Hakutulokset

  1. M

    Ei helvetti mua naurattaa noi "ei otettu sikapiikkiä kun TIEDETTIIN ettei kannata" :D

    Meillä päätettiin, ettei oteta. Lähinnä varmaan siksi, kun kaikki toitotti nimenomaan sitä "tää on täysin turvallinen"-laulua. Ja mua alkoi niin ärsyttää, kun sen nyt jokainen maalaisjärkeä käyttävä tietää, ettei yksikään rokote ole 100% turvallinen. Aina on se miljoonas tai vaikka vain...
  2. M

    Nokia-Sastamala välillä ketään???

    MOI! :attn: Isomamma ja 2,5v pojan vekara kaipailis juttu ja leikki seuraa. Mahtaako täälläpäin olla ketään?? :wave:
  3. M

    Tero ja Tuuli suutelee kiihkeesti

    No tarviihan Teron ja Tuulin, jos sattuu oleen vaik toiseks viimeinen yö.. :D Mä en ymmärrä miks tonne taloon täytyy ängetä noita muka julkkiksia, joilla ei ole oikeasti MITÄÄN muuta meriittii, ku se että on jakanu tavaraansa 70:lle äijälle, joista kaks nyt sattuu olemaan jotain muka...
  4. M

    Hiivasienitulehdukseen apuja!!!

    Jep. Jogurttia tai piimää. Siis hapantuotetta, mutta tietysti sellasta missä ei oo sokeria, koska siitä vaan villiintyy. Siteeseen, tai tamppooniin. Tietty, jos sattuu oleen vanhastaan sellanen millä oikeaa rasvaakin voi emättimeen laittaa, niin vois kokeilla?
  5. M

    anoppini mun....tahallaanko tekee kun muutenkin huonot välit.

    Muusta en osaa sanoa, enkä ota kantaa.. Mutta hintalaput jättää paikoilleen varmaan, siksi kun jossain on hänelle sanottu, että vaihtaa saa, jos laput on paikoillaan. Näin ainakin mulle on sanottu mm seppälässä. Kivahan se on lahjat antaa hintoineen.. Mutta selviäähän se hinta vaihtajalle joka...
  6. M

    VIRALLINEN BB-pino, osa 3

    Terosta piti sen verran udella, että mikä siinä on, että ne akat menee sen kans sänkyyn ja aamulla on kauhea kriisi päällä??? Onko Tero niin huono, että aamulla on morkkis, vai muistaako ne vasta aamulla, että ainiin täällä on kameroitakin?? :laugh:
  7. M

    VIRALLINEN BB-pino, osa 3

    Tuuli meni Teron ja Jari-Matin keskeen nukkuun. Pelehti eka J-M:n kans, kunnes se nukahti ja jatkoi sitten Teron kans :laugh: J-M: valitteli aamulla, kun oli lakanoissa länttejä (TAAS!) Niin, ja Tuuli oli yöllä käynyt vaihtaan pikkarit vessassa ku oli kuulemma märät :kieh: Ja Cheri EI...
  8. M

    Pähkäilyssä kuivausrumpu?

    No en änkeä konetta täyteen. Hyvin mahtuvat pyörimään. Ja vaikka avais heti, niin ovat ihan ruttusia. Pehmeitä kyllä, mutta sen näköisiä, että niissä on jo nukuttu. Varmaan se vaikuttaa millasia lakanoita sattuu olemaan..
  9. M

    jos vauvanne nukkuu parvekkeela

    Jotku varmaan aattelee, että pysyy hämärämpänä, jos aurinkoinen ilma. Ja suojaahan se jonkun verran tuulelta yms.
  10. M

    jos vauvanne nukkuu parvekkeela

    Meillä on aina örökkäharso päällä, jos nukkuu ulkona, vaikka sit terassilla tai partsilla.
  11. M

    Pähkäilyssä kuivausrumpu?

    En tiedä, mitä nyt oon katsonut tota kulutustaulukkoa koneen käyttöohjeesta. Riippuu koneesta ja ohjlemasta jota käyttää.. Mut meillä kone pyörii joka päivä, joten eiköhän se kuivaus nostais laskua ihan kohtuudella.
  12. M

    8 kk vauvan kylvetys, hankalaa!

    Suihkuun vaan.
  13. M

    Pähkäilyssä kuivausrumpu?

    on meil.. en oo kyl käyttäny ku muutaman kerran, ku kuluttaa sänköö niin penteleesti. Ja meillä kuivuu hyvin sisällä telineessäkin. Lakanoita oon kuivannut, mutta niistä tulee niin ruttusia, että laitan nekin mieluummin ovenpäälle.
  14. M

    sekoileeko tää sivusto muillakin?

    jep... Viestit menee läpi monta kertaa, tai ei ollenkaan. Virhe ilmoo pukkaa moneen kertaan |O
  15. M

    Paljon painosi putosi imetyksellä?

    :laugh: Mulla lähti raskausaikana 10kg... Ne tuli sit imetysaikana takas korkojen kera :ashamed:
  16. M

    kahvin seuraksi jotain sokeritonta.

    no hitsi, pitää sitten kaivaa netistä joku ohje jollekin piirakalle.. sille kinkulle sitten tai vaikka... Äh, olkoon.. Ja puolukka piirakasta on sokeriton ohje olemassa. Ja hyvä sellainen, en vaan saa sen omistajaa kiinni tällä hetkellä.. Kiitos avusta
  17. M

    Että on uskomaton naapuri!

    Meillä aikoinaan tuli valitus siitä, kun meidän koira metelöi öisin. Pistin kaikki lelutkin siltä yöks piiloon. Sit olin kerran hereillä kun koira kävi juomassa ja naapurin akka hakkas meidän lattiaan, kun koiran askeleet ilmeisesti häntä haittasivat :headwall: Oli tehnyt valituksen myös...
  18. M

    kahvin seuraksi jotain sokeritonta.

    Mitään muuta ohjetta? :|
  19. M

    minkä verran miehesi käyttää alkoholia?

    Pari kertaa vuodessa ottaa niin, että sen huomaa. Siis humalaan juo. Yhden olusen saattaa joskus ottaa joskus saunailtana, tiedä sitten lasketaanko se? Mutta ei siis joka saunailta, ehkä kerran kuussa saunoessa.
  20. M

    kahvin seuraksi jotain sokeritonta.

    Pitäis mennä anoppilaan ja viedä mukana joku piirakka (mielellään pellillinen kun tulee paljon porukkaa). Sokerisia juttuja löytys kyllä, mutta entäs jotain missä ei oo sokeria tai makeutusainettakaan.. Kinkkupiirakka, tai puolukastakin taitaa olla joku.. Mikä olis hyvä piirakka ettei joudu...

Yhteistyössä