Hakutulokset

  1. emppuli83

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Heips! Täällä taas yksi joka voisi taustajoukoista hypätä mukaan! Toinen lapsi tulossa, esikoinen nyt 2v2kk tyttö. Olisin kiinnostunut siitä facebookin ryhmästä!? Kenelle sitä viestiä piti laittaa? Emppuli/15.3.2016/2lapsi/32v/LPKS Emppuli ja pikkunen 8+3
  2. emppuli83

    Nutrilon nutriton maidonsakeuttaja

    Heips! Kysymys kuuluukin että onko teillä vauvat reagoineet mitenkä tuohon nutrilon nutriton maidonsakeuttajaan? Meillä on tyttö 2kk ja pulauttelu ollut syntymästä asti runsasta ja pientä refluksivaivaa myös pn. Nyt kokeilussa tosiaan tuo maidonsakeuttaja. Ja nyt kolmatta päivää mennään...
  3. emppuli83

    Nan ja omamaito?

    Heips, mites teillä joilla syödään omaamaitoa pullosta ja korviketta päälle niin uskaltaako lypsettyyn maitoon lisätä samaan pulloon nannin? Jos kumpikin on vaikka jääkaappi kylmää? Tähän mennessä olen syöttänyt eri pulloista..
  4. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Heippa! ja vauvan tuoksuisia uutisia täältäkin. Ihana pikku prinsessa syntyi täsmällisesti viikoa aikaisemmin lasketusta käynnistyksen kautta, kun alkoi olemaan koko arvio isohko. Kotonakin tässä jo ollaan kolmatta yötä. itse repeilin synnytyksessä aika pahasti joten arki on tikkien kanssa...
  5. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Ja ne jotka haluaa vielä liittyä FB kullannuppuihin, niihin yksityisviestiä siis mulle, niin lisäilen kaveriksi ja sitä kautta ryhmään. Laittakaa oma nimi ja profiilikuvasta jotain vinkkiä vestiin :)
  6. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    mä pistän tämän kaiken helteen syyksi! mulla on niin pehmee pää tällä hetkellä että kannattais näköjään lukea kaks kolme jopa neljä kertaa uuestaan lukemansa.. tiä ymmärtäskö sittenkään :D
  7. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    kun hänellä on sellainen fb profiili jota minä en löydä fb.stä kun en ole hänen kaveri :D eli miijanen täytyy laittaa kaveri kutsu mulle :D miijane saitko viestini?
  8. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    yritän laittaa sulle miijane yksärillä mun nimen niin lisää mut kaveriksi.. käsitin äsken väärin.
  9. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    ootko miijane millään profiili nimellä facdebookissa? voithan sä luoda siitä uuden ja kerrot mulle sit nimen yksärillä. ilman fb profiiliahan sinne ei voi liittyä
  10. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Heips! Mä en jostain syystä pysty vastaamaan tuolla yksäri puolella viesteihin. mut kun laitatte oman nimen sinne että haluutte FB-ryhmään niin laittakaa samalla vinkkiä minkälainen profiilikuva teillä on. Elselli muunmuassa laitakko kuvasta tietoo :D mun täytyy eka hyväksyy teidät kavereiksi...
  11. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Hei! laitelkaa mulle yksärillä nimiä tuleen niin voin lisäillä teitä tuonne FB puolelle!
  12. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Ps: Hunajapuu mitä kuuluu? Käyt aina välillä mielessä, kun kuitenkin samaan sairaalaan oot tulossa synnyttään :) täällä palstoilla ei meitä pohjoisentyttöä hirveesti ole :D
  13. emppuli83

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Heipä hei pitkästä aikaa! Täällä edelleen odotellaan, nyt viikkoja 38+2 joten viimeisiä viedään. Olo ollut ihan ok, mitä nyt liitoskivut ihan karmeita ja tuo liikkuminen on tosi vähäistä ja vaivalloista. Selkä meinaa pettää ja vappuna jouduinin oleen yön sairaalassa kun tuli selkään kaikkien...
  14. emppuli83

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    neihm minä olen kan seuraillut ja siellähän on jo toukokuisissakin synnyttäneitä!!! :popcorn: ja kuka tai ketkäs ne sitä baby björniä niin täältä löyty yksi sävy 99e hintaan BabyBjörn Balance sitteri - A-T Lastenturva verkkokaupasta
  15. emppuli83

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    minäkin syön vitamiinit päivittäin. rautaa pitäs ottaa mutta en uskalla kun vihdoinkin oksentaminen on loppunut. noi maitohappobakteerit eivät sinällään äitin oloa miksikään muuta toki saattaa vatsaan auttaa esim ilmavaivoissa, mut sanotaan et lähinnä suojaavat vastasyntynyttä vauvaa esim...
  16. emppuli83

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Meillä vauvalle tulee omahuone/vierashuone, eli pinnasänky tulee meidän makkariin ihan käytännön syistä vaikka vieressä ei tule nukkumaan. mutta hoitopöydät yms lipastot tulevat sitten tuonne vierashuoneeseen, jonne sit siirtyy pikku hiljaa jahka yöt alkaa nukkumaan läppeensä. täällä aika...
  17. emppuli83

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Eilen oli siis neuvola ja voi että minua kismittää!!! siis kaikki oli muuten hyvin mulla ja vaavilla. hb edelleen matala, mut mallikkaat verenpaineet ja vauva siellä kovasti möyri ja köyri kun sydänääniä kuunneltiin. kohtu kasvaa kuulemma ihan ajallaan, eikä sitä vielä mitattu. MUTTA SITTEN...
  18. emppuli83

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Voi kun voisikin käydä parturissa!! mulla raskauden aikana päänahka niin huonossa kunnossa, melkein ihottumaa löytyy, etten todellakaan uskalla mennä parturiin ja värjäyttään.. häätyy vaan katsella tätä ainavain isonevaa juurikasvua.. : / täällä poksutaan 22+0 ja vatsa kasvaa! nyt alkaa jo...
  19. emppuli83

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Hyvää uutta vuotta kaikille!! :p ja niin se vain taas uusi pino ilmeistyi! täällä pitäisi huomenna lähteä töihin puolen vuoden saikun jälkeen kokeilemaan mitä käsi sanoo.. ja työkaverit.. maha on jo aika kookas ja siellä ei vielä kukaan tiedä mitään :laugh: noista hankinnoista.. mie olen...
  20. emppuli83

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    täällä toka neuvola takana ja kaikki ok. eivät tutkailleet sisältä, kun ei ole mitään ihme oireita ja muutenkin pahoinvointia lukuunottamatta kaikki ok. nt-ultran lopulliset tuloksetkin tulleet ja kaikki hyvin :) sydänäänet kuunneltiin ja kovasti siellä sydän jumpsutteli! ja painoakin oli tullut...

Yhteistyössä