Hakutulokset

1. V

Itkua ja huutoa nukkumaanmennessä

\ oho tuli mulla ainakin kirjoitusvirheitä :D
  2. V

Itkua ja huutoa nukkumaanmennessä

meillä oli melko sama tilanne. poika täyttää viikon kuluttua 6kk, ja norm. poika nukkuu 19:00-07:00 yö unet ja päivällä 3 x 1-2tunnin päikkärit. Mutta pari viikko sitten meillä oli tuo ongelma että poika vaan huutaa ja itkee sängyssä,ja nukahtaa sitten itkuun ja mulla paha mieli siitä. Mutta...
  3. V

sydämen sivuääni 2veellä - muita?

:attn: :attn:
  4. V

räpläys

:attn:
  5. V

~KesäMassut 2007~

Voimahalus!!!! Ei voi muuta sanoa noin suuren menetyksen jälkeen
  6. V

D-tipat

Meillä ne on aina ruokapöydällä, siinä ne näkee monta kertaa päivässä. En kyllä monesti ole unohtanut ja nyt kun poika jo19kk niin sanoo itse heti aamupalalla että pipat pitää antaa. =)
  7. V

vegaani 1v ja maitokorvike

\
  8. V

tuleeko pienikokoinen

Poikamme oli syntyessään 48cm pitkä ja painoi 3120g. Onko muita joiden lapset ovat olleet suunnilleen samankokoisia ja ovatko lyhyitä/pienikokoisia sitten kouluiässä?
  9. V

mitä tehdä

kun 18kk ei suostu luopumaan tuttipullosta. Osaa kyllä juoda itse mukista ja pullosta ja pillillä jne. mutta maitoa niistä ei voi juoda. Aluksi maito voi mennä mukista ruoan kanssa mutta loppua ei siitä juoda millään. Mikä avuksi, alkaa mennä jo maidon juonti muuten itkuksi, antaako vaan...
  10. V

Kaikki HUHTIKUUSSA 2006 synnyttäneet

Meillä tyttö syntyi huhtikuussa 2006 tampereella. sartza2@jippii.fi Nyt ei kerkiä enempää kirjottaa,mut kirjottele tonne mun sähköp.jos kiinnostaapi?
  11. V

nam

Kaipaisin semmosen suklaakakun ohjetta minne tulee täytettä väliin ja päälle suklaakuorrutus. Mielellään joku helppo. Ja miten se päälisuklaa onnistuu/pysyy?
  12. V

Hopeaa...

Mitäköhän se lastentarvikkeisiin kuuluu?
  13. V

Brio Nova vai Emmaljunga Cerox?

\ Tuon on kyllä niin totta emmaljungan-myyjät on "pissipäitä". Varsinkin sen jälkeen kun oot rahat latonut tiskiin. No omaa kuoppahan ne kaivaa.
  14. V

\ Kiva että olin avuksi! Muistan kuinka itse aikoinani juoksin kaupoissa ja etsin netistä tietoa. Siksi mielelläni muita autan asian suhteen jos mahsollisuus. Lopputulokseen ollaan oltu (ainakin toistaiseksi) tyytyväisiä.
  15. V

Hei! Mulla ois nuo Emmaljungan Cerox:it ja pehmeäkantokoppa niihin. Tyytyväisiä ollaan kovasti oltu hankintaan ja toistaiseksi mitään ei ole tarvinnut huoltaa tai korjailla. Tuon pehmeänkantokopan iso plussa on kun sitä käyttää sitä lämpöpussina niin on kyllä mahdottoman lämmin. Paljon...
  16. V

muumiservetit

Tokmannilla olen nähnyt... ostin niitä kuluneella viikolla.
  17. V

Britax secura

^ kuinka kauan luulet, että lapsesi mahtuu tuossa securassa istumaan? Onko istuin pienempi kun two-way elite? Mä olen vasta netissä istuimia vertaillut...
  18. V

Britax secura

miksei kukaan kerro kokemuksia??? Ihmettelen suuresti, kun täällä kuitenkin käydään keskustelu muista britaxin istuimista...
  19. V

Britax secura

:attn: :attn: :attn: :o
  20. V

SAVONLINNALAISET!!!

Ilmoitusluontoinen asia vain... Savonlinnan psykiatran poliklinikan viressä ollut roskakatos paloi maan tasalle. Eli jos kuulette puhuttavan tulipalosta, niin tämän vakampi se ei onneksi ollut vaikka savua muodostui todella runsaasti. onneksi viereinen psyk pkl oli suljettu kesälomien takia, eli...

Yhteistyössä