Hakutulokset

1. V

Keskustelua juurihoidosta!

Juurihoidetun hampaan poisto saattaa olla hankalampaa siksi että juurihoidettu hammas on aina paljon hauraampi koska sieltä on kaikki elävä kudos poistettu, saattaa siis murentua / mennä palasiksi.... Kyllä lääkärin pitäisi aina kertoa rehellinen ennuste hampaalle, joskus todellakin järkevämpi...
  2. V

Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

Onnea suuresti Lapseton81, joskus se tärppää just sillon kun sitä vähiten odottaa!! =) Äläkä mieti niitä oireita, itellä ei oo ollu juur yhtään mitään oireita ja nyt meen 10+1... Tuntuu todella epätodelliselta olla raskaana kun ei ole oireen oiretta kun muut taas oksentelee alusta asti!
  3. V

HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

Pakko kysästä tässä välissä tosta äitiyspäivärahasta kun täällä näyttää olevan asiasta tietävää porukkaa, että kun olen ollut opiskelija viime vuodet ja nyt sit ennen äitiyslomaa ehdin justiinsa olla töissä 6-7kk niin saanko hakea sitä tukea sitten tolta puolelta vuodelta? Ja pystyykö sitä...
  4. V

Mulle ainakin aukiolotutkimus oli pahempi kun punktio... Siinä laitettiin ensin kanyyli käsivarteen ja sitä kautta rauhottavaa ja kipulääketta, kotona otin jo esilääkityksen. Sitten lääkäri vielä puuduttaa kohdunsuun tai pohjan, mikä nyt onkaan, ja sekään ei sattunut, hieman tuntui... Itse...
  5. V

Se on Moa kovin yksilöllistä, älä piirrä mitään kauhukuvia seinille, koska mua ei sattunut yhtään koko porsessi! Ei missään vaiheessa, inhottavinta oli lääkkeitten pistely mut se nyt on joka hoidossa edessä, ei se punktio sattunut yhtään, ei edes mun pelkäämä kanyylin laitto, oli kivuttomampi ku...
  6. V

HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

Ihana teksti iloksi! <3 Samoja ajatuksia läpikäyneenä tiedän tarkkaan miltä susta tuntuu! Äiti maa, en usko että vähempää rakastat lastasi kuin me jotka olemme joutuneet käymään kaikki mahdolliset hoitomuodot läpi, mutta ehkä helposti raskautuneet ei kuitenkaan osaa ihan samallalailla sitä...
  7. V