Hakutulokset

  1. N

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Pikaisesti ilmoittelen että poika syntyi 7.2 klo 10.25 mitoin 3190g ja 47 cm tehtiin siis suunniteltu sektio. Hienosti olen toipunut vaikka helkkarin kipeä olinkin torstaina ja perjantaina. To illalla nostettiin ensi kertaa ylös ja eilen aamulla poistettiin katetri ja siitä sitten liikkeelle...
  2. N

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Suuret onnittelut kaikille vauvan saaneille!! Minä täällä jännittelen huomista sektiota. En saa varmaan koko yönä nukuttua.
  3. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Rva78 Ensimmäisessä synnytystapa-arviossa kaksi viikkoa sitten (rv35) oli paikalla lääkäri ja erikoislääkäri. He olivat molemmat puolsivat toivettani alatie synnytyksestä ja käynnistyksestä. (käynnistys siis siksi ettei vauva ole syntyessään liian iso) Määrättiin uusi aika jotta vauva olisi...
  4. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Soitin polille ja sain kun sainkin vaihdettua sektio aikaa. Aika nuivia olivat asian suhteen mutta lääkäri (ei siis se tympeä erikoislääkäri) joka oli itsekin raskaana muisti varmaan kuinka aloin peloissani ja epätoivossani itkemään kun erikoislääkäri pamautti sektion olevan ainoa vaihtoehto...
  5. N

    Voiko suunnitellun sektion päivän muuttaa?

    Kiitos vastanneille. Soitin ja sain ajan vaihdettua, nihkeästi mutta kuitenkin. Kyllä helpotti oloa.
  6. N

    Voiko suunnitellun sektion päivän muuttaa?

    Eli sain tänään ajan suunniteltuun sektioon. Sektiopäätös tuli itselle aika shokkina ja tajusin vasta tunteja myöhemmin, asiaa hiukan sulateltuani, ettei meillä ole mitään mahdollisuutta saada esikoiselle hoitajaa tuoksi päiväksi. Äitini on matkoilla juuri tuona päivänä eikä muita isovanhempia...
  7. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Heippa! Minulle annettiin tänään sektio "tuomio" Esikoisen synnytyksessä sain kolmannen asteen repeämät mistä paranin kuitenkin tosi hyvin. Näin pitkälle lääkärit äippäpolilla antoivat minun haaveilla alatie synnytyksestä,joka siis oli minun toiveeni kovan leikkauspelon takia. No tänään...
  8. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    linea negra löytyy täältä myös, poikaa luvattiin ultrassa. Esikoinen myös poika ja silloin viiva tuli jo todella aikaisin ja oli tosi tumma häpyluulta rintojen väliin asti, nyt viiva on ilmestynyt viimeaikoina pikkuhiljaa ja on vielä melko vaalea. sf-mitta eilen rv 33+5 neuvolassa 27cm...
  9. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Heippa vaan pitkästä aikaa kaikille! Täällä ollaan myös vielä yhtenä kappaleena mutta ainakin tämä yö synnärillä tarkkailussa supistusten takia. Kipeät supistukset alkoivat tänään neljän aikoihin tullen 10 min välein, soitin synnärillä kun väli oli jo 5 min ja käskivät näytille ja käyrällä...
  10. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Moi! Mahdattekohan edes mua muistaa, alkuun kirjoittelin mutta nyt jäänyt vähemmälle. Lukemassa käyn kyllä teidän juttuja ja nyt olen viitos sivulla perässä tulossa :) Omanapaista asiaa olisi kysyttävänä teiltä: Tänään aamulla kun heräsin, kiskoin farkkuja jalkaan ja ne eivät mahtuneet...
  11. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    ultrassa käyty ja kaikki niinkuin pitääkin <3 hirveesti jännitti kun on ollut kaikkia kipuja ym. mitä ei ollu esikoista odottaessa. niskaturvotusta oli 1,4mm Mulle voi päivittää LA 17.2 Ihanaa kun nyt voi jo ihan avoimesti puhua raskaudesta eikä tarvi kierrellä ja kaarrella asiaa, vaikka...
  12. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Eilen käyty ihmettelemässä pientä sydämentykytystä <3 vastasi viikkoja 6+3 eli muutamaa päivää vähemmän kuin omien laskujeni mukaan. Mutta koska mitään ei vielä merkattu ja mittojakin katsellaan NP ultrassa tarkemmin niin menen vielä omien laskelmieni mukaan. TIUHTI83 synnytyskohtalontoverisi...
  13. N

    Kuvia plussatesteistä

    Digi tehty tänään (dpo15) ja alempi apteekin oma eilen (dpo14)
  14. N

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Minä taidan siirtyä tuonne odottavien puolelle jännittelemään :) Digi tehty vielä varmuudeksi tänään ja alla oleva apteekin oma eilen Sain teistä ihanaa vertaistukea ja toivon kaikille kovasti plussa-tuulia!!!
  15. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Heippa kaikki! Varovaisesti tulin kurkkimaan tälle puolelle. Testit näyttävät jo kunnon plussaa mutta jotenkaan en voi uskoa sitä :D Kaiken maailman laskurit näyttää eri LA mutta 20.2 on ainakin lähellä. Toinen lapsi olisi tulossa. Oireet on ihan kauheat. Hirvittää sillä esikoisesta ei...
  16. N

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    NiQ Noi siniset on täältä tilattuja, en tiedä minkä merkkisiä ne on. oon kiusannu itteeni ja lukenu netistä kemiallisesta raskaudesta ja nyt harmittaa että menin sellasia lukemaan :( Sen jälkeen ny ollu pelko persiissä ja viime yö meni valvoessa :(
  17. N

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Aijaa.com - 10357820 Pikkuhiljaa viiva näyttäisi vahvistuvan, ainakin mun mielestä :) Yhdelle ystävälle jo kerroin plussanneeni, toivottavasti en ollut liian hätäinen. Kaikki sormet ja varpaat ovat ristissä että nyt tärppäisi...
  18. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Heh, vähän ehkä jopa hävettää tää testailun määrä mutta en voi itselleni mitään :whistle: Eli siis tässä tässä halpa-testistä tilatut liuskatestit, en tiedä minkä merkkisiä ovat Aijaa.com - 10357775 ja sitten apteekin omat Aijaa.com - 10357777 Kyllä musta ainakin näyttäisi viiva...
  19. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Ne david -10 herkät on ihan huonoja, mulla tänään dpo11 ja eilen ja tänään pari muuta testiä jo haamuilee näkyvästi kun taas toi david on ihan tyylipuhdas nega. Tänään apteekin omalla Aijaa.com - 10351762
  20. N

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Suuret onnittelu kaikille plussanneille!!!! :flower: Kesäkuusta näyttäisi tulevan oikein kunnon plussakuu :D Täälläkin tänään illalla dbo 10 ja haamu bongattu :heart:

Yhteistyössä