Hakutulokset

  1. M

    onko nutrilon standard 1 sama kuin tutteli plus 1?

    Tutteli aiheuttaa tytölleni masuvaivat ja ajattelin kokeilla jotain korviketta, jossa laktoosi jotenkin pilkotummassa muodossa? ja neuvolassa ehdotettiin nutrilon standardia.Eikös tämä ole ihan samaa tavaraa kuin ennen tutteli plus 1, vaikka hinta vähän kalliimpi?
  2. M

    vauva huutaa hysteerisenä öisin

    Mikä ihme voisi olla syynä,kun 7-viikkoinen tyttöni nukahtaa hienosti yöunille, mutta herää n. tunnin päästä ja aloittaa pian hysteerisen huudon, johon ei auta syli, taputtelu yms..Nälästä ei ole kyse.Maitoakin olen tarjonnut.Huolii kyllä, mutta huuto jatkuu hysteerisenä.Tulee mieleen koliikki...
  3. M

    joulupukki jumbossa.Paljonko porukkaa?

    Huomenna joulupukki jumbossa.Onko joku käynyt aikaisempina vuosina.Onko jonot olleet ihan kauheat?Mietin vain,maksaako vaivan lähteä jonottelee 3-vuotiaan kanssa.
  4. M

    näkyykö tanssii tähtien kanssa netissä?

    Tänään pitäis lähtee kyläilee tanssiohjelman aikana eli voinko katsoa jakson jälkikäteen ilmaiseksi kokonaisuudessaan netissä? kiitos:)
  5. M

    koppuraskauden masis?

    Mikähän vaivaa..Olen koko ajan kireenä, kun viulun kieli.Olo ei todellakaan tunnu hehkeältä.Saatan pillahtaa itkuun tuon tuosta.Ahdistaa tuleva synnytys ja se, että romahdan ja sairastun synnytyksen jälkeiseen masennukseen.Mitään erityistä syytä alakuloon ei ole, paitsi mies pihtaa seksiä.No ei...
  6. M

    munasarjakysta=endo

    Tarkoittaako se, että on ollut joskus munasarjakysta, että on myös endometrioosi?Pelottaa, sillä mulla puhkesi kysta joskus vuosia sitten.Söin e-pillereitä yli 10 vuotta ja menkkakipua ei ole esiintynyt, mutta ennen pillereitä oli muistaakseni kohtalaisen kovat menkkakivut.huolestuttaa..
  7. M

    munasarjakysta=endo

    Tarkoittaako se, että on ollut joskus munasarjakysta, että on myös endometrioosi?Pelottaa, sillä mulla puhkesi kysta joskus vuosia sitten.Söin e-pillereitä yli 10 vuotta ja menkkakipua ei ole esiintynyt, mutta ennen pillereitä oli muistaakseni kohtalaisen kovat menkkakivut.huolestuttaa..
  8. M

    munasarjakysta=endo

    Tarkoittaako se, että on ollut joskus munasarjakysta, että on myös endometrioosi?Pelottaa, sillä mulla puhkesi kysta joskus vuosia sitten.Söin e-pillereitä yli 10 vuotta ja menkkakipua ei ole esiintynyt, mutta ennen pillereitä oli muistaakseni kohtalaisen kovat menkkakivut.huolestuttaa..
  9. M

    lakeutumattomat kivekset

    Onko niin, että laskeutumattomat kivekset alentavat hedelmällisyyttä, jos ei ole leikattu ajoissa vai joka tapauksessa?Ja, jos niin kuinka paljon?Entä, jos on vain toinen kives?Aika vähän löytyi googlettamalla tietoa.Miehen ex tuli raskaaksi.Tosin sai keskenmenon.Please vastatkaa joku.Yritystä...

Yhteistyössä