Hakutulokset

1. V

Keskustelua juurihoidosta!

Juurihoidetun hampaan poisto saattaa olla hankalampaa siksi että juurihoidettu hammas on aina paljon hauraampi koska sieltä on kaikki elävä kudos poistettu, saattaa siis murentua / mennä palasiksi.... Kyllä lääkärin pitäisi aina kertoa rehellinen ennuste hampaalle, joskus todellakin järkevämpi...
  2. V

Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

Onnea suuresti Lapseton81, joskus se tärppää just sillon kun sitä vähiten odottaa!! =) Äläkä mieti niitä oireita, itellä ei oo ollu juur yhtään mitään oireita ja nyt meen 10+1... Tuntuu todella epätodelliselta olla raskaana kun ei ole oireen oiretta kun muut taas oksentelee alusta asti!
  3. V

HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

Pakko kysästä tässä välissä tosta äitiyspäivärahasta kun täällä näyttää olevan asiasta tietävää porukkaa, että kun olen ollut opiskelija viime vuodet ja nyt sit ennen äitiyslomaa ehdin justiinsa olla töissä 6-7kk niin saanko hakea sitä tukea sitten tolta puolelta vuodelta? Ja pystyykö sitä...
  4. V

Mulle ainakin aukiolotutkimus oli pahempi kun punktio... Siinä laitettiin ensin kanyyli käsivarteen ja sitä kautta rauhottavaa ja kipulääketta, kotona otin jo esilääkityksen. Sitten lääkäri vielä puuduttaa kohdunsuun tai pohjan, mikä nyt onkaan, ja sekään ei sattunut, hieman tuntui... Itse...
  5. V

Se on Moa kovin yksilöllistä, älä piirrä mitään kauhukuvia seinille, koska mua ei sattunut yhtään koko porsessi! Ei missään vaiheessa, inhottavinta oli lääkkeitten pistely mut se nyt on joka hoidossa edessä, ei se punktio sattunut yhtään, ei edes mun pelkäämä kanyylin laitto, oli kivuttomampi ku...
  6. V

HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

Ihana teksti iloksi! <3 Samoja ajatuksia läpikäyneenä tiedän tarkkaan miltä susta tuntuu! Äiti maa, en usko että vähempää rakastat lastasi kuin me jotka olemme joutuneet käymään kaikki mahdolliset hoitomuodot läpi, mutta ehkä helposti raskautuneet ei kuitenkaan osaa ihan samallalailla sitä...
  7. V

Pakko linkittää tää luettavaks niille jotka ei oo päässyt vielä röökistä eroon, jos tää vauhdittais lopettamista? : Raskaus ja tupakointi Millanen se sokerirasitus on? Juodaanko siinä jotain pahanmakusta litkua ja sit otetaan verikokeita vai?
  8. V

Täällä on ultra 29.6, jännää... Millon sulla Omppuf? Joutuuko jokainen siihe sokerirasitukseen vai millä perusteella siihen joutuu? Meillä on viime vuonna valmistunu omakotitalo, tosin yläkerta ei vielä valmis, alhaalla asuintilaa reilu 100 neliöö ja ylhäällä tulee sit olemaan vajaa 60 neliöö...
  9. V

Ihanaa Viivi, olipa varmasti melkonen yllätys =) Toivotaan että kaksikon sydämet läpättää ensi viikolla <3 Onko teillä jommallakummalla kaksosia suvussa? J+hyvä että siellä mahassa oli kaikki kunnossa, itsellekin varmaan konkretisoituu tää raskaus vasta siinä kohtaa kun saa jonkin...
  10. V

iloksi munkin mielestä toi on paljon järkevämmän tuntunen laskutapa, koska siis silloinhan se tyyppi on hedelmöittynyt ja sillon siirtopäivänä jo 3 päivän ikäinen... Mäkin lasken sen nyt sit siitä koska selkeesti viikkoja on enempi kun se 5+0. Vaikka sillähän ei ole mitään merkitystä sillä...
  11. V

Sen voi laskee eri tavoilla, käy tuolta laskemassa: Laskettu aika -raskauslaskuri
  12. V

hiippis juu tatuoiminen on "kielletty" raskaus- ja imetysaikana. Tai voi joku vähän moraalittomampi tyyppi tehdäkin kuvan raskausaikana mut kyselin omalta tatuoijaltani vuos sitten et miten sit jos on raskaana ni hän sano ettei missään nimessä tatuoi ja kerran joutu lopettaa tatuoimisen kesken...
  13. V

Oi vitsi, varmasti mahtava tunne kun sen siellä näki pamppailevan<3 Mulla siis on varattu 2.7 maanantaiks mut ajattelin siirtää sen edeltäväks perjantaiks...
  14. V

Hieno homma hiippis81 =) Oliko teidän eka ivf? Kyllä mäkin taidan luottaa siihen että siellä jotain näkyy ja jos ei niin sit vaan myöhemmin uudelleen :)
  15. V

napsuneiti siis niin ärsyttävää että vaikka onkin muutamasta päivästä kiinni ni silti se aika tuntuu ihan liian pitkältä. En oo kyllä ikinä ollut näin kärsimätön minkään asian suhteen vaikka aika sellanen mulletännehetinytkaikki-tyyppinen oonkin... Mä en oo noista oireista huolissani kun luin...
  16. V

Piia-Liisa se siinä just onkin kun mun la:ta ei lasketa ihan perinteiseen tapaan kun ivf-hoidolla on aikaansaatu raskaus... Toisen laskutavan mukaan mulla ois sillon perjantaina 7+0 ja toisen 6+4, monet laskee ton ekan eli punktiopäivän mukaan mut mun klinikalla lasketaan kuulemma...
  17. V

Piia-Liisa, sullahan oli varhaisultrassa viikkoja kasassa 6+6? Oon tässä nyt viikon miettinyt et haluan siirtää varhaisultraa parilla päivällä, kun se 2.7 on maanantai ja tiiän et tuun hulluks sen viikonlopun aikana sitä miettiessä, mut onko mun järkeä mennä vielä sillon perjantaina jollon...
  18. V

Eli turvallisin mielin menen raidottamaan tukkani =) Täällä saa kyllä vastauksen pulmaan kun pulmaan, kiitos teille! :) Teidän testailusta intoutuneena kävin nyt sit vielä ostamassa sen digitestin ja huomen aamulla sitten testaan 4. ja viimeisen kerran... :D
  19. V

Ainiin kun täällä on teitä alan ammattilaisia:) Okei, kiitos tiedosta. Mulle tulee vaan vaaleeta raitaa jo vaaleeseen tukkaan... Ajattelin et sen jälkeen oisin pitkään raidottamatta, niin pitkään kun mahdollista! En kyl välttämättä halua kertoa kampaajalle kun se on mun monivuotinen kampaaja...
  20. V

Noista kevyttuotteista; en siis itsekään niitä yleensä käytä, miks ostaa esim. sipsejä light-versioina, ihan itsensä huijaamista, jos meinaa possutella niin sit possuttelee kunnolla :D Ton kevyt-kermaviilin ostin puolvahingossa, joskus ennenkin tullu tehtyä dippi siihen ja se on sellasta lötköä...

Yhteistyössä