Hakutulokset

  1. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Luonto oli viisas ja päätti asian minun puolestani. Raskaus oli tuulimuna. Nyt saa tämä vauva/ei vauvaa jahkailu olla meidän osaltamme tässä. Meille ei enää lisää lapsia tule. Olen onnellinen, ettei tarvinnut itse vaikeaa päätöstä tehdä. Ensi viikolla lääkinnällinen tyhjennys. ** Ihania...
  2. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pää on sekaisin, oikeastaan tyhjä. Olen usean vuoden ajan ajatellut, että kolmas lapsi olisi "kiva". Nyt viime aikoina aivot ovat kääntyneet ajatukseen, että nyt on hyvä. Lapset ovat jo isoja ja helppoja, vanhin täyttää 13 ja nuorin on 10. *** Tänään tein raskaustestin, tein vaikka en ensin...
  3. T

    40+ so what wol.13

    Onnittelut Tyydelille ja muillekin elokuussa raskautuneille, teitä olikin monta! Ihania uutisia olet saanut Äiti74, isot onnittelut myös sinne! Mahtavan positiivinen jaksat olla Babez74, upea asenne! ON: Työt alkoivat ja samalla tuskat aamuheräämisistä. Mä en siis millään muotoa ole...
  4. T

    40+ so what wol.13

    Onnittelut Keltaiselle seepralle. Äiti74, uskotaan ja toivotaan väärää hälyä. Ihanaa huumoria woodoon miehellä..varmasti saattaa ottaa väärässä paikassa hermoon..tinderiin ja nuorempia..pah, oma mieheni on mua 4,5 vuotta nuorempi. Ei ole kuiten uskaltanut tuollaisia vihjata :cautious:. Itellä...
  5. T

    40+ so what wol.13

    Karoliina74, millaisia raskausoireita sulla on? Ootko mitannut lämpöä, onko korkeampi mitä normisti? Jännä seurata tätä teidän viivashowtanne, perässä pysyminen käy liki työstä ;). Mielenkiintoista. ON: Kierto 34/37. Tänään tullut vuotoa (ei kirkkaanpunaista) ihan siteeseen asti, yhteen...
  6. T

    40+ so what wol.13

    Karoliina74, kiitos tuosta Raskauskeiju -vinkistä. Äiti seiskanelonen, vuotoa tuli ekan kerran viime maanantaina. Ovisvuoto edellisenä keskiviikkona. Tuota vuotoa on nyt tullut enemmän ja vähemmän vessakäyntien yhteydessä. Välillä ei mitään. Kyllä mä kuitenkin luulen, että tämä oli tällainen...
  7. T

    40+ so what wol.13

    Karoliina74, itselläni kaksi raskautta ja kaksi lasta, eikä ainuttakaan "turhaa" haamuviivaa, joten onnittelut! Mistäs te testien tilaajat hamstraatte (lue: ostatte) testinne? Josko sitä jonkun roposen itsekin laittaisi likoon. Joskus aikanaan tilasin joitain liuskatestejä, mutta en muista...
  8. T

    40+ so what wol.13

    Hui, kuinka tuo aika hurahtaa. Siitä on kohta pari viikkoa, kun ilmoittelin itsestäni. Silloin kirjoittelin painosta (joka itselläni suuremmoinen) ja silmäleikkauksen jälkeisestä odottelusta ennen raskautumista. Tosin itselleni ei lääkäri sanonut mitään, ettei saisi, netistä olen vain lukenut...
  9. T

    40+ so what wol.13

    Hei kaikille tasapuolisesti! Olen stalkannut :ninja: teitä noin vuoden ajan enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Vauvahaaveet ovat kohdallani olleet ja menneet, aaltoillen kuin meren ulappa. Nyt tuli mittariin se maaginen tasaluku neljä ja nolla ja olisi aika jos koskaan saada meille pienokainen...

Yhteistyössä