Miltä tää teistä vaikuttaa,onko miehellä suhde???

  • Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Tota noin, täytyy sanoa, että miehesi olis kyllä harvinaisen yksinkertainen tapaus, jos vielä tuon jälkeenkin jatkaisi viestittelyä ja puheluita.

Totta helvetissä hän lopetti ne nyt siitä liittymästä, kun hän kerran tietää, että sinä tiedät.

Kysypä häneltä, että miksi lopetti ne nyt, jos viestittely/puhelut oli ihan kaveripohjalta, eihän sitä sitten olisi pitänyt lopettaa, kun oli kerran ihan viatonta?
Kuulemma siksi kun näki kuinka paljon se loukkaa mua ja siksi koska tajusi vasta noiden naisen viestien jälkeen että se nainen haluaa tuhota mein avioliiton..Tiedä sitten asian todellista laitaa..
 
Sinuna keskustelisin vakavasti miehesi kanssa, vaikka kyseessä olisi sellainen suhde, jota miehesi ei millä suhteeksi ( jos sen määritelmä on sukupuolisuhde) kertoisin sen suhteen satuttavan sinua.
Ilmeisesti tämä toinen nainen haluaa jotakin muutakin tältä viestittelysuhteelta. Vaikka se viesittely kiehtoisi ja olisi imartelevaa miehesi mielestä tulisi mielestäni hänen viheltää peli poikki. Jos tuota viestittelyä jatkaa, on se leikkiä tulella, ja tuollaisessa leikissä, sitten voi useampikin polttaa siipensä.
 
No voi jee.

Miehesi on tuossa ollut kyllä ihan yhtä aktiivinen osapuoli niin kuin se nainenkin mutta heti kun jäädään kiinni niin se nainen on roikkuja, avioliiton pilaava sekopää jonka kanssa mies ei oikeasti haluaisi olla edes tekemisissä.

Siinä on vaan se ero että jos asia olisi noin miehesi olisi lopettanut yhyeydenpidon tähän naiseen ennen kuin mitään kiinni jäämistä vaimolleen olisi tapahtunut, eikä sen jälkeen.
 
"aapee"
Sinuna keskustelisin vakavasti miehesi kanssa, vaikka kyseessä olisi sellainen suhde, jota miehesi ei millä suhteeksi ( jos sen määritelmä on sukupuolisuhde) kertoisin sen suhteen satuttavan sinua.
Ilmeisesti tämä toinen nainen haluaa jotakin muutakin tältä viestittelysuhteelta. Vaikka se viesittely kiehtoisi ja olisi imartelevaa miehesi mielestä tulisi mielestäni hänen viheltää peli poikki. Jos tuota viestittelyä jatkaa, on se leikkiä tulella, ja tuollaisessa leikissä, sitten voi useampikin polttaa siipensä.
Eipä tässä muuta olekkaan tehty pariin päivään kuin keskusteltu ja tuon naisen halut on kyllä ihan päivän selvät mutta lähinnä haluaisinki tietää mikä miehen osuus tässä jutussa kun itse vannoo ja vakuuttaa ettei hän ole missään vaiheessa halunnu muuta kuin kaveruutta mutta ei kuulemma halua olla kaveri enää ihmisen kanssa joka yrittää hajottaa meidän avioliiton..
 
"aapee"
Ja olen kysyny mieheltä mitä hän ajattelisi jos asia olisi toisinpäin et minä olisin harrastunut tällästä puhelinsuhdetta niin mies sanoi että ei missään nimessä hyväksyisi sitä ja ajattelisi heti että mulla on suhde.
 
[QUOTE="aapee";26228913]Ja olen kysyny mieheltä mitä hän ajattelisi jos asia olisi toisinpäin et minä olisin harrastunut tällästä puhelinsuhdetta niin mies sanoi että ei missään nimessä hyväksyisi sitä ja ajattelisi heti että mulla on suhde.[/QUOTE]


onko nainen miehesi fb-kaveri?
 
Saura
Pitää olla kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos kuvittelee, että kaverit lähettelevät toisilleen 50 tekstaria päivässä. Yrittää vaan nyt seivata esittämällä vähän tyhmempää ja viattomampaa kuin onkaan... Itse en pitäisi siitä, että kun käry käy, niin jatketaan valehtelua. Itse voisin antaa pettämisen anteeksi, mutta en sitä, että asiasta valehdellaan tai jätetään kertomatta.
 
