Hakutulokset

  1. T

    40+ so what wol.13

    ja kp on nyt 2/24:) Mur-murille voimia ja säpinää parisuhteeseen! Nipsulle tosiaan voimia kovasti!!!!! Ja kaikille millekin kovasti onnea rapisteluihin;)
  2. T

    40+ so what wol.13

    Hei taas:) Mulla on vaan niin elämä sellasta pyöritystä, että en ehdi tänne, toisaalta tuo kuume on sellasta " ei olemassa olevaa", niin ei sitten tule palstailtua. Viime kerralla mies tuli mökiltä kotiin ja mulla kauhea ovis ja kiima, mutta meidän pikkusin tuli sitten äidin viereen, kun ei...
  3. T

    40+ so what wol.13

    hmmm, kirjoitusvirheiden aarteita..mekkoja...siis menkkoja kohtaan...toki, voishan aatella, että mies ei inhoa kyllä mekkojakaan:D
  4. T

    40+ so what wol.13

    Heissulivei! Minä tuossa kävin kaikenmaailman kokeissa ja ei oo kilpirauhasen vajaatoimintaa eikä mitään, mammografiassa kaikki hyvin, papa puhdas, psoriasis ei ollutkaan psoriasis, mitä oon 14v psorilääkkeikkä syönyt vaan streptokokkibakteeri ja sain siihen antibioottikuurin ja nyt on kaikki...
  5. T

    40+ so what wol.13

    ja sen verran vielä, että tein sen testin vielä aamupissasta ja se oli nega, mutta siinä on se viivan paikka tosi näkyvä, eli hirveen hämääviä oi prisman testit kun ne tekee helposti sen, että kun näkee sen haamun, niin pakko testata uusi testi jne. Tosin tuo oli ihan viivan paikka, eli...
  6. T

    40+ so what wol.13

    Heissan! Mulla on niin nuo työkiireet ja opiskelut sellasia, että en ennätä koneelle. Kun on vapaata, niin opiskelen ja kun ei ole vapaata olen töissä. Mutta tänään kp 1 ja kierto jäi lyhyeksi, eli kp 21, joten aloitan tässä kierrossa primolutit ja hirveetä tykitystä luvassa kammarin puolella...
  7. T

    40+ so what wol.13

    No niin, pientä omanapaisuutta taas. Jotenkin hassu aavistus siitä kuitenkin jäi, että jos olinkin raskaana, jos se rs-testin viivat haaleni pikkuhiljaa pois, kun kuitenkin rs-testi vaikka oli nega, siellä kummiteli sellanen toinen viiva. Välilä tulee ol, että pitäs testata ihan aamupissasta...
  8. T

    40+ so what wol.13

    ja tässä kierrossa ei ole sitten mitään jännäilyä kilin vit*n vertaa, sillä ei löytyny energiaa hyödyntää sitä ihanaa ovisviivaa..ei olla tehty mitään ja kiertopäivä vissiin jo 15 tjs.....ei jaksa.
  9. T

    40+ so what wol.13

    No niin, ensteks pahoittelut kun kaivelen pääasiassa omaa napaani ja en kommentoi niin muiden juttuja, mutta kun en oikein jaksa kommentoida edes omiani. Joo, eli ihan noppaa vaan tässä sen verran, että vähän tässä ottaa päähän, kun tässä toivekkaana luulee olevansa raskaana ja sitten ei ookaan...
  10. T

    40+ so what wol.13

    Joo, nega oli ja kai se ovistesti näytti ihan ovista mutta multa ei löytynyt innostusta töhän kiertoon yhtään, joten tää kierto menee ilman jännäilyä.
  11. T

    40+ so what wol.13

    Hei! Mä oon tyhmä, tyhmä, tyhmä ja tyhmä ja mutta, tänään tajusin, että on kyllä niin kamala olo ollut viime aikoina, että ei kiva! kahvi maistu niin pahalta, että miehen oli pakko kädä ostaa uutta kahvia, vaikka sano, että merkki on ollut sama iät ja ajat. Mulla etoo, on paha olo, ruoka ei sula...
  12. T

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa fler ja kiitos tuosta mitä sanoit lopuksi, se oli hienosti sanottu!!!Ja kiitos Nipsu74.....välillä tämä on vaan niin toivotonta...mutta voihan sitä haaveilla;) Olishan se ihanaa vaikka 47 pamahtaa paksuksi....vai oiskohan enää;) No vaan, pää on niin sekasin, että en oikein tiedä...
  13. T

    40+ so what wol.13

    No niin ja se siitä taas:( Tänään alkoi tulva ja tein testin heti aamusta huvin vuoks ja samanlainen viiva tuli kun eilen, että eipä juuri kehuttava. Haamu, jossa aavistus väriä..joka meni sit pönttöön tulvan mukana. Noh, ainakin kierto oli hieno 28 ja ovis kp 14 ja siitä heti 14 päivän kuluttua...
  14. T

    40+ so what wol.13

    Ei täs viel oo paljo mitä laitella.....illalla alkoi se tuhru:( Että huomenaamuna tietty lorisee.....aamuvuoro töissä, että en taida ehtiä tänne, mutta testaan kuitenkin aamulla, jos ei lorise. Ei oireita...hiukka pelottaa, että taasko tää oli tässä...ei onnistu ei...mutta ei vielä toivoa...
  15. T

    40+ so what wol.13

    Kiitos ollakovai ja memmu. Täää on nyt sellasta kärvistelyä kun bongasin nuo kaksi viivaa, mutta kun ensin nopeasti katsoo tuota testiä, ei nää siinä mitään ja sit kun katsoo oikein tarkasti, niin huomaa,että on siinä toinen viiva, että sen verran haalakka tuo on, MUTA eilen ei näkynyt ei sitten...
  16. T

    40+ so what wol.13

    Huomenta! Voi hyvä Jumala sentään. Kiertopäivä 28 (JO)ja aamuinen testi 5minsan jälkeen nega, ei näkynyt edes haamua, mutta kun laitoin testitikun valoa vasten, näen siellä orastavan haamun. En siis oikein sanoa, onko se viivan paikka vai tulollaan oleva plussa!!!! Tänään on pakko mennä ostamaan...
  17. T

    40+ so what wol.13

    Huomenta! Tänään tein testin, mutta se oli nega. Vaikka miten sitä katseli, negana pysyi. Ihan jossain ihme kuvakulmassa olin näkevinäni edes viivanpaikan, mitä ei näkynyt, niin selkeä tuo nega oli. MUTTA, kiertopäivä on jotakuinkin 27????!!!! Mulla ei oo ikuna ollut näin pitkällä kierto tai on...
  18. T

    40+ so what wol.13

    Heipä taas. Aika jännän piinaavat päivät täällä. Ei kuitenkaan niin piinaavaat että lähtisin testiä ostamaan, meillä kun prismaan on kuitenkin matkaa, niin jätän sen käynnin huomiseksi. Testaan sunnuntaiaamuna jos on tarvetta, sit ois jotain 12 päivää oviksesta vai oisko jo 13. Ihanaa tässä on...
  19. T

    40+ so what wol.13

    Voi oliivitar....mutta jospa vuoto loppus.....oli niin hyvät viivat jo....iso harmitus puolestasi. Sinulla on ihanan iso perhe;) Mulla limasuus lisääntyy....alkaa toive poltella näpeissä tai housuissa....viikonlopulla vois testata jos on tarvetta.
  20. T

    40+ so what wol.13

    OLIIVITAR...Ei se mikään haamu enää ole, sehän on plussa!!! Onneksi olkoon!!!! Onko tämä kahdeksas lapsesi?

Yhteistyössä