Hakutulokset

1. V

Britax secura

Kokemuksia! Jos sinulla on kokemuksia britaxin two-way elitestä, niin kertoisitko esim sen, viekö tuo secura enemmän tilaa. Mikä huonoa ja mikä hyvää. Enkä halua kuulla kuinka huono ko valmistajan istuimet ovat ja valitse tämä ja tämä. Olen valinnut merkiksi britaxin...
  2. V

milloin

Minkä ikäsenä annetaan niitä rokotteia joista on joillekin tullut jotain vakavia oireita/sairauksia? Meillä seuraava edessä 1v3kk, mikähän silloin annetaan?
  3. V

Etelä-Suomi

Tääl ois yks 28v, kohta 11kk pojan äiti. Kuinkas etelästä sitä ollaan? B)
  4. V

uusia tuttavuuksia

Ystävät ovat aika pitkälti kadonneet, osa lapsettomia, joten...osa palannut töihin... Minä 28v, kohta 11kk pojan kotiäiti (hoitovapaalla), semmoinen ikuinen lapsi itsekin ja hieman ujohko ennen parempaa tutustumista, iän myötä ujouskin hieman laantunut =) . Asustelen etelässä (Suomessa...
  5. V

maidoton

Meidän pitäisi aloittaa maidoton ruokavalio testauksen takia. Millä kaikilla eri "sanoilla" maito voi ilmetä tuoteselosteessa? Pitääkö välttää myös kananmunaa ja soijaproteiinia? Tai muita proteiinejä?
  6. V

paljonko

Joudumme 10kk vauvan kanssa maidottomalle testaukselle ja ajattelin että kuinka paljon minun pitäisi saada kalsiumia jostain jotta se riittäisi myös kunnolla vauvalle kun imetän vielä? Mikä olisi hyvä tuote tai jotain ja kuinka paljon ton ikäinen tarvitsee saada sitä muutenkin?
  7. V

testit

Te joille tehty ihopistokoe allergiatesti, mitä testattiin? Sattuiko/huusiko vauva?
  8. V

Hätäkaste nimet

Ennen kun alotin edes esikoista odottamaan niin mulla oli nimet valmiina; Ella Aliina ja Pessi Johannes. kun tyttö synty, ei hän ollutkaan yhtään Ellan näköinen, jotan lapsesta tuli Ronja Aada Olivia Kakosten kohdalla miettittiin nimiä Rasmus Eemeli ja Jesper Ilmari. Sekä Vilma Pauliina ja...
  9. V

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Kiva nimi edellisellä! harvoin enää törmää Eljas nimeen. On tainnut Elias vetää hienoisen etumatkan! Miehen lapset entisestä liitosta Sanni Lotta Aurelia (-95), Emma Aurora (-97) ja Pinja Adalmiina (-99) Yhteiset lapset: Ronja Aada Olivia (-03) sekä kaksoset Rasmus Eemil Oliver ja Kasper...
  10. V

lapsen epilepsia

tytöllämme 6,5 kk todettiin juuri imeväisiän epilepsia.onko kellään kokemuksia vastaavasta?onko parantunut ajan myötä?
  11. V

Paikkakuntagallup

\ Läheltä ollaan.. Pohja kuittaa :p
  12. V

nukahtaminen ja säpsähtely

Meillä vauva myös säpsähteli ja neuvolatäti peloitteli epilepsialla. Taitaa olla sukuvika, kun meillä mieskin säpsähtelee.
  13. V

Savonlinnassa kavereita?

Moi! Olen savonlinnasta, mutta 17vuotias, mutta lapsia ei ole vielä kerääntyny. Mut kavereita oon vailla ja tykkään lapsista, minusta sais tarvittaessa lapsenvahdinkin ja kokemusta löytyy vaikka millä mitalla... vaippaikäisistä lähhtien. Yhteyttä voi ottaa noora_luostarinen@netti.fi T.Noora...
  14. V

1977 syntyneitä? =)

:wave: Täällä kesis -77

Yhteistyössä