Hakutulokset

  1. K

    Liian utelias anoppi!! Neuvoja!!

    Hei miniät ja anopit ja muut, minä kaipaisin nyt aikuisten neuvoja anoppini suhteen. Eli hän on lapsillemme aivan ihana mummo ja lapset hänestä kovasti tykkää ja mekin tulemme keskenämme juttuun. Mutta kun hän on meillä kylässä, hän tenttaa minulta kaikki valtakunnan asiat. Kaikkien...
  2. K

    EROON RÖÖKISTÄ

    Olin polttanut 6v kun tein positiivisen testin. Tupakka jäi siihen paikkaan ja 2,5 vuotta olin polttamatta. Nyt 4 kuukauden ajan tupakka on palanut kuin varkain ja ai että mä vihaan itseäni. Neuvokaa miten pääsen eroon tästä inhottavasta tavasta. Purkat ja laastarit ei mulle sovi. Purkka rikkoo...
  3. K

    Hien haju pois, tietääkö kukaan

    Imetys loppui ja sen seuraksena lähtee hiuksia mutta myös hikoilen ihan järjettömästi. Miten ihmeesä saan tuon kammottavan hien hajun pois paidoista???. Pesukoneen olen puhdistanut, ajanut 90;n ohjelmalla sitruunahapolla ja muu pyykki on raikasta paitsi mun paidat. Jos vaikka T-Paita tuoksuu...
  4. K

    unipussista kokemuksia?

    millaisia kokemuksia unipussista? onko rauhoittanut öitä yms? meillä poika 1,5kk, nukahtaa iltaisin aina syliin tissille. herää heti kun siirtää lämpimästä sylistä "kylmään" sänkyyn. olen yrittänyt kapaloa, mutta poika hermostuu kun ei pääse liikuttamaan käsiään ja jalkojaan. mietin saisiko...
  5. K

    Yksityinen perhepäivähoito, kokemuksia?

    Hei kaikki taaperoiden äidit, kyselisin sellaista, että onko teillä kokemuksia kunnallisesta perhepäivähoidosta ja yksityisestä perhepäivähoidosta? Kartutin tänään tuota ykstyistä perhepäivähoitopaikkoja ja pitäisi nyt kevään aikana löytää "se oikea" joko yksityiseltä tai kunnalliselta...

Yhteistyössä