Hakutulokset

1. M

TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

Mä oon ollut tuolla huhtikuun odottajien puolella, mutta taidan siirtyä tänne kun ei vaavia oikein taho alkaa kuulua. LA on siis ylitetty jo reilu viikko sitten, mutta edelleen ollaan yhtenä kappaleena. Vauva on muutenkin tosi iso, joten kammolla odottelen synnytystä. 5kg menee rikki, vaikka...
  2. M

raskaudenaikaset ongelmat!

hei,kertokaa kokoemuksella,että todettiinko teillä jo raskausaikana ongelmia esim.vauvan kehiyksessä tai muussa vastaavassa! -olito seurannassa ulrissa? -mitä huomattiin ja missä? -lapsen nykytilanne? -painoarvioita-syntymäpaino kiitos,itselläni tilaane tämä: ultrassa rv 33 todettiin...
  3. M

mitä teen??

\ Kerroin kuinka en jaksa enää jatkaa yhdessä ja sovittiin,että jos kokeiltas asumista yhdessä edes jonkin aikaa.kumpikin voisi tahoillaan miettiä omia fiiliksiään.Samalle paikkakunnalle jäädään ihan lasten takia.
  4. M

mitä teen??

Tämä tilanne ratkesi tänään,keskustelin perusteellisesti ja rakentavasti mieheni kanssa...jatkamme elämäämme eri osoitteessa.
  5. M

mitä teen??

Olen aika hankalassa tilanteessa..olen naimisissa nyt seitsemättä vuotta mieheni kanssa.meillä on 2 lasta.Mies tekee vuorotyötä.Tuntuu,että meidän välillämme ei enää ole muuta kuin toveruutta.Lämpimät sanat,halailut ym.eivät ole kuuluneet suhteeseemme enää vuosiin.Seksiä harrastamme kerran...
  6. M

Kumpi tehokkaampaa?

Kävely vai Stepperillä steppaaminen? Suhteessa 1h/ 4km kävely tai sitten 30 min steppaus? Kiitos jos joku jaksaa vastailla!! :)

Yhteistyössä