Hakutulokset

1. M

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Huomenta kaikille! Ja tervetuloa kaikille uusille samalla! Magicarnie: voi, ihanaa!! Toivotaan, että loppuodotus sujuisi hyvin! Nemppikselle pahoittelut ja tsemppiä jatkoon! Maha ei ole näkyvästi kasvanut. Varsinkin kaikki miespuoliset ystävät kummastelevat asiaa. Kuvittelevat kai...
  2. M

Hennu86: pakko vielä näin viiveelläkin kommentoida, että kaikki sympatiat sinulle!! Vaikka ei örvelikännäisikään, ärsyttää (minua ainakin) se tasainen tissuttelukin.. miehellä myös usein tapana juoda olut/siideri/lonkero tai pari illalla päivän päätteeksi.. [kiti]: tervetuloa takaisin...
  3. M

Huomenta kaikille! Filuuri: Ihanaa!! Onnea! Keleistä pakko vielä sanoa, että voi, kun nautin tästä kelistä! Asteita alta 20 ja vettä sataa :) ja en siis heittänyt tätä sarkasmilla, vaan ihan oikeasti! Minä ainainen auringonpalvoja ja vilukissa - kyllä!! Tuntuu, ettei jaksaisi millään...
  4. M

magicarnie: <3 toivon kaikkea parasta! millamau: ihanaa ja rentouttavaa reissua! Hehkuminen hah sanon minäkin!! Ja Rennie... pienillä viikoilla sitä kului paljon!! Jouduin nukkumaankin puoli-istuvassa asennossa, kun teki niin pahaa :( nyt 'enää' kahdella tyynyllä. Voitte kuvitella mitä...
  5. M

Hihhei!! Tajusinpa tässä muutaman tunnin valveillaolon jälkeen, että tänään alkoi jo 15. raskausviikko!! 14 + 0 pokspoks!
  6. M

Varhaista huomenta teille kaikille ihanaisille! Aamuyön unettomina tunteita olen taas kahlannut tähän mennessä tulleet viestit lävitse.. voi vain sanoa, että voi vitsit olen kateellinen teille, jotka voitte lueskella tätä myös töissä!! Itselle kun siihen ei ole mitään mahdollisuutta (eikä...
  7. M

Ihanaa!! Vapaapäivä ja mikä keli!!!! B-) tulee niin tarpeeseen! Vaikka miehelle sanoinkin, ettei ole haitannut yhtään, että tänä kesänä on ollut hädin tuskin 20 astetta parhaimmillaan.. lämmin tekee olon entistä huonommaksi minulla.. vilukissa olen edelleen, mutta auringonpalvoja on kadonnut tän...
  8. M

Fossiili: mukava kuulla sinusta! Kaikkea hyvää sinulle!! Ja onnea hääpäivänä :) Tule sitten kertomaan taas, kun sille tuntuu! HV: Voi ei... :'( Oikein kylmäsi puolestasi! Voimia ja jaksamista sinne roppakaupalla!! Elisa: repeilin :D (siihen ei tosin tällä väsymyksellä paljoa vaadita...)...
  9. M

Hoksasinpa tuossa, että ensi kuussa on JO rakenneultra!!!! Ja sehän tarkoittaa, että raskaus on puolivälissä!!! Ohhoi, ja tässä vaiheessa aika vielä matelee verrattuna siihen, kun lapsi on syntynyt...
  10. M

Ihanaa tiistaiaamua teille kaikille! :) Tulin poksumaan 13+0 *poks* Huonovointisuus on palannut takaisin :/ Tupakointi ja painoasia on nostattanut keskustelua (ja tunteita, syystäkin). Itse toivoisin, että jokainen lapsi saisi parhaimman mahdollisimman lähtökohdan elämäänsä, he kun...
  11. M

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Huh, nyt on kaikki rästit luettu pois ja aiemmista kommentoin vielä liikunnasta sen verran, että minulle terkkari suositteli jättämään salibandyn pois (tT tästä kyseli). Syynä ilmeisesti juurikin ne äkkinäiset liikkeet. Itsellä jäi pois ihan flunssan pakottamana plussauksen jälkeen ja sen...
  12. M

Uusia tulee valtavasti edelleen mukaan - tervetuloa kaikille!! Kiitos kaikille kommenteista! peikko89: juuri tuota siunausta mietein, kun molemmat kuitenkin kuulutaan kirkkoon, niin olisi se ihan mukava kuitenkin kirkkokin. Omassa lähipiirissä on ollut tapana, jos toinen ei kuulu kirkkoon...
  13. M

*FIUUUU* sainkohan 10 sivua luettua ja vielä jäi 7 lukematta, mutta lupaan tsempata seuraavalla kertaa - nyt on aika levon! Kumma juttu, kun olisi aikaa nukkua pitkään, niin uni loppuu jo klo 5-6 >:( ja silloin, kun pitäisi aamusta liikkeelle, niin ei sitten ei millään!! Mutta nyt niihin...
  14. M

Huhhui, laskeskelin, että 17 sivua on rästissä lukemista..!! Mielessä olette olleet päivittäin, mutta oravanpyörä on imaissut pahasti viime viikkoina, ettei ole ehtinyt lukea :/ Tähän haluaa kuitenkin rauhassa paneutua ja lukea kaikkien kuulumiset! :) Viimeisimmät viestit käsittelivät...
  15. M

Nopeasti tulen vain poksumaan: 12 + 0 *poks* Yritän palata ja lukea kaikki rästiin jääneet viestit läpi, kunhan ehdin ja jaksan. Eilen jouduin ensimmäistä kertaa töissä puhumaan norjaa...
  16. M

Nt-ultra oli eilen ja kaikki hyvin! :heart: Laskettuaika siirti vielä päivällä: 8.1. Alun perin kuukautisista laskettuna piti olla 1.1. eli viikon verran tuli 'takapakkia'. Kovin rauhallinen pieni oli, nukkui sikeästi koko puoli tuntia, kun ultrattiin. Vitsailin, että mieheen tullut, kun pieni...
  17. M

Voi ei toiveitavuodelle2013 :'( oikein kylmäsi puolestasi! Kävin nimittäin juuri tänään itse neuvolalääkärillä ja sydänäänet kuului. Osanottoni, olen todella pahoillani! Toivottavasti pieni vielä teille suodaan! Nöhveli: kaiken maailman kipuja tuntuu mahassa/kyljessä. Varsinkin...
  18. M

Ihanaa Suerte + reppuli! Pidin niin peukkuja teidän puolesta! Huojentavaa, että (ex-mini)reppuli oli ja voi hyvin :) Mukava, että voit muutenkin nyt paremmin. Isot pahoittelut menetyksen kohdanneille! Huomenna ensimmäinen lääkäri + hoitajakäynti - jännää! Hoitaja meinasi, että saatetaan...
  19. M

Kiitos vinkistä Adora! Tämä pistetään ehdottomasti selvityksen alle! Tänään on ollut kyllä hyvä päivä! Olen ollut oikein ahkerakin ja jopa siivonnut! Viime kerrasta taitaa olla parisen kuukautta.. mies siis joutunut tähän asti huolehtimaan suunnilleen kaikesta, kun ei oma olo ole antanut...
  20. M

Adora: mukava kuulla, että olette lapsille kertoneet, kerta he vaistoavat, että jotain on äidissä outoa. Lapset ymmärtävät, että äitiä väsyttää, kun on niin tärkeää kasvatettavaa masussa <3 Aikaisia aamuja myös täällä.. tänään seitsemältä ylös ja eilen viideltä... hohhoi.. väsymystä on, mutta...

Yhteistyössä