Hakutulokset

  1. R

    miten päätit lapsilukusi

    meille sybtyi eka vahingossa ja toinen sai tulla jos oli tullakseen. nyt sitten on luku täynnä toistaseksi koska synnytys oli hankala. ehkä joku iltatähti joskus 10 vuoden päästä :laugh:
  2. R

    miehelle joululahja

    uusi kännykkä =)
  3. R

    kesäkuiset 05

    no meillä on himpun verran hoikempi tyttö,10kg.pituutta en tiiä, mutta 80 vaatteet käyvät.pieni on, mutta nopea.ehtii juosta kahteen paikkan jo kun äiti vasta suunnittelee perään menemistä :laugh: piirtää ja ratsastaa :p
  4. R

    Minkä ikäiselle tyyny?

    minä ostin tyynyn kun muksu täytti vuoden.taitaa nukkua ilman tyynyä vieläkin,tyynyn vieressä :laugh:
  5. R

    kesäkuiset 05

    joo,kamalasti ei puhella:mummo,äiti,kukka,kakka,kuka,poppa,pappa.ei.kiitti lisäksi matkitaan vauvan jokeltelua,auton ääntä sekä hevosen ääntä
  6. R

    kesäkuiset 05

    onko näitä taaperoita vielä pinottu? täällä yksi! =)
  7. R

    Tapaaminen ilman lapsosia (Pyhäjokiseutu ynm.lähiseutu)

    minusta on todella outoa että tämä yksi kyseinen henkilö kommentoi jokaista asiaani ("vieras") ja on koko ajan kärkäa minua kohtaan.vähemmästäkin alkaa pinna palamaan oletko tietoinen että tiedän kuka olet? ja saan tarpeekseni siitä että sinä sotket jokaista keskustelun aihetta(olen...
  8. R

    Tapaaminen ilman lapsosia (Pyhäjokiseutu ynm.lähiseutu)

    tuu vain.voit kertoa mulle mikä mättää
  9. R

    Tapaaminen ilman lapsosia (Pyhäjokiseutu ynm.lähiseutu)

    hönö:luulen että saapi tulla muutkin kuin vaippaikästen äidit.vai mitä mieltä se Jepulisko on asiasta?
  10. R

    Tapaaminen ilman lapsosia (Pyhäjokiseutu ynm.lähiseutu)

    siinäpä on sulle miettimistä ku saavut paikalle niin näet "kuinka monena esiinnyn". et ehdi laskeakaan,,heh heh! voi juma että et sitten osaa pysyä poissa.taitaa tuossa ymmärtämisessä olla pahastikin vikaa kun et tajua sitä etkä sitä että olen ihan yksi henkilö vain ja kun mun kimppuun olet...
  11. R

    Tapaaminen ilman lapsosia (Pyhäjokiseutu ynm.lähiseutu)

    kannatetaan että pysytään asiassa! "vieras"voi pysyä poissa tältä foorumilta kommentoimasta.hullulla ontietty halvat huvit, mutta eläpä sotke täällä :attn:
  12. R

    Tapaaminen ilman lapsosia (Pyhäjokiseutu ynm.lähiseutu)

    vierashan voisi sinne tullakin ja kertoa ihan naamatusten mikä se minussa ärsyttää.... :laugh:
  13. R

    Tapaaminen ilman lapsosia (Pyhäjokiseutu ynm.lähiseutu)

    ja minä kanssa! :wave: tervettä vaihtelua olisi..
  14. R

    Unimaidot sängyssä

    meilläkin on juotu unimaidot selällään sängyssä,ei korvatulehduksia! nyt unimaito juodaan ennen nukkumaan menoa sohvalla vällyjen välissä äitin kanssa, koska alkoi taapero touhuta pullon kanssa omiaan sängyssä ja tipotteli maitotippoja ympäri vuodetta =)
  15. R

    YLIVIEKAN MAMMAKERHO?

    :headwall: \|O
  16. R

    YLIVIEKAN MAMMAKERHO?

    \ että sä jaksat provosoida!eikö parempaa tekemistä löydy?kyllä sut tiedetään kuka oot,paremmin kun luuletkaan.. :laugh:
  17. R

    YLIVIEKAN MAMMAKERHO?

    hoksasin muuten vasta nyt että mulla puuttuu s-kirjain tuosta otsikosta :)
  18. R

    YLIVIEKAN MAMMAKERHO?

    KIITOS! :hug:
  19. R

    YLIVIEKAN MAMMAKERHO?

    heitukalla.onnellisella volvoäidillä mikä lie, ei ole mun kans mitään tekemistä. yritän vain saada kerhoa kasaan, kun tuttavanikin oli siinä onnistunt, mutta pienen pienet väärin käsitykse sotkevat. mua nyt luullan joksikin joka otti muhun yhteyttä tuolla aiemmin ja nyt sitten muka keskustelen...

Yhteistyössä