Kun vauvan liikkeet sattuu..

Eli viikkoja rv 36+2 ja vauvan liikkeet sattuu aika tavalla alakertaan jos olen liikkeessä samalla ja muutenkin kyllä. Silloin jos vauva liikkuu ja olen itse liikkeessä niin joudun pysähtymään kun tosissaan sattuu ja heijastuu ajoittain ala selkään. Vauva on kuitenkin raivotarjonnassa eli vauvan pää jotenkin painaa ja aiheuttaa kivuliaat liikkeet. Onko muilla tälläistä? Muitakin loppu ajan vaivoja on ja pikku hiljaa alkaa toivomaan raskauden päättymistä : /

Lisätäkseni vielä, että vauvan liikkeet tuntuu muutenkin inhottavilta kun tunkee itseänsä vatsan läpi, mutta enemmän olen huolissaan noista edellä mainituista kivuista.
 
Mulla edellisissä raskauksissa ollut ihan samanlaista.
Jossain vaiheessa olin ihan huolissanikin.tuntui että vauva liikkui kaiken aikaa,tunsin pienimmätkin liikkeet
Ja isommat teki todella kipeää. Vatsanahkaan tuntui kuin puukolla olis viilletty. Vauva myös päänliikkeillä
Sain hervottoman vihlonnan nivusiin,jalat alta vievän.
Mun vatsa ja kohtu ultrattiinkin,mutta mitään syytä ei löydetty miksi liikkeet teki niin kipeää. Ainut arvaus lääkäriltä oli kun monta odotusta takana on kohdun sdinämät niin ohuet että tunnen liikkeet siksi voimakkaina ja kipeinä. Mittasikin kohdunseinämän paksuuden joka oli hyvin vähän mutta lukemaa en muista enää.

Onko tää sulle eka raskaus? Tsemppiä kuitenkin,hyvin vähän sulla enää odotusta jäljellä <3
 
Kolmas raskaus on kyseessä. Luulen, että käy järkeensä juurikin tuo kohdunseinämä juttu. On vaan tosi tuskaa olla mahan ja kipujen kanssa vielä näinkin monta viikkoa.. No ei tässä auta kuin vaikeuksien kautta voittoon.. ;)
 

Yhteistyössä