Hakutulokset

  1. M

    Puurokattila ongelma

    Mulla ei ole Hackmannin kattilaa mutta eräs toinen ja ohjeissa sanotaan että 5l alaosaan tulee noin 1,5 l vettä ja 3l alaosaan noin 0,7l =)
  2. M

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Nuusku82 täällä vähän samat fiilikset.... Maha tuntuu tosi kipeeltä iltaisin,varsinkin kun vauva liikkuu ja illalla tuntuu aina silta,että tänä yönä varmaan tulee lähtö!Mutta aamulla sitä on edelleen yhtenä kappaleena. Olisin niin halunnut synnyttää ennen joulua ja saada vauvan jouluksi kotiin...
  3. M

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Tupuna Olenpa olen joulukuun tai oikeastaan joulun lapsi itsekin (25.12 synttärit) =) tänään täällä viikkoja 37+5 ja olo on eka päivää todella tukala!!Olen itse aika pienikokoinen ja sf mitta vaan kasvaa,tänään nlassa oli 34.Sisään- ja uloshengitys alkaa tuntua tosi vaikeelta kun pistää =(...
  4. M

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea kaikille jo nyytin saaneille ja tsemppiä meille loppumetreillä oleville! =) Itse en ole hirveästi tänne kirjoitellut mutta lueskellut pinoa kylläkin ahkerasti! Tupuna, meillä näyttääkin olevan sama la ja kolmas molemmille tulossa,täälläkin kovasti odotellaan jo merkkejä...
  5. M

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    HOX! Voisiko minut vihdoin päivittää joukkoon??=) marial78/ kolmas/ la29.12/ OYS
  6. M

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Moi kaikille! Olen seuraillut keskustelua sivusta tähän saakka, mutta uskaltaudun nyt eka ultran jälkeen liittyä joukkoon=) Viikkoja tällä hetkellä 12+3(kai).. Kolmatta odotan ja la olisi 29.12, OYS. Minut voisi siis lisätä listalle: marial78 / 33/ kolmas / 29.12 / OYS

Yhteistyössä