Hakutulokset

1. T

*Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

Heissan :wave: Pikaisesti tulin kertomaan, että meille tosiaan syntyi tyttö 8.5 klo 01.25 raskausviikolla 40+1. Käynnistys tapahtui ballonkilla, joka laitettiin n. 11.30 ja jo viiden aikaan se tuli ulos. Kuuden maissa siirryin synnärille, seitsemältä puhkaistiin kalvot ja säännölliset...
  2. T

Täällä sitä ollaan sairaalassa. Tämän päiväisissä tutkimuksissa selvisi, että vesi on vähentynyt entisestään ja lääkäri teki käynnistyspäätöksen. Käynnistys aloitettiin n. 11.30 ballongilla. Tähän saakka ballonki oli, mutta kun hoitaja olisi sitä vähän kiristänyt, tipahtikin se pois. Nyt...
  3. T

Mame, kyllä mulla mies ja yks kaveri osaa varmasti tulikita mun oloja niin, että ottavat asian puheeksi. Tosin mies edellisellä kerralla, vaikka rukoilin sitä hankkimaan apua, ei ottanut mua tosissaan, mutta lopulta kuitenkin näki että ois kandennu. Joten varmasti nyt toimii toisin. Itse vaan...
  4. T

Nopeasti tulin poli kuulumisia kertoilemaan ja ihmettelemään kehen nyt uskoa ja luottaa... Kävin siis 4d ultrassa Tapio Kurjella rv26, jolloin vauvan painoarvioksi saatiin sillä hetkellä 911g ja tuo oli kuulemma ihan keskikäyrällä. Joko Tapiolla petti tekniikka tai unohti painaa dvd:n...
  5. T

Kiitos kun otitte mut vielä mukaan joukkoon. Olisinpa tiennyt täällä pyörivän näinkin aktiivisen joukon, niin olisin tullut mukaan jo ajat sitten... Olen ollut aika yksin tämän raskauden kanssa, niin onpa mukavaa kun saa jutella samoissa menijöiden kanssa. Mame, miten meni mielialapolilla...
  6. T

vieläkö mahtuu uusi odottaja mukaan näin loppumetreille? :wave: Olen hieman myöhäisherännäinen tällä kertaa, esikoista odottaessa 6v sitten kirjoittelin palstalla usein, mutta nyt tuntuu suljetut foorumit vallanneet tilaa julkisesta palstailusta ja se joka kertainen kirjuautuminen ei ole minua...

Yhteistyössä