Hakutulokset

  1. poucodeamor

    kohdunkaula

    Olis semmoista kysyttäväää et kasvaako kohdun kaula ilman raskautta? En löydä mistään mitään?
  2. poucodeamor

    ehkäisyimplantti ja menkat

    Mulla on ollu tuo nexplanon implantti vähän yli vuoden. Ensimmäinen vuos meni hyvin ja menkat tuli n. 1 1/2 - 2 kk välein en pitäny mitää tarkkaa kirjaa.*Nyt iski hirvee huoli että onko normaalia että menkat jää pois yhtäkkiä . On ollu jo semmoset 3-4 kk poissa. Onko kellään ollu näin? En...
  3. poucodeamor

    nexplanon implantti ja menkat?

    Mulla on ollu tuo nexplanon implantti vähän yli vuoden. Ensimmäinen vuos meni hyvin ja menkat tuli n. 1 1/2 - 2 kk välein en pitäny mitää tarkkaa kirjaa. Nyt iski hirvee huoli että onko normaalia että menkat jää pois yhtäkkiä . On ollu jo semmoset 3-4 kk poissa. Onko kellään ollu näin? En...
  4. poucodeamor

    Valopilkkuja...

    tossa yhdeksän aikaa olin suihkussa ihan normaalisti. no sitte näin ekaa kertaa raskauden aikana niitä valopilkkuja. kesti jotain alle 5 sekuntia. tarviiko olla huolissaan? mulla on verenpaine ollu korkee puolet raskauden ajasta. pissa on ollu aina puhdas ja tiistaina oli ekaa kertaa...
  5. poucodeamor

    Apua Brion vaunuissa.

    Sain kaverilta 03 jotkut brion yhdistelmä vaunut. siinä on semmonen kova koppa ja mä en saa sitä mitenkään noihin rattaisiin kiinni. mitä osia mun pitää ottaa pois ja tehdä? koitin kattoa netistä kuvia että oisko mutta en löydä samanlaisia mistää. noi on ehkä kombit 03. mutta en sano...

Yhteistyössä