Hakutulokset

  1. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    [/URL][/IMG] Meidän hurmuri 2 vkoa :heart:
  2. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Miun oli pakko tulla katsomaan miten täällä pärjätään.. :) Viikot alkaa pikku hiljaa loppumaan täällä kaikilla onnellisesti.. :heart: Täällä totutellaan vauvan tuoksuiseen arkeen ja ihan hyvin on lähtenyt.. sairaalasta päästiin kun vauva 2vrk ikäinen :) Syntyi päivää vajaa täysaikaisena...
  3. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Heippa :) Täällä syntyi 7.2 aamulla 06.35 pieni poika rv 36+6 3500g ja 51cm :heart: synnytyksestä lisää myöhemmin :) vauvalla ja mulla kaikki hyvin. viimeiset sokerit vielä vauvalta huomenna aamulla mitkä olleet tosi hyvät. Bilit valolla mitattuna 140 joten niitä seurataan ettei nouse :) Muuten...
  4. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kiitos kaikille vertaistuesta.. nää on vaan näitä hetkiä kun kipu vie mielen hiukan matalaksi. Haluaisin hirveästi touhuta lasten kanssa ulkona ja tehdä kaikkea mukavaa, mutta en pysty :( En ole itsekään ihminen ketä tykkäisi paikallaan olla jatkuvasti, mutta kun vaihtoehtoja ei ole :( Luulisi...
  5. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Tulin tänne itkemään taas kun mulla on niin hirveät kivut alapäässä :'( vauvan liikkeet sattuu kävelessä tai paikallaan.. Pidätte mua varmaan osa ihan hirveänä kun tällaisina hetkinä toivon raskaana olon jo päättyvän :( ihan hirveitä kipuja.. :'( mam ja risbe 36+3 edelleen.
  6. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Sone*: Onneksi ei käynyt mitään kaatumisesta :) Itse en ole vielä kaatunut, mutta lähellä on ollut monta kertaa. Kävelen sellaista etana vauhtia ettei vaan tule kaaduttua.. :laugh: dania87:Tiedän fiiliksen kun ei vaan löydä hyvää asentoa nukkuakseen. Kaikki asennot on huonoja tai painaa joku...
  7. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Katjuliisa:Kyllä mulla sattuu vauvan liikkeet muutenkin kun kysyit, että sattuuko muilla. Harmi tuo miehesi ulkomaan työmatka, mutta hyvä jos osaat suhtautua siihen hyvin :) Niin ja onhan se hyvä edes olla "häätö" yrityksiä niin saa edes pientä toivoa tähän tuskaisena raskaana olemiseen niin ei...
  8. M

    Kun vauvan liikkeet sattuu..

    Kolmas raskaus on kyseessä. Luulen, että käy järkeensä juurikin tuo kohdunseinämä juttu. On vaan tosi tuskaa olla mahan ja kipujen kanssa vielä näinkin monta viikkoa.. No ei tässä auta kuin vaikeuksien kautta voittoon.. ;)
  9. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Santzulle ja Suzalle tsempit :hug: Täällä on yksi joka voi samaistua tuntemuksiin, että ei jaksa enää raskaana oloa :( Mulla sattuu vauvan liikkeet kävellessä etenkin alapäähän ja kipu on niin kovaa, että ei tosiaan pysty kävelemään. Kipu heijastuu myös selän puolelle välillä.. Muita samasta...
  10. M

    Kun vauvan liikkeet sattuu..

    Eli viikkoja rv 36+2 ja vauvan liikkeet sattuu aika tavalla alakertaan jos olen liikkeessä samalla ja muutenkin kyllä. Silloin jos vauva liikkuu ja olen itse liikkeessä niin joudun pysähtymään kun tosissaan sattuu ja heijastuu ajoittain ala selkään. Vauva on kuitenkin raivotarjonnassa eli vauvan...
  11. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Leo81:Tsemppiä kipujen kanssa.. :( Tosi ikävän kuuloisia.. Mulla vetää välillä suonta vatsan ja kyljen seudulta ja mietin pitkään, että mitäs kramppi kipua tää on niin suonenvetoa mahan ja kyljen seudulla ja se kyllä sitten sattuu. Vihloo ym. Minx82:Hyvä, että sielä menee hyvin :) ( ...
  12. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    [/URL][/IMG] rv 35+6 :heart: massu kuvan tulin lisäämään.. :)
  13. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] Huomenna poksuu rv36+0 ja tältä päivältä 35+6 :)
  14. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Minxille tsempitykset :) Sone*:SÄ kuvasit hienosti mun tuntemukset äskön.. :D nyt alkaa vaan jo olemaan sellainen olo, että saa riittää.. : / Mun selkä on niin rikki ja muutenkin kaikki vaivat päälle niin huh..:ashamed: Rena:Mulla oli sf-mitta 34+2 36cm ja eilen kun mitattiin miehen kanssa...
  15. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Hei taas tänne.. Tunnen itseni tosi tahdittomaksi kirjoittajaksi nykyään :( Olen kuitenkin ollut yksi aktiivisimmista.. : / Joten pahoittelut siitä. Nopponen!:Kiva kuulla sinun voinnista ja vauvan :heart: Onko teille mitään ennustetta kauan joudutte olemaan sairaalassa? Nämä taitaa kuitenkin...
  16. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Onnea Nopponen!!!! :heart::heart: tulepa kertomaan vauvan ja sinun kuulumisia kun kerkeät :heart: Meidän pinossa eka syntynyt vauveli.. :) mam ja risbe rv 35+0
  17. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Nopponen!:tsempit sinne! :heart: aika jännä, että antoivat vielä supistusten esto lääkettä kun niin pitkiä viikkoja, mutta sullahan se johtuu varmasti siitä kun et saa synnyttää alateitse.. Olinpas tyhmä ;) Todennäköisesti olet eka vauvautuva tässä pinossa ja vauvallakin niin hyvät viikot jo...
  18. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] huomenna rv 35+0 ja tältä päivältä 34+6 :)
  19. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    [/URL][/IMG] Huomenna se olis sitten 35+0 :heart: mam ja risbe 34+6 :heart: Jätti mama ilmoittautuu.. :D
  20. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Tulin vielä kysymään, että supistaako muita sen jälkeen kun on käynyt pissalla? Mulla supistaa. Myös aaltoileva etova/paha olo on tullut. Tosiaan supistukset lisääntyneet jonkun verran ja yöllä saatan herätä niihin. Niin ja ruokahaluttomuutta ilmaantunut.. Valkovuoto muuttunut myös runsaammaksi...

Yhteistyössä