Hakutulokset

1. M

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

Pikkuinen poika syntyi 13.9. Pituutta oli 54cm ja painoa 4kg. Synnytyskertomusta: Edellisenä päivänä epäilin, että lapsivettä tihkuisi ja sitä se ilmeisesti olikin. Kätilöt olivat sitä mieltä, että synnytys pitää käynnistää, mutta ei sitten tarvinnutkaan käynnistää, kun ehti käynnistyä...
  2. M

Lähes kolmikymppiset ekakertalaiset, syyskuussa

No, niin vihdoinkin ehdin vauva-kiireiltä nettiin :) Pikkuinen poika syntyi 13.9. Pituutta oli 54cm ja painoa 4kg. Edellisessä viestissä ounastelin, että lapsivettä tihkuisi ja sitä se ilmeisesti olikin. Kätilöt olivat sitä mieltä, että synnytys pitää käynnistää, mutta ei sitten...
  3. M

Maikkiselle :hug: koita jaksaa! Täällä taas edistystä ilmassa. Aamuyöstä asti on supistellut vaihtelevalla 3-10min välillä. Kovin tuskainen olo ei vielä ole, mutta supistukset alkaa jo hiukan uuvuttamaan, kun niitä on tullut sen verran pitkään. Ennakoivia supistuksia ei ole aiemmin ollut...
  4. M

Voimia Maikkikselle! :hug: Toivotaan hyviä uutisia ultrasta! Täällä ollaan yhä yhtenä kappaleena. Jotain edistystä sentään on, tänä aamuna lähti limatulppa. Mutta monilla on limatulpan irtoamisesta saattanut mennä vielä 1-2 viikkoa ennen kuin synnytys on käynnistynyt, joten saapa nyt nähdä...
  5. M

Lähes kolmikymppiset ekakertalaiset, elokuussa

Maisemissa ollaan vielä, kiitokset tsempityksistä! =) Alan olla jo ihan kypsä menemään synnytyslaitokselle, olo on jo sen verran tukala, kun turvotustakin on tullut nyt viime päivinä. Millähän tuon pikkuisen saisi houkuteltua syntymään? Tosi harmillista Siilura, että ette pääse...
  6. M

Lähes kolmikymppiset ekakertalaiset, elokuussa

Pitkästä aikaa voisin minäkin kuulumisia kirjoitella. Olen kyllä käynyt silloin tällöin lukaisemassa juttujanne, mutten ole saanut aikaiseksi osallistua keskusteluun... :ashamed: Täällä voidaan paksusti ja h-hetki lähenee. Olo on kohtalaisen hyvä, myöntää täytyy kuitenkin, että masu...
  7. M

Lähes kolmikymppiset ekakertalaiset, kesäkuussa

Mahtavaa, tämä porukka on saanutkin mukavasti täydennystä! Onnittelut kaikille uusille odotuksen jännääjille sekä Kvartille erityisesti! Täällä ollaan rv:lla 28 menossa jo, kylläpä se aika rientää. Heinäkuussa pääsen jo kesälomille ja siitä jatkuu suoraan äitiysloma. Olo on ollut varsin hyvä...
  8. M

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

:flower: Onnea Juuri tytöstä!! :flower: Coke: Mä täyttelin kela-kaavakkeet netissä sähköisessä asiointipalvelussa. Mulla ei ole tulot nousseet sitä 20% v.2006 verotuksessa vahvistetuista tuloista, niin en lähetä palkkatodistusta viimeisiltä 6 kk:lta. Siinä oli kuitenkin että jos haluaa...
  9. M

Heipä hei kaikille täältäkin pitkästä aikaa ja onnea tuoreista ultrakuulumisista! Ja tsemppiä Hemulille viimemetreille! Täällä myös pikkuinen potkii jo ahkerasti varsinkin iltaisin nukkumaanmenoaikaan. Tavaroita emme ole vielä ostaneet, jonkin verran vaatteita on jo tullut hankittua. On ne...
  10. M