Herätys
[QUOTE="aapee";26228892]... haluaisinki tietää mikä miehen osuus tässä jutussa kun itse vannoo ja vakuuttaa ettei hän ole missään vaiheessa halunnu muuta kuin kaveruutta mutta ei kuulemma halua olla kaveri enää ihmisen kanssa joka yrittää hajottaa meidän avioliiton..[/QUOTE]

Ja tämän hän tajusi kas kummaa juuri sillä sekunnilla kun jäi "kaveruus"suhteestaan kiinni? Ei tajunnut naisen tarkoitusperiä siinä vaihessa kun oli vaihdettu 50 tekstaria päivässä viikon ajan? Ei tajunnut että nainen saattaa käsittää väärin kymmenet tekstarit ja puhelut? Ei tajunnut niistä "rakas" viesteistä? Tajusi naisen tarkoitusperät VASTA kun sinä ne hänelle selitit? Joo, ihan niinku oikeesti! Jos mies olisi oikeasti noin tyhmä, niin miten häneen jatkossakaan voisi luottaa kun eihän hän tajua tilannetta vaikka nainen raahaisi pilistä pusikkoon!
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Herätys;26229219:
Ja tämän hän tajusi kas kummaa juuri sillä sekunnilla kun jäi "kaveruus"suhteestaan kiinni? Ei tajunnut naisen tarkoitusperiä siinä vaihessa kun oli vaihdettu 50 tekstaria päivässä viikon ajan? Ei tajunnut että nainen saattaa käsittää väärin kymmenet tekstarit ja puhelut? Ei tajunnut niistä "rakas" viesteistä? Tajusi naisen tarkoitusperät VASTA kun sinä ne hänelle selitit? Joo, ihan niinku oikeesti! Jos mies olisi oikeasti noin tyhmä, niin miten häneen jatkossakaan voisi luottaa kun eihän hän tajua tilannetta vaikka nainen raahaisi pilistä pusikkoon!
Jaa-a vaikee sanoo oisko mahdollisesti tienny naisen haluista jo aiemmin kun en tosiaan ole muita viestejä nähny eikä oo muita todisteita kun miehen sana..Ei tää missään nimessä mikään normaali kaveruus suhde ole jo ihan noiden viesti ja puhelu määrien perusteella mutta onko tää sellanen juttu jonka takia kannattaa heittää hyvä ja toimiva avioliitto hukkaan? Siihen en varmaan koskaan saa vastausta ja ei kai auta kun antaa ajan kulua koska tällä hetkellä niin loukattu ja petetty olo etten osaa ajatella järjellä :(
 
Jos olisi ns.viatonta niin mies myöntäisi oman osuutensa tuossa eikä pelkurimaisesti yrittäisi vierittää naisen niskoille kaikkea syytä.
Miehesi ei tuossa kuviossa ole se uhri, niin kuin ehkä yrittää asian sinulle esittää. Hieman yksinkertainen ehkä, jos tarvitsee 50tekstiviestiä päivässä(+ puhelut)selittääkseen jollekin ETTEI ole tästä kiinnostunut.
 
"nuuh"
Minkälaisia viestejä joku kirjottaa 50kpl päivässä?! Hei. Autossa. Kusella. Töissä. Pusu. Panettaa. Tuli jo. Kiitos. Öitä.
Pakko olla jotain tätä tyyliä tai sitte on helevetisiti vapaa-aikaa tai leppoisa työ ja hölömö vaimo. Soita sille tortulle miehesi puhelimella ja ukko viereen kuuntelemaan. Jos punaisena vääntelehtii ja itkua tulee ja torttu raivoaa korvaan niin sittenkö vasta uskot?
 
Pieni vinkki. Iphone säilyttää kauan tietoja lähetetyistä ja vastaanotetuista tekstiviesteistä.
Googlettamalla löytyy varmasti oikea ohjelma millä saa näitä purettua ja luettua vaikka
viestit olisi jo poistettu puhelimesta. Sama pätee varmaan muissakin nykyajan puhelimissa.
Sain itse kiinni vaimoni pettämisestä tällä konstilla, jo ennen tätä olin siis 99% varma että
jotain on tekeillä. Ei mikään kiva tapa, mutta meidän tapauksessa oli ainoa keino.
 
"aapee"
Pieni vinkki. Iphone säilyttää kauan tietoja lähetetyistä ja vastaanotetuista tekstiviesteistä.
Googlettamalla löytyy varmasti oikea ohjelma millä saa näitä purettua ja luettua vaikka
viestit olisi jo poistettu puhelimesta. Sama pätee varmaan muissakin nykyajan puhelimissa.
Sain itse kiinni vaimoni pettämisestä tällä konstilla, jo ennen tätä olin siis 99% varma että
jotain on tekeillä. Ei mikään kiva tapa, mutta meidän tapauksessa oli ainoa keino.
Ei oo iphone enkä mä osaa sellasia ohjelmia käyttää..
 
