Hakutulokset

1. H

Yhdyntä ja kuukuppi

Hei! Onko kukaan harrastanut yhdyntää kuukupin ollessa sisällä? Onnistuuko se?
  2. H

Rinnat kipeet jo 6pvää ja menkoi ei kuulu

Mulla on poistettu toinen munanjohdin 03/11 ja sen jälkeen söin hormoneja 3kk. Menkat tullu 2krt normaalisti ja nyt ei näy... Jäisiköhän munajohtimen poiston takia pois joka toinen kk?
  3. H

Kuuluuko peräkärryyn kuomu?

Ei kuulu, mutta se on merkintä millaisen siihen saa laittaa... Ei painavempaa kannata, koska siinä kärsii kantavuus :(
  4. H

Kuukautiset munanjohtimen poiston jälkeen

Tuleeko joka kuukausi vai joka toinen? Söin 3kk hormoneja ja tuli normaalisti, sen jälkeenkin on tullut. Nyt on myöhässä, jos pitäisi tulla joka kk
  5. H

Metotreksaatti ja KU

Mulla eka ulkopuolinen 08/05 ja metotreksaattipiikki keskeytys. Siin meni joku pari kuukaut enne ku HCG nollil ja siit sit noin 4kk ku uus ulkopuolinen. Siit on nyt menny 7kk eikä merkkiäkään uudest raskaudest. Lääkäri kehotti yrittämään ovutestien avul, et osuis oikeeseen ajankohtaan ja sit jos...
  6. H

kohdunulkopuolisen jälkeen raskaaksi

Mulla oli kohdunulkopuolinen raskaus 08/05 ja silloin sain sen metotreksaatti piikin, jolla meni ohi. Sanottiin et ekat kuukautiset olisi hyvä odottaa, ennen uuden yrittämistä. Sitten tulin 01/06 raskaaksi ja sekin oli ulkopuolinen raskaus, sama hoito kuin edellisessä. Nyt ootellen kolmatta...
  7. H

aikaiset keskenmenot

Mulla kaks kohdunulkopuolista raskautta vuoden puolen vuoden sisällä. Henkisesti erittäin raskasta aikaa, mutta nyt jo pystyy puhumaan asiasta paremmin.

Yhteistyössä