Hakutulokset

  1. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Sokerirasituksesta, itse en ole tässä raskaudessa käynyt, mutta kahdessa edellisessä kyllä. Ällöttävää se litku on, kuten myös se känninen olo, mikä sen juomisesta seuraa tyhjään mahaan. Mutta kyllä siitä selviää hengissä, kun ajattelee pikkuihmisen parasta :) Mulla se on myös tiedossa...
  2. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    TanZZZku, Meksikosta ei ole kokemusta, mutta Dubaissa kävin pari vuotta sitten. Tai öö... neljä vuotta sitten. Puhuin juuri äitini kanssa, että lähdettäisiin vuoden päästä uudelleen sinne lomalle, jos kaikki menee vauvan kanssa kunnialla (äiti siis mukaan lapsenlikaksi ;) ). Voisin kuvitella...
  3. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Minäkin päivitin omalta osaltani. Eilen oli nt-ultra ja kaikki oli hyvin. Veriseulan tuloksia vielä odotellaan, mutta niskaturvotusta oli 1,1mm eli hyvin vähän. Mulla on masu pullahtanut ihan kunnolla esiin. Mulla on ennenkin ollut isokokoinen raskausmasu ja se kasvaa aina vain suoraan...
  4. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Sairaala 15.2. helmimama / 26 / 1.lapsi 5.5 sekundamamma / 36 / 2. lapsi / TYKS 9.5 Pikkuperho / 30 / 2. lapsi 17.5 Scarleth / 36 / 1. lapsi 26.5. himmeli-80 / 32 / 1. lapsi / Naistenklinikka 27.5. Sebu08 / 33 / 3. lapsi /...
  5. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Täällä myös yksi jonka masu on pullahtanut kummallisilla viikoilla... nyt 10+5 ja pakko oli siirtyä mammahousuihin. Enkä jotenkin usko turvotukseenkaan, kun tämä on vähän jo tiellä :) Mulla on aiemmissakin raskauksissa ollut iso maha ja mallia suoraan eteenpäin kasvava. Ihan viimeisillä...
  6. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Jadekivi, hyvät kaupat teitte :) Meillä on Gesslein Futuret esikoisella ja ovat olleet todella hyvät! Valkoinen nahkaverhoilu vielä, yummy!
  7. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Me kerrottiin toisen varhaisultran jälkeen vanhemmille ja sisaruksille, eli 9.viikolla. Olivat ne arvanneet sen jo jouluna, kun en juonut. Me lähetettiin ultrakuva tekstiviestinä ja siinä pieni viesti pikkuiselta, jossa kerrottiin hänen muuttavan meille elokuussa, jos kaikki menee hyvin. Yhdelle...
  8. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Neuvoloista; meilläkin ensimmäinen lääkärikäynti on vasta pitkälti puolen välin jälkeen, Helsingissä kun asutaan. Paitsi tietysti, jos on perussairauksia tms. Sydänääniäkin kuunnellaan vasta rv16. tuntuu aina niin uskomattomalta että jossain jopa ultrataan joka kerralla :O Pari kertaa olen...
  9. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Helmimama: mulla esikoinen syntyi rv 39+1. Mietinkin, että kun hän oli sekä nt- että rakenneultrassa melkein viikon edellä mittojen mukaan, että oliko se merkki että on valmis syntymäänkin viikkoa aiemmin :D Tottahan me sut huolitaan mukaan Annabell-77! Onnea ja tervetuloa! Painosta vielä...
  10. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Ihanat masut helmimamalla ja tytyllä! Onnea ultrakuulumisista nuppuska, Jeanna ja pikkuperho! Varhaisultrasta, itse olen käynyt 7+0, 6+6 ja 6+5 ja aina on syke löytynyt heti. Nyt viimeisimmässä alkio oli todella pieni ja vaikeampi oli mitatakin, vastasi kuitenkin 6+3 eli normaalia. Kävin...
  11. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Eemiliina :hug: On tosiaan kurja joulu ollut sinulla! Onneksi kuitenkin pieni voi hyvin :) Onnea Mörkötys ja Nuppu81 ja tervetuloa!! :flower: Ambrosialle ja Scarlethille onnea ultrakuulumisista :) Lumi72: Muistan, että ihmettelin ensimmäisessä raskaudessa elohiirtä virtsarakon seudussa...
  12. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Meriannille onnea plussasta! Lugeista sen verran, että meidän esikoinen sai alkunsa tuoresiirrosta ja silloin luget sai lopettaa kuin seinään plussatestiin. Mun mielestä se oli ihan kauhea ajatus, mutta kyllä se raskaus kesti hyvin :) Ymmärtääkseni myös luonnollisen kierron PASissa luget...
  13. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Päivittäisikö joku minulle listaan: 28.12. neuvola 4.1. kontrolliultra Kiitos :) En osaa Tyty vastata tuohon neuvolatädin vaihtoon. Mulla on ollut neuvolat juuri tuohon tahtiin kuin sinulla, tai kolmas on ollut ehkä rv21 tai jotain. Lääkäriähän meillä ei tavata kuin joskus rv28 tms...
  14. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Omaa napaa... ultrassa käyty tänään ja löytyihän sieltä pieni nökeröinen, joka vastasi viikkoja ja sydän sykki vimmatusti :heart: Mulla oli taas toissapäivänä vuotoa, siis kolmatta kertaa tässä raskaudessa. Ultrassa ei kuitenkaan mitään selitystä vuodolle löytynyt. Sen sijaan ihmeteltiin kystaa...
  15. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Päivitin itseni plussanneisiin. Tänään ultrassa löytyi pikkuruinen nökeröinen, jonka sydän jumputti kovasti! Toivon teille kaikille oikein rauhallista joulua ja onnellisempaa uutta vuotta, plussapuhureita joka iikalle! Yrittäkää tytöt jaksaa kivisellä tiellä!
  16. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS...
  17. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Täällä on myös yksi panikoija. Juoksin äsken kovaa vauhtia side taskussani vessaan, kun jotain lorahti housuihin (oli sitä kirottua lugemömmöä). Odotan vain, että koska tämä menee kesken. Toivon, että km ei sentään alkaisi anopin joulupöydässä. Pelottaa, ettei perjantaisessa ultrassa näykään...
  18. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Me ei olla vielä kerrottu, kun on vielä niin pienet viikot. Jos ar-ultrassa on kaikki hyvin, niin jouluna on varmaan pakko kertoa, kun huomaavat kuitenkin ruoka- ja juomarajoitteisuudesta. Me oltiin viime viikonloppuna mun vanhemmilla ja varmaan sielläkin ounasteltiin jo jotain, kun torkuin...
  19. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Heippa! En ole hetkeen uskaltanut kirjoittaa mitään, kun pelkään manaavani keskenmenon tai jotain. Eilen vuoto ilmestyi tännekin, mutta oli kuitenkin lyhytaikainen vieras. Tänään sitten on pahoinvointi ollut melkein poissa, ja edellisten kommenttien perusteella mun paniikki-ajatukset eivät...
  20. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pikkumyy, minä olen ainakin kahdesti plussannut PASista :) Kyllä niilläkin voi hyvin onnistua, ja lisäksi niitä on paljon miellyttävämpi siirtää, kun ei tarvitse piikitellä ja munia.

Yhteistyössä