Hakutulokset

1. R

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

Ultrakuulumisia :) Pirpanalla kaikki hyvin ja isän fiilis osu oikeaan eli tyttö luultavasti tulossa <3 Minä oon onneks kans päässyt kokemaan sitä energistä keskiraskautta, viikonloppuna alkanut flunssakin meni ohi parissa päivässä. Ihanaa kulkea vihdoin kevyemmissä vaatteissa, talon remppa...
  2. R

Kiitokset face-ohjeista ja Kakaalle kiitos lisäilyvastuun ottamisesta! Kävellessä meillä on kans jo yli kuukausi sitten muuttunu paikat niin, että mies menee aina nopeemmin ja mä laahustan perässä. Ennen kävelin aina nopeesti ja mies valitti, että onks pakko mennä noin lujaa. Nyt on vähän...
  3. R

Rautaan liittyen... oikein hyvä tuo Bastetin huomio C-vitamiinista. Jos c-vitamiinia saa liian vähän, niin rauta ei imeydy vaikka sitä kuinka paljon saisi. Oon tuntenut liikkeet jo jonkin aikaa, mutta tänään vaavi on pitänyt kunnon bileitä masussa, ihanaa :D Meidän elämäntilanne on ihan...
  4. R

Eilen oli pakko vielä nukkuun mennessä käydä puhelimella katsomassa onko Minttura laittanu ultra-kuulumisia. Ihanaa, että kaikki oli hyvin :) Sitä niin samaistuu muidenkin tilanteisiin, kun niin samassa vaiheessa mennään. Mä kuulun kans niihin joilla masu on ollu jo jonkun aikaa ihan pallo...
  5. R

Siinä se vappukin sitten hujahti, aika on mennyt tooosi nopeeta np-ultran jälkeen kun ei oo tarvinnu jännittää ja pelätä niin paljoa :) Onnea ja peukkuja Mintturalle, että tulisi hyviä uutisia sit maanantaina! Krumeluu: En mä kyllä tuolla hinnalla viitsi 4D:hen mennä, 200 olisi ehkä voinu...
  6. R

Tervetuloa Iinastiina :) Minttura: Huh, voimia kovasti ja toivotaan parasta! Todella tylyä kätilöltä :( Mun tekisi mieli mennä 4d-ultraan kun rakenneultra on vasta 3 piiiitkän viikon päästä. Kysyin Porin lääkäritalosta ja hinta olisi vaatimattomat 308€ :O Onko muut käyneet 4d-ultrissa...
  7. R

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

Samaa mieltä oon minäkin LuvLucyn kanssa. Pirpana tulee nukkumaan alusta asti omassa sängyssään. Olen niiiin levoton nukkuja, että miestäkin tulee monesti hutmittua tms. :) En varmasti saisi nukuttua ollenkaan kun pelkäisin, että satutan vaavia. Toinen asia josta viimeisimmissä keskusteluissa...
  8. R

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

Moi kaikille! Voisin kans liittyä tähän joukkoon :) Olen kohta 33V ensiodottaja satakunnasta. Erittäin toivotun ja pitkään yritetyn nyytin LA 22.9. Synnytyssairaala SatKS. Rak.ultra 22.5. Ilmoitinko tiedot oikeaan paikkaan :O ? Rafaelin enkeli ~ 33 ~ ensimmäinen ~ SatKS ~ ? Rafaelin...

Yhteistyössä