Hakutulokset

1. I

Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

Heippa kaikille! Tänne tulee kokoajan niin paljon uutta tekstiä, että jos päivänkin on pois niin kauhiaa on että saa kurottua kaiken kiinni! :) Pahoinvoinnista Mä olin tähän päivään asti säästynyt tuolta pelätyltä pahoinvoinnilta, ja luulinkin että onpa mukavaa, kun ei ole paha olo.. Noo, se...
  2. I

Voimia ja haleja HellunMartta ja Kastehelmi!! :hug: Todella ikävä lukea tuollaisia kuulumisia.. :( Varhaisultrassa käyty ja siellä se pieni ihminen toden totta oli, sykekin saatiin. Hieman helpotti, vaikka turvalllisilla vesillä ei vielä ollakaan.. :) Neuvolatäti laski, että nyt olis viikkoja...
  3. I

Varasin ajan tuolle Jussi Savonlahdelle ja silloin mulla on rv 8+1. Siellä sivuilla luki, että varhaisultra on viikoilla 6-9, eli tuohon väliin se sopii kyllä.. :) -Annika ja MJ rv 7+4-
  4. I

M1n1: Eipä sinne tule kuin vajaat 50km, eli hyvin vois kyl siellä käydä jos ajan sais! Kiitos tosi paljon vinkistä!! :) :heart:
  5. I

Heippa ja ihanan kesäistä päivää täältä Varsinais-Suomesta!! Tää on kyllä niin ihana palsta, olen jo jäänyt koukkuun tähän, muutamassa hassussa päivässä.. Kävin kyselemässä Mehiläisestä (oikeastaan ainoa yksityinen meilläpäin) varhaisultran hintoja ja sanoi että itelle jää maksettavaa 180-200...
  6. I

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Heippa ja ihanan kesäistä päivää täältä Varsinais-Suomesta!! :) Tää on kyllä niin ihana palsta, olen jo jäänyt koukkuun tähän, muutamassa hassussa päivässä.. :p Kävin kyselemässä Mehiläisestä (oikeastaan ainoa yksityinen meilläpäin) varhaisultran hintoja ja sanoi että itelle jää maksettavaa...
  7. I

Täällä yks plussannut ilmoittautuu!! RV 7+2 ja LA alustavasti 3.1.2013... :) Paljon olis kysymyksiä ja en edelleenkään usko että masussa mitään on, ennenkuin sydänäänet kuulen.. :) Sen verran skeptikko olen.. ;) Pidemmän tarinan itsestäni kirjoittelin tuonne "noin kolmekymppiset vol.10"...
  8. I

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Heippa! Uskaltauduin vihdoin ja viimein itsekin foorumille tulla, vaikka edelleenkin on äärettömän vaikeaa uskoa, että todella olisin raskaana.. Mulle kun lääkärit ovat sanoneet jo vuosia, että raskaaksi tuleminen lähes mahdotonta, toinen munasarja ollut täysin tukossa ja en kuulemma...

Yhteistyössä