Hakutulokset

  1. Ä

    Suunniteltu sektio edessä; kokemuksia, kohtalontovereita?

    Nopponen, missä olet käynyt ultrassa, jossa todettiin että sektio tulee? Nimittäin ei tuossa vaiheessa voi vielä sanoa varmaksi jääkö istukka kohdun suulle. Minulla istukka oli kohdunsuulla + peitti aiemman sektioarven rakenneultrassa, mutta rv 29 istukka oli jo siirtynyt paljonkin...
  2. Ä

    Raskausdiabetes, en pysty pistämään sormeen, muita?

    Sain alkuviikosta diagnoosin raskausdiabetes, arvoista vaan paasto oli koholla (5.5), muut hyvät. En kuitenkaan pysty pistelemään sormeeni, enkä anna muidenkaan pistää. Tämä "kammo" on ollut jo kouluiästä asti, jolloin sormeen pistäminen sattu niin, että en halua niitä piikiteltävän enää...
  3. Ä

    Tampere Oikeaa Ystävää??

    Heippa! Täältä voisi löytyä samanhenkinen ystävä! Laitatko sähköpostia little.bit.of.me@hotmail.com. Itse 4v pojan äippä ja toisen pojan LA tammikuun lopulla.
  4. Ä

    Tampereen seutu LA 2013

    Heippa. Eli suljettu ryhmä(vatii minun hyväksynnän, ennen kuin näkee viestejä jne.) löytyy Tampereen seutu LA2013 - Kaksplus. Jos linkki ei toimi, niin tuolta Kerhot osiosta löytyy nimellä Tampereen seutu LA2013. Jatketaanko siis siellä?
  5. Ä

    Tampereen seutu LA 2013

    Hei taas pitkästä aikaa! Olisiko innostusta tehdä meistä Tamperelaisista suljettu ryhmä? Olisi kivempi jutella, eikä tarvitse miettiä kuka meidän juttuja lukee. Minun puheistani on ainakin minut aika helppo tunnistaa ja mistäpä sitä tietää kuka hullu tulee meidän tapaamisiin kyyläämään, kun käy...
  6. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Reissusta juuri kotiutunut, mutta pikaisesti ehdin lukaista uudet viestit :). Minulle sopii hyvin tuo suljettu ryhmä, jos joku jaksaa sellaisen tehdä :)
  7. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Heippa pitkästä aikaa!! Oon ollut todella väsynyt, enkä yksinkertaisesti ole jaksanut kirjoitella. Tervetuloa uusille mukaan! Ja paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista. Kozmicille onnea rakenneultran kuulumisista! Minä kävin eilen taas yksityisessä neuvolassa ultrassa, jossa varmistui...
  8. Ä

    Tampereen seutu LA 2013

    En uskalla luvata huomista, eli tavatkaa vain Hallilassa :). Katsotaan sitten joku parempi päivä myöhemmin. Me saatetaan huomenna mennä pojan kanssa tädille yöksi, niin en tosiaan voi luvata.
  9. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Nyt on vähän enemmän aikaa kirjoittaa. Eli, terveystalon äitiysneuvola oli kyllä erittäin positiivinen kokemus. Kätilöllä on huoneessaan ultra, jolla voi katsoa myös 4D:llä :heart:. Eli voipi miettiä haluaako enää erikseen tuohon 4D ultraan ja maksaa melkeimpä pelkästä DVD:stä. Mutta...
  10. Ä

    Tampereen seutu LA 2013

    No voih...meille tulee huomenna tätini kylään iltapäivällä Helsingistä. En osaa aikaa sanoa, mutta haen pojan kolmen aikaan ja täti tulee kait silloin ja sitten pitää tehdä ruoka ym, eli ei taideta ehtiä. Riippuu kyllä mihin aikaan?
  11. Ä

    Tampereen seutu LA 2013

    Anteeksi, kun en aiemmin taas ole ehtinyt vastailemaan. Meidänkin puistoilut meni nyt mönkään, kun menin isääni auttaan, lääkärin jälkeen. Terveystalon äitiysneuvola oli mukava kokemus ja päästiin näkemään pieni "ehkä"poika. Eli pojalta vaikutti, mutta näillä viikoilla sitä ei...
  12. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Pikainen ilmoitus, että ultrassa kaikki hyvin, kasvanut oli hurjasti ja meillekin olisi POIKA tulossa :heart:!
  13. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Orvokkitukka, kuulostaa kivuliaalta, toivottavasti ei mitään vakavaa. Jännä etteivät tutkineet tarkemmin :(. Täällä on aamulla tuntunut pari kunnon potkua :heart:. Muuten mieli on ihan supermatala. En edelleenkään ole enkä uskalla/saa kerrottua kenellekään ja se stressaa ihan hirveästi, sillä...
  14. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Orvokkitukka, mullakin on lievää päänsärkyä usein. Yksi ilta unohdin ottaa disperiinin ja aamulla oli kamala päänsärky. Mulla ei normaalisti koskaan särje päätä, mut nyt etenkin aamusin on pää vähän outo ja kipuilee, särkylääkettä ei onneksi tarvi ottaa, disperiini ilmeisesti auttaa. Ja minä...
  15. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Onnea hurjasti hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :heart:. Onkos kaikki nyt käynyt nt-ultrassa? Kozmic, meilläkin on kaksikielinen perhe, sillä mies on englantilainen. Olemme asuneet suomessa yhdessä nyt 6- vuotta, sitä ennen asuin itse englannissa hieman alle vuoden. Miehellä on...
  16. Ä

    Tampereen seutu LA 2013

    Me käydään todella harvoin kaupungissa eikä sinne varsinkaan tarhan/töiden jälkeen jaksa lähteä, mutta ensi KE mulla on aika sinne Terveystalolle 15.40 ja joudun ottamaan pojan mukaan, eli sillon oltaisiin kyllä kaupungissa(tosin pitää jossain käydä vähän syömässäkin). Meille siis varmaan sopisi...
  17. Ä

    Tampereen seutu LA 2013

    Mitäs teille kuuluu? On vähän jäänyt tämä ketju taka-alalle, kun on stressannut niin kovasti tämä raskaus. Toivottavasti siihen tulee nyt muutos, kun aloitan käymään yksityisessä äitiysneuvolassa Terveystalolla ensiviikosta. Eilen oli neuvolalääkäri julkisella ja oli niin törppö, että olen...
  18. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Joo, no ehkä sitä nestettä tulee ihan kivasti...tuntuu vaan että sitä vettä tuputetaan joka paikassa, mutta en yksinkertaisesti osaa juoda sitä enkä tykkää siitä. Jääkylmä vesi menee, jos on jano, mutta toisaalta janoon tykkään enempi juoda hiilihapollista, siitä jotenkin menee omasta mielestä...
  19. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Minä juon kanssa päivittäin tosi vähän, enkä lainkaan vettä. Maitoa juon vähintään puoli litraa, joskus litran/pv, appelsiinimehua ehkä desin ja muuten KevytOlo sitruunaa...jota saattaa mennä 5-9dl päivässä. Silti käyn pissalla jatkuvasti, mikä on tosi ärsyttävää. Mulla ei neuvolassa...
  20. Ä

    IVF-hoidosta plussanneet

    Kiitos peukutuksista! :heart: Lääkärillä käyty ja suoraan sanoen oli niin paska kun olla ja voi :(. Oli sijainen ja sellanen hiljanen hissukka. Kysyi alussa kuinka voin ja kerroin että huonosti, että stressaan ja on rytmihäiriöitä. Se katto vaan tyhmänä ja kysy sitten että mites työt(mitä...

Yhteistyössä