Hakutulokset

  1. J

    Korvien putkitus ja kitarisaleikkaus. (kertokaa)

    Meillä on tytöllä 2v korvan putkitus ja kitarisaleikkaus syyskuussa. Onko teidän lapsille tehty? Kertokaa siitä? Pelottaa vähän.
  2. J

    citalopram ja siideri?

    Kun on citalpram 20mg lääkityksellä,niin saako yhtään ottaa siideriä? En nyt tarkoita mitään hirveetä juomista,mutta esim. yhtä tölkkiä.
  3. J

    Minkä ikäisenä lapsi alkoi syömään itse?

    Meillä mari 1½v haluaa nyt syödä itse. Välillä antaa auttaakin,mutta muuten haluaa syödä itse.
  4. J

    Onko tästä masennus/paniikkilääkkeestä kokemusta?

    Onko teillä kellään kokemusta Citalopram-ratiopharm lääkkeestä? Kävin lääkärissä paniikin takia ja tämmöistä määrättiin. Olisi kiva kuulla kokemuksia. (kun oon pillerikammoinen)
  5. J

    Milloin pinnasängystä pois?

    Milloin ootte siirtäneet pinnasänkystä pois? Meillä 1v 5kk ja saatais jatkettava matala lastensänky,mutta kannaattako vielä siirtää siihen nukkumaan?
  6. J

    Testeihin ollaan menossa.

    Toissa päivänä soitin yksityiselle ja 28.11 mennään lastenlääkäriin ja allergiatesteihin. Kumpa ei vain olisi eläinallergiaa tytöllä. :(
  7. J

    milloin naama menosuuntaan autossa?

    Milloin ootte kääntäneet autosa naaman menosuuntaan? Meillä on vielä toisinpäin (ikää 1v4kk) ja Britaxin turvaistuin. Mutta oon kuullut että tuon ikäinen on jo käännetty toisin päin.
  8. J

    Milloin voi allergiatestin ottaa?

    Voiko alle 2vuotiaalta ottaa allergiatestejä? Kun jotkut sanoo että ei voi ja jotkut että voi. Onko teidän lapsilta otettu?

Yhteistyössä