Hakutulokset

  1. S

    Millainen ilma ulkona muilla?

    \ katoitko viikon sään? sen mukaan se ei yllä tänne asti,vaan se pysyy etelässä ja lähtee sit takasin alaspäin suomesta B)
  2. S

    Vauvan 3-4 vk rytmi?

    Joo älä vaivu epätoivoon -ehkä (?) auttaa jaksamaan se tieto, että 'rytmittömyys' on täysin normaaleja. Onhan niitä 'ihmevauvoja', joilla tuntuu olevan käsitys yöstä ja päivästä, mutta harvemmassa ovat. Meillä tyttö 4kk, nyt alkaa olla rytmit kohdallaan. Noin pienellä voi kyllä pitää rutiineja...
  3. S

    Mitä lasissa tai mitä syöt?

    \ En mä ainakaan liho, en joka ilta tähän aikaa syökkään :D
  4. S

    Mitä lasissa tai mitä syöt?

    Pepsi maxia, suklaa nougat jädee :p
  5. S

    Sisustuskutsut

    Moi, Haluaisin kovasti pitää sisustuskutsut, olisikohan jollain esittelijällä aikaa tulla. Asun Kangasalla, Tampereen kupeessa. Mulle meiliosoite on saikkufin@hotmail.com
  6. S

    Arka aihe...

    täälläkään ei mitään "erityisiä"tuntemuksia vauvaa kohtaan ole vielä ilmennyt. Raskaus oli vahinko ja keskeytystäkin harkitsin..johtuneeko siitä!? nyt ollaan puolimatkassa ja tiedän kyllä että rakastan vauvaa sen synnyttyä siinä missä aiempia lapsianikin.myös mahankasvu ennemmin ärsyttää..ei...
  7. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kiva nimi Nella Matleena. Tunnen yhden kissan jonka nimi on Nella ja tuntemani Matleena on lääkäri. =) Hyvä nimi kaikinpuolin! Meillä on: Akseli Benjamin 4v 2kk Jacob Oskari 4v 2kk (Akseli ja Oskari on siis kaksosia) Rita Anna Sofia 2v 1kk Elmeri Alexander 5kk Lasten isä on saksalainen ja...
  8. S

    Painonvartijoissa kävijät

    Uskotteko niiden vaakaan? Mulla kotona 1 v vanha digitaali vaaka joka näyttää 1-1,5 kg vähemmän kun vartijoitten. Tosin käyn vartijoissa illalla 18 että eikö illalla paino nouse vai?
  9. S

    lokarit 05

    TERVEEKSI VAAN!!! hei palatkaapakin tänne lussan sivuille lokakuiset... siis silloin tällöin heittämään läppää, jooohan?!? Minä lähden tänään risteilylle teemalla "esikoispojan ja äidin suhteen vahvistaminen" eli ei taida tarvita jorausvaatteita pakata kassiin. Mitä teän pikkumiehille/naisille...
  10. S

    Mielipiteitä pojan nimestä?

    Kyllä me ihan itse päätetään pojan nimi, mutta on kiva kuulla muidenkin mielipiteitä, kun aina itse ei tajua tai hoksaa jotain, esim Konsta Aapeli ja Pasi Anssi...
  11. S

    Mikä näistä nimistä?

    Eden Olivia tai Aida Josefina
  12. S

    Mielipiteitä pojan nimestä?

    Pikkuinen poikamme syntyi 7.9.2006 ja saa nimen ensi lauantaina. Vaihtoehtoina on: Elmeri Alexander Ilmari Alexander Tuomas Alexander tai Eemil Alexander Sisarrukset ovat Akseli Benjamin, Jacob Oskari ja Rita Anna Sofia Kiitos avustanne!!! =) Saija ja pikku-mies
  13. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meilläki pojan nimi Eemeli,koko nimi Eemeli Veeti Wiljami =) Jos joskus sattuis tytön saamaan niin nimeksi tulis luultavasti Viivi Peppiina Ariel tai Peppi Viivi Milena =)
  14. S

    korvike maidoista

    Meillä poika juo nan-maitoa, täälläpäin annetaan sairaalassakin nannia lisämaitona, pitäis tulla vähemmän masuvaivoja mutta sekin on tietysti niin yksilöllistä =)
  15. S

    LOKAMAMMAT 2005 VK 28

    Alustava ilmottautuminen, joo!! En ole hirmu organisaattori että seuraan enempi sivusta missä ja mitä. Onkos jo ihan paikanpäältä että vois ruveta vaiks vetämään tätä hanketta ja ehdottelemaan paikkoja/paikkaa tapaamiselle... Mukavaaa on nyt jotain mitä syksyltä odottaa ;)
  16. S

    Kuinka usein seksiä??

    Kohta 10 vuotta yhdessä. Alussa jopa 5 kertaa päivässä. Nykyisin 5-6 krt viikossa. ää kevät ollu "vilkkaampaa"...mieli tekee koko ajan... :heart:
  17. S

    Brio Zento ja muista turvaistuimista kokemuksia

    Meidän autossa myös Recaron Isofixistuin. Tukevuus on tosiaan toista luokkaa kuin turvavöillä kiinnitettävissä. En edes tajunnut asiaa ennekuin sellainen hankittiin lainassa olleen Britaxin tilalle. En ollut edes kullut Recarosta aikaisemmin, mutta mies tunsi merkin jostain autojutuista.
  18. S

    Imetyksen ihmettelijöitä?

    Paljon on tällä palstalla puhetta imetyksestä ja pulloruokintaan kohdituvista negaatioista, mutta onko kukaan palstailijoista törmännyt seuraavanlaiseen ilmiöön: Mieheni suvussa on paljon vauvaikäisiä lapsia, suht. tuoreita äitejä kuusi kappaletta joista minä olen ainoa joka imettää. Muiden...
  19. S

    Yritysten myyntipäiviä

    Nipecolla Vantaanlaaksossa myynti nyt pe 31.3. ja la 1.4. On mm. Brion lastenvaatteita.
  20. S

    heippe satakunta sekä muu maa

    :attn: hei vaan kaikki. nuori äiti täältä satakunnasta toivoisi saavansa meilikaveria muista äideistä. olen hieman yli vuosi sitten muuttanut varsinaissuomesta tänne, enkä vieläkään oikein löytänyt täältä ketää ystävää.olisi ihan mukava jos voisi jonkun kanssa jutella jostain. minulla on...

Yhteistyössä