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

Väsymyksestä: täällä on kanssa unimäärät venyneet ja päivisinkin väsyttää aika lailla. Neuvolatäti oli sitä mieltä että mulla väsymys on johtunut hemoglobiinin laskusta, se nimittäin laski parissa kuukaudessa 145:stä 120:een. Täti antoi mulle jo rautatabletteja mukaan ja vinkkasi että kannattaa...
  11. M

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

Pyryttää vaakatasossa myös täällä Pirkanmaalla. Tuuli vinkuu työpaikan ikkunoissa yhtämittaa, oli ihanaa kun aamulla pääsi pois tuolta ulkoilmasta sisälle lämpimään! Viime viikolla oli ultra ja siellä oli kaikki hyvin, pikkuinen siellä heilui ja pyöri kovasti. Istukka on kiinni etuseinässä...
  12. M

Tuoreita ultrakuulumisia täälläkin; pikkuinen oli kasvanut ihan normaalisti ja laskettu aika pysyi ennallaan. Olipa ihana nähdä kuinka pää pyöri, kädet heilui ja jalat meni ripaskaa :D Aavistus pojasta vahvistui hiukan, mutta varmistusta asiaan ei tullut... saapa nähdä sitten myöhemmin...
  13. M

Täällä myhäilee toinen kevät-intoilija, ihanaa kun päivät pitenee! Mulla on näköjään maha alkanut jo pullottaa niin, että ihmiset jo huomaa sen. Yksi töitten kautta tuttu ihminen kysyi pari päivää sitten ihan suoraan, että olenko raskaana. Olin ihan äimänä, että tämä näkyy jo päälle päin. En...
  14. M

HPM: mä olen myös -78 syntynyt, mutta toistaiseksi vielä -lähes- kolmekymppinen =)
  15. M

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Suhveli: täältä löytyy kaupan alan työehtosopimus, jossa asiasta kerrottu: http://www.pam.fi/tyoelama/tyoehtosopimukset/kaupan_ala/ Tässä vielä se tekstikin: Äitiys- tai adoptiovapaan palkka: -3 kuukaudelta palkan ja sairausvakuutuslain äitiysrahan erotus -työsuhde kestänyt vähintään 9...
  16. M

Kävin helmikuisten puolella kurkkimassa juttuja ja siellähän oli jo Piipin uutiset. =) Sylikaupalla onnea Piipi teille pienen tytön tuoreille vanhemmille! :flower: :heart:
  17. M

No niin, nyt on eka lääkärineuvola takana ja maassa on taas rauha kun siellä kaikki oli hyvin :) Pikkuisen sydänäänet kuului jo oikein hyvin, vaikka lääkäritäti varoitteli että näillä viikolla ei heidän laitteellaan välttämättä vielä kuulu mitään. Onneksi kuitenkin kuului niin helpotti...
  18. M

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Heipähei pitkästä aikaa syysmassukoille! Olen käynyt palstaa pikaisesti lukemassa säännöllisesti muuten ole ehtinyt oikein kirjoitella. Voimia kaikille pikkuisensa menettäneille :hug: Näitä uutisia onkin tullut ihan liikaa, ei sitä kenelläkään toivoisi tämmöistä tapahtuvan. Täällä on...
  19. M

Täällä Piipille peukut pystyssä! =) Jokohan h-hetki pian koittaa? Taivaannastalle ekasta neuvolasta, että mulla ei ollut ultraa ja keskustelu sisälsi perustietojen ja terveys- ja elämäntapatietojen kirjausta sekä rutkasti ohjeistusta ruoasta ja liikunnasta ym. Multa tsekattiin lisäksi...
  20. M

Kiitokset tsempistä =), tänään on jo parempi mieli vaikka olo ei ole juuri parempi kuin eilen. Mietin kanssa tuota, että kertoisinko sittenkin pomolle jo aiemmin. Vaikea kuitenkin ennustaa miten hän reagoi kun en tunne vielä kovin hyvin. Pomo vaihtui juuri viime vuonna. Ajattelin että voisin...

Yhteistyössä