Hakutulokset

  1. Neela

    jotain uutta suolasta tarjottavaa

    elikkäs olisko jotain ideoita, kun ei aina kehtais niitä samoja suolasia piirakoita synttäreille väsätä. Kyseessä vasta 1v. synttärit, joten ihan lastenkutsuista ei ole kyse, vaan vieraat on oikeestaan aikuisia. Enkä myöskään mitään "pientä ja vaivalloista" jaksa alkaa tekemään. Jotain...
  2. Neela

    Joulun kuivakakku?

    Minkä jouluisen kuivakakun ehtisi vielä valmistamaan jouluksi? Saisko reseptejä..
  3. Neela

    onko

    ihan normaalia että kuukautiset tulee kahden viikon välein? Onko usein synnytyksen jälkeen epäsäännölliset ja siitä sitten tasaantuu? Olen synnyttänyt 3 kk sitten. Viimeiset kuukautiset loppui 25.11 ja nyt alkoin 8.12? Kiitos jo etukäteen.
  4. Neela

    foolihappo

    Onkos teille suositeltu foolihappoa, kun yritätte raskautta? mulle lääkäri sanoi, että kannattaa alkaa syömään nyt jo raskautta yrittäessä foolihappotabuja ja jatkaa sitten koko raskausajan. Kävinpäs sitten hakemassa apteekista 100kpl paketin. Onko jotain muuta lisäravinteita tms.mitä lääkäri...
  5. Neela

    gestapuran-lääke

    Onko muilla ollut käytössä Gestapuran-lääkettä? Onko teille tullut mitään oireita kyseisestä lääkkeestä? Itse sain eilen reseptin tuohon lääkkeeseen, kun kirtoni on niin epäsäännöllinen 60-120pv :( Onko teillä tuo lääke auttanut kiertoon?Ja mahdollisesti plussaukseen? Kova on vauvakuume...

Yhteistyössä