Hakutulokset

  1. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Shenda miten lahjoitus käytännössä toimii? Meillä on siis pakkasessa vielä 7 tosi hyvää alkiota ja ollaa mietitty että lahjotettas ne joko tutkimuskäyttöön tai jollekin lapsettomalle parille. Tarviiko käydä jossain psykologin kanssa juttelemassa tms? Tutkimuskäyttöön pystyi ilmeisesti...
  2. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Liljeby: Vastailen täältä taustalta... Mulla leikattu tosi vaikea endo kahteen kertaan, toinen munanjohdin poistettu. Yksi luomuihme tuli ekan leikkauksen jälkeen 2006 vaikka leikkaavat lääkäri sanoi suoraan etten tuu ikinä saamaan lapsia luonnonkeinoin. Toista yrittäessä mut laitettiinkin ivf...
  3. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos :) Henrietta, mulla on polilla ultra 9.1. Haluun kyllä ehkä silti käydä yksityisellä sit tässä välissä. Mullakin oli keskenmeno, joka oli siis keskeytynyt. 8+3 viikolla oli loppunut kehitys joka huomattiin 11+3 viikolla neuvolalääkärissä. Mulla loppuu crinone tänään ja sit ei...
  4. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä en ees muuten ikinä oo aatellu tota orgasmi-juttua, oon kyllä ihan normisti antanut mennä jos siltä on tuntunut :D Mulla ei onneks endo oo enää nyt vaivannut, mutta pahimmillaan esti seksiä melkein kokonaan kun olin niin kipeä... kolme kk ennen ekaa leikkausta vedin burana 800 2 -4 kpl per...
  5. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Aamulla uskalsin vihdoin viimein testata mitä siellä mahassa on tapahtunut. Plussa sieltä tuli <3 Ei kestänyt hermot kattoo tikkua vaan jätin sen vessaa ja puhelimeen ajastus 3min ja sitten pelonsekaisintuntein vessaan kurkkaamaan tulos... Soitin jo klinikalle, nyt siis menossa 4+3... vielä...
  6. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jennica: oireita ei oo ollenkaan, mutta ei oo kyllä ollu noissa kolmessa muussakaan raskaudessa, että en tiiä...
  7. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mari, sillä on rautaiset hermot, koska toivoa on niin kauan kuin ei tuu negaa tikkuu ;)
  8. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toi on niin tuttua toi oireiden kyttääminen... Eilen oli virallinen testipäivä klinikan mukaan, mutta crinonea on torstaihin asti niin jos sitä torstaina uskaltaisi testata. .. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja hurjasti onnea plussanneille ! ! :)
  9. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nii ja siis kaikki hedelmöittyneet jakautuivat normaalisti... Hiippis
  10. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa pitkästä aikaa! Hurjasti onnea plussalle, toivottavasti moni pääsee samaan kelkkaan :) Follien määristä oli puhetta. Mulla on takana 1 ivf/icsi. Ultrassa näytti että ehkä 6 olisi tulossa ja lääkäri sanoikin että seuraavaan hoitoon lähdetään isommilla lääkemäärillä. Punktiossa...
  11. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Käyn kyllä kuulumisia lueskelemassa, mutta en oo saanu aikaseksi kirjoittaa kun puhelimella selaa. .. onnea Stellalle! ! Toivottavasti moni tulee perässä :) Tsemppiä piinailuun kellä oli piinapäivät menossa. en muista kuka kysyi kortisonista ja endosta...
  12. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa! Minäkin ilmottaudun mukaan. Meillä tulossa pas seuraavaan kiertoon, menkkoja odottelen tällä viikolla alkavaksi. Meillä pojat 06 ja 13. Nuorempi on ekan ivf-tuoresiirron tulos, eka ylläriluomu. Mulla leikattu vaikea endo kaksi kertaa 05 ja 08. Kesällä oli luomuylläri, joka ekassa...
  13. H

    Helmikuun helmet 2013

    Iltaa mammat pitkästä aikaa!! Juttuja käyn säännöllisesti lukemassa, mut en vaa saa aikaseks ite kirjotella, varsinki ku tää on ihan pyllystä puhelimella näpyttää. Mut en jaksa konetta nyt availla.. Meillä menee arki tosi hyvin. Vauva on kovin tyytyväinen ja oikea hymypoika. Välillä...
  14. H

    Helmikuun helmet 2013

    Neiti81 tsemppiä ja jaksamista, oot kyllä sitkeä sissi !! :) toivottavasti pian helpottaa vauvojen kanssa. Viivi: täällä saa luovuttaa siihen asti kunnes synnytyksestä on 5kk. Voin siis vielä luovuttaa melkein 3kk. Täälläkin taitaa olla tiheän imun kausi menossa, poitsu viihtynyt tänään...
  15. H

    Helmikuun helmet 2013

    Heippa piiiitkästä aikaa!! Täällä elellään ihanaa vauva-arkea. Sunnuntaina oli ristiäiset, pojasta tuli Oskari ?. Hienosti kasvaa ja edelleen mennään pelkällä rintamaidolla. Mä oo kanssa ihmetellyt kun niin aikasin vellejä annetaan, mutta kukin tekee omat ratkaisunsa :). Eilen oli...
  16. H

    Lahtelaisia äitejä?

    Täällä olis Launeelta 31-vee kahden pojan äiti. Esikoinen on eskarissa ja kuopus 5,5vk. Molemmat poikia :)
  17. H

    Helmikuun helmet 2013

    Oi kuinka ihania uutisia wiitahepo!!! :):) hirmusti onnea ja mukavaa masunkasvattelua <3 Hiippis ja muru 5vk <3
  18. H

    Helmikuun helmet 2013

    maidon luovutus multa otettii myös verikoe, josta testattiin hiv ja jotain muita. Ja sit lisäks on noi neidin mainitsemat maidon puhtaus-testit. Suihkutissit on täälläkin, nää vaan suihkuaa tosi pitkään imetyksen alussa, joten meillä syödään päivisin monesti niin että vauva on täysin...
  19. H

    Helmikuun helmet 2013

    Vilipi päivystyksessä poika sai nestemäistä panadolia 3 mm silloin su yönä. Mut muuten ei oo saanu mitään muuta ku maitoa :). Meillämeni siis sen su illan kuumeella ohi koko juttu. Ei oo kuhaa eikä köhää eikä lämpöäkää, onneks :) Ja taas avamaa maitobaari :D Hiippis ja poju jo 16vrk <3
  20. H

    Helmikuun helmet 2013

    Heippa kaikille tännekin puolelle! Täältä vain pikapäivitys näin iltatissittelyiden lomassa... Meillä on koko perhe influenssassa. Vauvalta siis otettiin influenssatesti ja verikokeet ja punktiolla rakosta pissaa kun hälle nousi kuume sunnuntai iltana. Olin sitten hänen kanssaan kolme tuntia...

Yhteistyössä