Hakutulokset

1. M

Uusperheelliset kuumeilijat

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!:wave: juliesisko & Piitu_83 pahoittelut menkkojen saapumisesta :hug: Toiveikkain mielin kohti utta kiertoa ja yritystä vaan, kevät voi tosiaan tehdä ihmeitä :heart: Joku tuolla aiemmin keskusteli tuosta puolison suhtautumisesta toisen lapsiin jos/kun se...
  2. M

Pink* Onnittelut plussasta! :heart: Toivotaan, että juliesiskollakin olisi nuo raskausoireita! Mulla tällä kertaa (ihme kyllä) ei hirveästi harmita tuo tädin saapuminen, johtuisiko siitä ettei ollut mitään oireitakaan.... No uutta matoa koukkuun vaan ;) Meillä tuota ikää alkaa olla jo...
  3. M

Moikka pitkästä aikaa, perheen kanssa reissu tehtynä. Ja niinhän siinä kävi, että täti tunki itsensä kutsumatta ja ihan puun takaa reissuun mukaan elikkä nyt menossa kp 4/24-26. Ei minkäänlaisia normaaleja kuukautisoireita koko aikana.... Pink* ja juliesiskoTeillähän on jännät päivät siellä...
  4. M

Omaa napaa kaivelen ennen reissuun lähtöä; eipä ole menkat alkaneet, testit näyttää armottomasti negaa.... kaikki oireet loistaa poissaoloillaan, mitään ei tapahdu, ei edes menkat tunnu alkavilta... paitsi, että sain hirveet raivarit kullalle aamusella (mikä kyllä puoltais menkkojen alkamista...
  5. M

Kiitti Pink* artikkeli vinkistä... Vilautin niitä ukolle ja se totes näiden jälkeen, että :"onneksi en tykkää tummasta oluesta....". Höh, punaviini ruoan kanssa ja kaikki pähkinät on hänen suuria nautintojaan, niin ja kaiken huipuksi on vielä himopyöräilijäkin.. eikä tuo ikäkään anna armoa, on...
  6. M

Kittyb ovistesteistä; mäkin aikoinani aloitin tikuttelun kp7 ja haaleeta viivaa näytti kunnes vahvistui kyllä voimakkaammaksi kuin kontrolliviiva (mulla ovis ollut n. kp10-12), joten eiköhän toi tuosta vahvistu kun päivä lähenee. Itse lopetin tikuttamasta vuodenvaihteessa kun aloin oireet...
  7. M

Tervehdys kaikille! Vieläkö saa ilmoittautua mukaan? Vihdoinkin löytyi mun elämäntilanteeseen sopiva ketju :) Meillä siis perheessä kolme minun lasta, (neljäs asuu jo omillaan) miehelläni ei omia lapsia. Nyt haaveissa jo reilun vuoden ollut se yhteinen pieni nyytti. Yritys aloitettu jo 2/11...

Yhteistyössä