Hakutulokset

  1. L

    10kk vauva nukahtaa vain tissille sekä imetyksen lopettaminen

    Poika ollut siia täysimetyksellä, ei ole saanut kertaakaan korviketta ja vain kerran on saanut pullosta pumpattua maitoa. Imetän päivässä 5-6x ja yöllä sillointällöin kerran jos sattuu johonkin heräämään. Poju saa imetyksen lisäksi 5 ateriaa päivässä ja vettä sillointällöin pitkinpäivää...
  2. L

    Etsin kirjekaveria :)

    Haluaisin kirjoittaa vanhaa kunnon etanapostia! Olen 19-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta. Haluaisin kirjoitella ihan arkiasioista, raskaudesta, lapsista, ajatuksista ja muista sellaisista, mitä mieleen nyt juolahtaa. :) Vastaile tähän ketjuun jos kiinnostaisi :)
  3. L

    Etsin kirjekaveria :)

    Haluaisin kirjoittaa vanhaa kunnon etanapostia! :) Olen 19-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta. Haluaisin kirjoitella ihan arkiasioista, raskaudesta, lapsista, ajatuksista ja muista sellaisista Vastaile tähän ketjuun jos kiinnostaisi tai laita yv :)
  4. L

    Kirjekaveria etsitään!

    Haluaisin kirjoittaa vanhaa kunnon etanapostia! Olen 19-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta. Haluaisin kirjoitella ihan arkiasioista, raskaudesta, lapsista, ajatuksista ja muista sellaisista Vastaile tähän ketjuun jos kiinnostaisi
  5. L

    Kirjekaveria etsitään!

  6. L

    Haluan kirjekaverin :)

    Olen itse 19-vuotias ja odotan esikoistani =) Samanikäistä voisi suurinpiirtein olla, ei oikeastaan ole minkäänlaisia kriteerejä paitsi että kirjoittaisit useammin kuin kerran puolessa vuodessa :)

Yhteistyössä