Kaipaisin niin mielipidettä kuin näkökulmaa minulle kinkkiseen asiaan. Itselläni ja miehelläni on 3 lasta, nuorimmainen on tällä hetkellä 2v.5kk. Se mitä mielessäni olen pähkäillyt jo kauan on vielä yhden lapsen hankkiminen...
Järjellä kun ajattelee asiaa, tulee mieleen kaikki käytännön asiat niin asumisen kannalta kuin autolla liikkuminenkin. Tällä hetkellä asunto on sopivan kokoinen, autossa on kaikilla oma paikka. Vanhemmat lapset ovat jo niin isoja, 8v ja kohta 6v, että pärjäävät suht omatoimisesti omissa tarpeissaan. Ja tämän nuorimmaisen kohdalla hoitaminen helpottaa päivä päivältä. Eli elämä alkaa helpottaa kaikin puolin ja aikaa jäisi enemmän oman miehen kanssa, harrastuksista puhumattakaan. MUTTA, silti joku solu minussa haluaisi vielä sen yhden.... Solu, joka haluaa meidän alkavan taas kaikki alusta uuden perheenjäsenen kanssa, vaikka tässä ollaan miehen kanssa käsiä taputettu yhteen tulevan "yhteisen ajan" vuoksi. Asia olisi helpompaa, jos mieheni olisi ehdottomasti sitä mieltä, ettei lapsia tulisi enään, mutta hänellä taitaa olla yhtä ailahteleva mieli tässä asiassa, kuin minullakin. Ja toisaalta olen vielä "nuori" tulemaan uudelleen äidiksi, kun ikää on vasta 31v.
:saint:
Eli kertokaa mielipiteitänne ja kokemuksianne kyseisestä aiheesta. Tietenkään ette voi puolestani valintoja tehdä, mutta ERITTÄIN mielelläni " kuuntelen" neuvoja ja kokemuksia. =)