Hakutulokset

  1. C

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Joo, palattiin 15.5. iltapäivällä takaisin sairaalaan. Kipeät, mutta melko tehottomat supistukset Kestivät sen kuutisentoista tuntia. Sitten hieman Ennen yhtätoista illalla poksahtivat kalvot ensimmäistä Kertaa itse. Ja mä TYHMÄ en pyytänyt sitä spinaalia heti Vaikka tiesin kuinka nopeasti...
  2. C

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Joo, palattiin 15.5. iltapäivällä takaisin sairaalaan. Kipeät, mutta melko tehottomat supistukset Kestivät sen kuutisentoista tuntia. Sitten hieman Ennen yhtätoista illalla poksahtivat kalvot ensimmäistä Kertaa itse. Ja mä TYHMÄ en pyytänyt sitä spinaalia heti Vaikka tiesin kuinka nopeasti...
  3. C

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Onnea Tiivi-Taavi :) Joo, palattiin eilen iltapäivällä takaisin sairaalaan. Kipeät, mutta melko tehottomat supistukset Kestivät sen kuutisentoista tuntia. Sitten hieman Ennen yhtätoista illalla poksahtivat kalvot ensimmäistä Kertaa itse. Ja mä TYHMÄ en pyytänyt sitä spinaalia heti Vaikka...
  4. C

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Kävin aamulla synnärillä tarkistuttamassa lapsivesitilanteen kun pyysivät ja verensekainen vuoto ei lopu. Kalvot ehjät ja testin mukaan ei ollut lapsivettä. Onneksi, muuten olisi antibiootti odottanut. Kotiin passittivat. Tiedä sitten tekikö sisätutkimus tehtävänsä kun sairaalan ovesta ulos...
  5. C

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea taas vauvautuneille, joita tullut taas lisää =D ässämix sinun jutun perusteella soittelin aamulla synnärille kun ei tuo vaaleanpunerva vuoto lopu. Pyysivät ainakin käymään. Mulla oli lapsivedet tallella, kohdunsuu vähän auki ja kaulaa vielä jäljellä. No pääsin takaisin kotiin, mutta...
  6. C

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Usvaa juu, mua kyllä ahdistaa! PHKS:ssa ei edes perhehuoneita synnytyksen jälkeen ole käytössä (ankeeta), mutta ei se meille muutenkaan olisi vaihtoehto kun pitää passittaa mies kotiin mun vanhempien lasten vahtijaks :) Täällä vielä mielellään pitäisivät sairaalassa sen 2 vrk, arvaa vaan...
  7. C

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Oijjoi, joka päivä teidän kuulumisia lueskellut, kirjautuminen on jotenkin niin älyttömän suuri vaiva, ettei ole millään jaksanut =D Täällä tänään LA :) Edellinen vuorokausi meni erilaisten tuskien kourissa, en osaa edes oikein eritellä kuinka monia eriasteisia kipuja ja tuntemuksia missäkin...
  8. C

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Oijjoi, joka päivä teidän kuulumisia lueskellut, kirjautuminen on jotenkin niin älyttömän suuri vaiva, ettei ole millään jaksanut =D Täällä tänään LA :) Edellinen vuorokausi meni erilaisten tuskien kourissa, en osaa edes oikein eritellä kuinka monia eriasteisia kipuja ja tuntemuksia missäkin...
  9. C

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Paljon onnea kaikille tähän mennessä nyytin syliinsä saaneille ja tietty vielä kärvisteleville loppumetreille :) Oijjoi, joka päivä teidän kuulumisia lueskellut, kirjautuminen on jotenkin niin älyttömän suuri vaiva, ettei ole millään jaksanut =D Täällä tänään LA :) Edellinen vuorokausi...
  10. C

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Tänään oli kolmas ja vika lääkäri ja myös kolmas eri lääkäri. Ja olipas rasittava tapaus. Oli erittäin kiireisen tuntuinen ja hössötti. Ultramittauksista ei tullut oikein mitään, pari viikkoa pienempi sen mukaan ja kokoarvio 2550g, sf-mitta 32. Paikat kiinni ja kaulaa 3 cm. Autas armias kun...
  11. C

