Hakutulokset

  1. J

    Miltä tää teistä vaikuttaa,onko miehellä suhde???

    Pieni vinkki. Iphone säilyttää kauan tietoja lähetetyistä ja vastaanotetuista tekstiviesteistä. Googlettamalla löytyy varmasti oikea ohjelma millä saa näitä purettua ja luettua vaikka viestit olisi jo poistettu puhelimesta. Sama pätee varmaan muissakin nykyajan puhelimissa. Sain itse kiinni...
  2. J

    Vaimon rakkaus hiipunut, mitä tehdä?

    Nyt jaksaa taas uskoa että toivoa on tämän kommentin jälkeen. Jotenkin tuntuu, että iso taakka lähtenyt harteilta kun saa ulkopuolisen näkemyksen tilanteeseen. Kiitos Sati!
  3. J

    Vaimon rakkaus hiipunut, mitä tehdä?

    Kiitos Sati neuvoista. Tein vaikean päätöksen ja pyysin vaimoa muuttamaan loppuviikoksi pois meidän yhteisestä kodista miettimään asioita. Tämä päätös oli vaikea tehdä, mutta se tehtiin kuitenkin niin että keskustelimme kaikessa rauhassa ja laitettiin lapset yhdess illalla nukkumaan. Lapsille...
  4. J

    Vaimon rakkaus hiipunut, mitä tehdä?

    Hei, Ensimmäistä kertaa kirjoittelen ja kaipaan hyviä neuvoja. Vaimoni ilmoitti vasta että hänen rakkaus on hiipunut. Hän kertoi minulle että rakastaa minua, mutta ei ole enää rakastunut. Tämä ei kuulemma ole mikään hetkellinen asia, vaan näin on vaan pikkuhiljaa käynyt ja nyt hän uskalsi...

Yhteistyössä