"aapee"
Jos olisi ns.viatonta niin mies myöntäisi oman osuutensa tuossa eikä pelkurimaisesti yrittäisi vierittää naisen niskoille kaikkea syytä.
Miehesi ei tuossa kuviossa ole se uhri, niin kuin ehkä yrittää asian sinulle esittää. Hieman yksinkertainen ehkä, jos tarvitsee 50tekstiviestiä päivässä(+ puhelut)selittääkseen jollekin ETTEI ole tästä kiinnostunut.
Kun ei ole kuulemma ollut edes mitään puhetta tämän naisen kanssa mistään kiinnostumisesta,tykkäämisestä eikä muustakaan vaan ihan tavallisista päivittäisistä asioista joista kaverin kanssa jutellaan..Sitä en tiedä miksi se pitää tehdä 50 kertaa päivässä ja miten niin paljon juttua riittääkään mutta asian todellista laitaa en voi tietää kun mitään ei kukaan myönnä!
 
"Sanna"
[QUOTE="aapee";26228395]Mies sano et hän kyl tiesi et huomaisin sen viimestään laskusta ja hänellä ei ole kuulemma mitään salattavaa ja ihan joka päiväisistä asioista on puhunut naisen kanssa (esim. meidän pojan sairaudesta,äitinsä vähän aikaa sitten tapahtuneesta kuolemasta yms) Eikä ole kyl ollu mitenkä epätavallisen paljon pois kotoo eikä käy muutenka baareissa yms että siihen luulen uskovani ettei mitään fyysistä suhdetta olisi mutta enhän mä voi siitäkään varma olla :( Mä oon ihan sekasin mitä mun pitäis tehdä.. Enhän mä voi tosta vaan miestä pihallekaan heittää kun ei oo tän parempia todisteita.Mies vielä sanoi ettei hän voisi edes olla sen naisen kans koska se on kuulemma joka viikonloppu viihteellä vaikka on lapsiki eikä mieheni tykkää sellasesta touhusta..[/QUOTE]

Panemassa voisi silti käydä aina silloin tällöin.
 
hip-hei
Ihan hyvin menee tollaset 50 viestiä päivässä... itsellä nykyinen suhde alkoi ystävyydestä, ja silloin alkuaikoina viestiteltiin juurikin tollasia määriä päivässä, mulla melko itsenäinen työ, miehellä samoin, tapasimme siis nimenomaan työn merkeissä, että ihan siinä alun kiinnostus vaiheessa mekin viestittelimme lähes koko työpäivän:) puhelin piippasi melko taajaan... tämä siis ei tarkoita sitä, että epäilisin aapeen miehellä ihan varmaan olevan suhteen, vaan oli ennemminkin tarkoitettu sille, joka epäili, ettei 50 tekstaria päivässä voi olla totta.
 
"Sanna"
[QUOTE="aapee";26229944]Kun ei ole kuulemma ollut edes mitään puhetta tämän naisen kanssa mistään kiinnostumisesta,tykkäämisestä eikä muustakaan vaan ihan tavallisista päivittäisistä asioista joista kaverin kanssa jutellaan..Sitä en tiedä miksi se pitää tehdä 50 kertaa päivässä ja miten niin paljon juttua riittääkään mutta asian todellista laitaa en voi tietää kun mitään ei kukaan myönnä![/QUOTE]

Kuulemma? Mies on narahtanut jo valehtelusta ja sinä uskot häntä yhä. Taas vedätetään sinisilmäistä Suomi-neitoa oikein urakalla.
 
"aapee"
[QUOTE="Sanna";26230190]Kuulemma? Mies on narahtanut jo valehtelusta ja sinä uskot häntä yhä. Taas vedätetään sinisilmäistä Suomi-neitoa oikein urakalla.[/QUOTE]

Ja missä kohtaa oon sanonu uskovani miestä? Sepäs siinä kun ei voi enää mihinkään sanaan luottaa..
 
[QUOTE="aapee";26228510]Niimpä :( Ja alunperinki siis valehteli kun kysyin miksi meillä on niin suuri puhelinlasku eikä hän mukamas tiedä..[/QUOTE]

Se ei varmaan vaan tiennyt, että siellä Saunalahden sivuilla näkee sen puhelinlaskun niin eriteltynä :)

(En mäkään tiennyt ennen viime viikkoa, kun tultiin katsoneeksi. Siellähän hitto vie näkee kaiken :D)
 

Yhteistyössä