anne Finska luki lapussa et vetää sitä ryhmää..

Yhteistyössä