Hakutulokset

  1. H

    Lappeenrantalaiset äidit!

    Mitäs teidän kesään kuuluu? :)
  2. H

    Äitejä Etelä-Karjalasta?

    Hei! :) Kuinkas teidän odottelut sujuu? Täällä tänään tasan laskettu aika, mutta pikkusta se ei oo hetkauttanu mihinkään suuntaan! :D Jos se ois miusta kiinni, ni oisin jo synnyttämässä, mielellään vaikka jo kotona vauvelin kanssa, mutta kun ei ole... Eli odotellaan, odotellaan... :)
  3. H

    Miten miehenne suhtautuu tulevaan vauvaan?:)

    Kyllä, ensimmäinen lapsi on molemmille.. Niinhä se voi olla, että tuntee olonsa ulkopuoliseks. Oon kyllä parhaani mukaan yrittäny ottaa mukaan kaikkeen vauvaan liittyvään, mutta ehkä tää kaikki avautuu miehelle vasta sit ku pieni syntyy, ja pääsee konkreettisesti hänkin osalliseks vauvanhoitoon.. :)
  4. H

    Äitejä Etelä-Karjalasta?

    Ilmeisesti nuoret äidit on nykyisin ihan jotain outoa neuvoloissakin. Ensimmäinen kommentti sieltäpäin miun iän kuultuaan oli "Ai sie oot niin nuori, se onki tosi harvinaista!" Ja sama kävi hammaslääkärissä käydessä. Tulee melkein olo ettin sais olla vielä raskaana. :D
  5. H

    Miten miehenne suhtautuu tulevaan vauvaan?:)

    Täällä taas, viimeksi tänään, tuskailin itsekseni, miksei mies voi ymmärtää selvästä sanomisestakaan, että joskus ois kiva jos hän kysyis minun vointia tai vauvan vointia tai mitä tahansa raskauteen liittyvää. Yhteinen päätös oli käydää vauvantekopuuhiin, mutta nyt raskauden aikana tuntuu ettei...
  6. H

    Lappeenrantalaiset äidit!

    Moi! Ilmottaudun mukaan joukkoon. Oon kohta 21-vuotias, ja ensimmäistä lasta odotan. Kesäkuussa olis tarkoitus pienen syntyä. Miullakaan ei ystäväpiirissä oikein vauvallisia vielä ole, ni ois mukava päästä juttelemaan kyllä muiden äitien kanssa. :)
  7. H

    Äitejä Etelä-Karjalasta?

    Heippahei! Juttuseuraa kaipailisin myös! Täällä odotellaan ensimmäistä, ja kohta oliskin jo pienen aika syntyä. Olen siis kohta 21-vuotias, eikä ystäväpiiristä oikein vielä löydy vauvallisia..

Yhteistyössä