Hakutulokset

  1. T

    F83.0 Monimuotoiset kehitysongelmat

    moikka! Noi kysymykset olen itsekkin käynyt monet kerrat läpi mutta vastauksia kukaan ei tiedä..voi kunpa oiskin lasipallo mistä katsoa...mulla on 5-vuotias poika jolla on dg84.6 määrittelemätön dg.mutta suurimmat ongelmat ovat puheessa ja ymmärryksessä.ehdottaisin teidän menevän sopparille me...
  2. T

    Ponnistusvaihe

    Mulla ponnistus oli synnytyksen helpoin osa. Avautumista kesti melki vuorokauden. Sain sitten toki aikanaan epiduraalin ja lisäannoksenkin. Mulla oli hyvä kätilö joka kyllä neuvoi asennot ja miten ponnistaa. Mä ponnistin ekaksi kyljelläni ja sitten puoli-istuvassa asennossa. Kätilö neuvoi...
  3. T

    Mitä 2-3 vuotiaanne syö väli-ja iltapaloiksi?

    Poika 2v8kk syö välipalaksi, milloin muroja, jugurttia, leipää, hedelmiä.. iltapalalla samoin, joskus myös puuroa, on nimittäin alottanut puurolakon :p
  4. T

    mikä lastenne ikäero ?

    meillä lasten ikäero 1v 1kk, hyvin on menny tähän asti ja nyt varmaa vaan "paranee" kun leikkivät ja touhuilevat yhdessä. ovat nyt siis 3v ja 1v..
  5. T

    autoilu hirveää piinaa

    meillä auttoi kun vaihtoi penkin toistepäin, eli kasvot menosuuntaan. jos mä istun takana niin kitisee syliin, jos istun edessä poikakin tyytyväisenä takana.. meillä onneks tottuneet kuitenki aika hyvin autoiluun kun paljon reissataan..
  6. T

    miten paljon sanoja

    tulee teidän lapsilla? poika 1v3kk eikä muuta kuin mumisee, äiti sanonu pari kertaa. ymmärtää kyllä ihan kaiken mitä hänelle puhutaan.. ja tekee niin kuin pyydetään. ei kai tässä vielä mitään kiirettä ole, mut vanhempi poika oppi ekat sanat 9kk:n iässä ja tuossa iässä puhui jo muutaman sanan...
  7. T

    osaako teidän miehet tapella??

    ei osaa tapella ja mikää muu ei ookkaa niin raivostuttavaa! mä saan kans yksin möykätä ja mies joko sanoo tyynesti et oo hiljaa tai poistuu paikalta puhumatta mitää.. siitäkös mä vielä enemmä harmostun! :kieh:
  8. T

    1981? Kenen syntymävuosi??

    mun kans :wave: ja pojat 02 ja 04
  9. T

    Paljon käytätte rahaa pvä:ssä?

    mä oon yrittäny tehdä niin, et käyn kaupas vaan 2krt/vko, jolloin ostan evästä niin et pärjätään seuraavan kauppareissuun.. säästyy huomattavasti rahaa kuin jos joka päivä kaupas käy, meillä tuli sillon ostettuu aina kaikkee muutaki ylimääräistä =) suunnittelen aina vähän mitä ruokaa...
  10. T

    Puhuuko teiän 1-vuotiaat jo?

    meillä poika 1v2kk, ei osaa muuta sanoa kuin äiti ja kakka :) ymmärtää kyllä mitä hänelle puhutaan ja osaa tehdä jos jotain pyytää. Kävelemään lähti pari viikkoa enne 1v synttäreitä.. kai kaikki tulee sitten ajallaan, kummalta vaan tuntuu kun vanhempi poika osasi jo monia sanoja ennen 1v ja...

Yhteistyössä