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    No täällä Lahdessa ei rasiteta näköjään edes yli 40-vuotiaita, mulle ei kukaan edes ehdottanut tässäkäänraskaudessa :)
  12. C

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Onnea syntyneille ja synnyttäneille :) Eka viikko äitiyslomaa takana ja kevätsiivous tehtynä, nyt voikin alkaa tylsistymään :) Mulla oli 3 yötä sitten yöllä kipeitä supistuksia tiheästi, kestivät pari tuntia. Nyt sama juttu. Mistäs ihmeestä sitä tietää koska alkaa tositoimet, jos kipeitä...
  13. C

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Onnea Kristiin =) Vika työvuoro takana! Hienosti meni loppuun asti, vaikka välillä meinas alkaa usko loppumaan :) Vaikka tätä ikää jo onkin, niin mua tulevat valvomiset ei pelota yhtään. Raskausaika mennyt kuitenkin niin hyvin ja kun tässä duunissa aikaisine herätyksineen jaksoin näinkin...
  14. C

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea OivaAino ja tervetuloa TR :) Itse kävin tänään vääntämässä viimesen työvuoron, nyt alkoi äitiysloma! Mutta hienosti meni rankka duuni loppuun asti, ei ensimmäistäkään saikkupäivää :) Minä myös 160 cm ja kapea lanne, mitään kokoarvioita ei ole koskaan tehty. Isoin lapsista ollut...
  15. C

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Wau, se ois vika työvuoro takana, eka virallinen äitiyslomapäivä huomenna! Hienosti jaksoi vanha akka vanhustenhoidossa loppuun asti :)
  16. C

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Mun vauvan pää on kadonnu =D Joo, neuvolantäti ei sitä tänään löytänyt, vaihtanu ittens ilmeisesti köllöttelyasentoon :) Paino on mulla lähteny laskusuuntaan, 1,3 kg vähemmän kuin 6 viikkoa sitten neuvolalääkärissä. No ei se mitään, kyllä näilläkin kiloilla jo yhden vauvan saa imetettyä :)...
  17. C

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Mun vauvan pää on kadonnu =D Joo, neuvolantäti ei sitä tänään löytänyt, vaihtanu ittens ilmeisesti köllöttelyasentoon :) Paino on mulla lähteny laskusuuntaan, 1,3 kg vähemmän kuin 6 viikkoa sitten neuvolalääkärissä. No ei se mitään, kyllä näilläkin kiloilla jo yhden vauvan saa imetettyä :)...
  18. C

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Mun vauvan pää on kadonnu =D Joo, neuvolantäti ei sitä tänään löytänyt, vaihtanu ittens ilmeisesti köllöttelyasentoon :) Paino on mulla lähteny laskusuuntaan, 1,3 kg vähemmän kuin 6 viikkoa sitten neuvolalääkärissä. No ei se mitään, kyllä näilläkin kiloilla jo yhden vauvan saa imetettyä :)...
  19. C

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Mä en ole mitenkään erityisesti öljyillyt. Ekasta lapsesta tehtiin aikoinaan eppari (never again) kahdesta nuoremmasta repesin vähän. Mä en ole koskaan tiennyt miten päin vauva on, tosin en ole sitä erityisemmin miettinyt tai kokeillut, kunhan jotenkin päin on =D Me ostettiin nyt Jovi...
  20. C

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    32+0 :) Kauhia työpäivä takana ja taas ihan poikki. Onneks on enää 10 työvuoroa jäljellä :) Aqua-rakkuloita ei mulle enää ikinä! Kolmannessa synnytyksessä yksi kätilö taivutteli ottamaan ja oli koko synnytyksen inhottavin osio =D Spinaalin haluan, en muuta. Mä oon vakaasti päättänyt...

Yhteistyössä