Hakutulokset

  1. F

    3 kk:lla flunssa ja korvatulehdus!

    Sef! Otitko pikkuiselle antibioottikuurin? Kauanko teidän flunssat kesti? Oliko ihan kunnon tulehdus korvassa? Sen takia kyselen, kun olen ihmeissäni että näin pienellä voi olla korvatulehdus. Esikoisella oli eka korvatulehdus ½-vuotiaana.. Imetättekö. meillä ollaan täysimetyksellä. Eikö sen...
  2. F

    3 kk:lla flunssa ja korvatulehdus!

    Onko muita keillä ollut näin pienellä flunssa. meillä nyt kolmas kahden kuukauden sisällä. Eilen käytiin lääkärissä ja toinen korva punoittaa. En vielä huolinut antibioottia. Kokemuksia kaivataan!
  3. F

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Kiitokset =) En voi vielä oikeen uskoa tätä todeksi, että olen raskaana. Edellisestä raskaudesta on jo yli neljä vuotta eli olen melkein kaiken jo unohtanut. Mutta tää tuntuu jotenkin erillaiselta kuin ensimmäinen. Iloisia ollaan uudesta tulokkaasta =) :heart: Toivottavasti kaikki menee...
  4. F

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tein positiivisen testin viime sunnuntaina (4.5.08) Omien laskujen mukaan laskettu aika olisi 7.1.2009 :flower: Joten mut voi myös lisätä listaan faltteri......hys.......7.1.......toinen
  5. F

    Syökö muiden 1v3kk ikäiset

    Meillä tyttö 1v3kk syö kyllä itse tosi hienosti lusikalla. Mutta kyllä pitää auttaa. Meillä kanssa mulla oma lusikka ja tytöllä oma. Ja meillä on vielä se että tyttö vaatii oman lusikan. Ei suostu muuten syömään. Ja sotkua riittää... :D Olen kanssa sitä mieltä, että jos yhtään mielenkiintoa...
  6. F

    Sisarustesi nimet ja iät ja oma nimi ja ikä?

    Mulla sisko 35v., veli 32v. ja minä pahnanpohjimmainen 24v. (ja nimiä en halua paljastaa...)
  7. F

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    :heart: JONNA JULIA :heart:
  8. F

    virolaiset äidit

    Eiköhän meillä jokaisella ole oikeus tällä palstalla käydä?! Kansallisuuteen ja sukupuoleen katsomatta! Ja eiväthän ne täit tietokoneen välityksellä tartu. Ihmisten turhat syytökset voi jättää oman onnensa nojaan. Mun puolesta kaikki ovat tervetulleita! =)

Yhteistyössä