Hakutulokset

1. L

~KesäMassut 2007~

NONI! Nyt sitä taas pillitellään, kun on niin ihanaa lukea ajatuksianne..Sniifff. No meillä la 23.6.2007 ja 31-v. olen ja toista pukkaisi. Poika 04/05.
  2. L

4D ultra

Meillä oli onnenkantamoinen että saimme osallistua 4D ultran "koeajoon". Tampereella ei sellaista vielä esikkoa odottaessani ollut ja satuin olemaan vatsani kanssa oikeassa paikassa oikeaan aikaan!!! Oli mahtavaa katsela naperoa ja tosi selvästi ja hyvin hän siellä näkyi. Saimme myös kuvia...
  3. L

Itkuilua****

No niin, olen siis samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että itkemisessä sinänsä ei mitään pahaa ole. Nolottaa vaan olla vedet silmissä alaleuka väpättäen julkisilla paikolla. Mies on jo pillittelyyni tottunut ;)
  4. L

Huhtikuussa 2006 lapsensa saaneet pinoutukaamme

Huhtikuu 06 kuulostaa meiltä! Hep! :wave:
  5. L

Itkuilua****

Esikkoa odottaessa ei ollu mitään vastaavaa. Nyt olenkin ollut aivan "hangessa" tämän asian kanssa. Neuvolassa ollessani meinasin revetä oikeen kunnolla, kun seinältä katseli liuta vastasyntyneitä valokuvissa, joita vanhemmat ovat tuoneet/antaneet. :snotty: Koskahan tää loppuu, vai...
  6. L

Itkuilua****

Onko muilla samanlaista? Juuri plussasin ja rv.7 ja rapiat päälle, neuvolassa olimme tänään ja povasivat Juhannus vauvaa!!! :kieh: Olen vain niin herkillä koko ajan, että itkeä pillitän pienimmästäkin asiasta. Totesin eilen etten voi kovasti täälläkään lukea kaikkia juttuja sillä itkusta ei...
  7. L

Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

HEP! Toka tilattu..... ;)
  8. L

Tehdäkkö vai jättää tekemättä (?)

Huh! Juuri viimeviikolla plussasin ja kyyneleet silmissä lueskelin teidän kiejoituksianne. Sekavat on myös minulla tunteet, esikko 1.5 v., opiskelut loppusuoralla ja kaikkien mielestä ollaan NIIN järkeviä kun ei ihan heti toista tehdä. Hommataan kunnon työt ja asunnot. Kuume oli vaan niin...

Yhteistyössä