Hakutulokset

1. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Aithusa, olen pahoillani vuoksesi! mullakaan ei parempia uutisia, eli puhtaat negat tänä aamuna ja pakkanen siis tyhjän tyhjä... :-( Tepsuttelijalle peukut pystyyn!
  2. M

Aliaana! paljon voimia ja pahoittelut huonoista uutisista. Olen ollut hoidoissa virossa, joten voin antaa sinulle lisätietoja halutessasi. Halaus sinulle. Rouva K33 iloista odotusta :-)
  3. M

Aithusa! voi itku! olen pahoillani, testasit kyllä todella aikaseen jos virallinen testipäivä on vasta perjantai. Testasitko aamuvirtsasta vai verestä? Jos vaan virtsatesti, niin toivoa on vielä. Se on niin yksilöllistä kuinka hormonia erittyy.... pidetään vielä lippu korkealla!!
  4. M

Lokakuu pahoittelut sinulle!! ja iso lohtuhali! Solakkasilakka: meillä meni yhteensä 11 alkiota pakkaseen, siitä 4-5 kpl olivat 4-5 soluisia ja loput 2-3 soluisia. Pakastushetkellä alkiot olivat kahden päivän ikäisiä. Asriel tuo mitä kerroit on aika mielenkiintoista, olen itsekkin...
  5. M

kiitos kaikille ihanille kannustuksesta. Aithusa, osuvasti sanottu, just siltä musta tuntuu, kun matto olisi vedetty jalkojen alta. Mulle tämä on ollut kovempi isku kun tuoresiirron nega. onneksi olen ollut tämän viikon sairaslomalla ja voinut nököttää itsekseni ihan rauhassa. Lokakuu...
  6. M

voi surku Paulanna! olen tosi pahoillani :-( iso lohtuhali sinulle. Tsemppiä piinailijoille onnea hurjasti onnistuneille!! En ole pitkään aikaan kirjoitellut, mutta meille tehtiin nyt sitte eilen PAS (eka PAS) tuoresiirrossa keväällä top alkiot joista kumpikaan ei kiinnittynyt. Nytkin huonoja...
  7. M

Hei Paulanna! joo Andrei vastasi viikko sitten, että kuukautisia ei varmaan tule, koska ajattelen asiaa joka päivä.. muuta apua tai vastauksia en sieltä ole saanut. Ei ole minulle maininnut noista marveloneista.. Ehkä vaan omia kuvitteluitani, mutta vaikuttaa jotenkin ärsyyntyneeltä, kun edes...
  8. M

Hei vaan ja tervetuloa uusille keskustelijoille. Onnea kovasti kaikille piinailijoille! Minä odottelen edelleen niitä kuukautisia, nyt on siis jo kp43. Viime viikolla vaikutti siltä, että ne nyt vihdoin alkaa, mutta se jäikin vaan pariin tippaan. Onko teillä kokemusta hoitojen väliltä, että...
  9. M

Paulanna, oliko sulla kuitenkin oireita ennen kuukautisia? mulla on koko ajan tunne että ne alkaa ja nippailee vatsaa, mutta ei silti ala... Mäkin jo tein testin toiveekkaana.. noh negaahan se tietty näytti :-) Hyvää Juhannusta kaikille!
  10. M

Onnea kovasti kaikille raskautuneille ja synnyttäneille!! Ihanaa näköjään hoidot voi joskus onnistuakin! :) mahtavaa! Tepsuttelija, olen tosi pahoillani, ymmärrän tunteesi niin hyvin. Munkin eka tuoresiirto meni pieleen, alkiot (2 kpl) ei edes yrittäneet kiinnittyä ja tuoresiirrossa...
  11. M

Aithusa, haamukin on jo plussa! HCG nousee niin yksilöllisesti, verikoehan otetaan juuri sen takia, että siitä se raskaus näkyy luotettavimmin näin aikaseen. Ole ihan rauhallisin mielin ja paljon onnea! Tiedättekö kukaan onko jokin klinikka Suomessa auki heinäkuussa? mun oma klinikkani on...
  12. M

Paljon onnea Tuttituulia! Ihanaa että joskus joku plussaakin! Siitä saa uskoa siihen että joskus tämä voi onnistuakin. Maltoitko odottaa viralliseen testipäivään asti ( eli tänään, vai kokeilitko jo aiemmin? paljon onnea sinulle!!!!! Onnea kaikille piinailijoille myös! rauhallista piinailua :-)
  13. M

Kiitos myötätunnosta Paulanna, eilen siis hcg alle 3 eli lopetin lääkkeet :-( on tosi pettynyt olo, tuntuu että suurin osa meistä saa vaan negoja. Eikö nyt ihan tilastollisestikin jonkun pitäisi jo plussata? Elokuussa vasta voimme yrittää PAS:ia. Suomessa ei kai tarvi lepäillä näin paljoa...
  14. M

Onnea kaikille äideille vielä näin päivän myöhässä. Toivottavasti me kaikki voimme ensi vuonna juhlia äitien riveissä :-) mulla on menossa pp10 ja mun rauhallinen ja kärsivällinen odotus loppui jo pp7 ja aloin testailemaan.. joo tiedän, aivan liian aikaseen, mutta kun olen näissä keskusteluissa...
  15. M

Aliaana, huomenna vielä verikokeisiin, älä luovu vielä toivosta! Toivottavasti verikoe on positiivinen. Meillä onkin Tuttituulian kanssa samaan aikaan eka testi, tsemppiä sinullekin! Mä olen täällä suhtrauhallinen, yritän ottaa kaiken ihan rauhallisesti ja ainakin vielä nyt olen onnistunut...
  16. M

Lumeton!! paljon onnea plussasta :-) mahtavaa! ihanaa lukea hyviä uutisiakin vaihteeksi niin monen negan jälkeen. Aliaana, pidän sulle peukkuja! Paulanna, olen tosi pahoillani negasta, ikävää että kävi noin. Hyvä että olette kuitenkin päättäneet kokeilla uudestaan jaetulla luovuttajalla...
  17. M

Rauhallisia piinailupäiviä Lumettomalle ja Paulannalle!! Toivon niin, että plussat pärähtäisi molemmille! Adagio, olen miettinyt monesti samaa sen jälkeen kun aloin seuraamaan tämän palstan keskusteluja. Minusta on niin yllättävää, että niin monelle on käynyt niin, että munasoluja tai...
  18. M

Hei taas. Tuttutuulia, todella ikävää, että ei tärpännyt tällä kertaa :-( . Paulanna, pidän sulle peukkuja! kiva kuulla että kaikki meni hyvin, minunkin Tarton matka lähestyy kaiken aikaa... Saitteko te muuten alkiota pakkaseenkin? Satusofia. Minäkin mietin ensin tuota jaettua...
  19. M

Hello, hyvää pääsiäisen jälkeistä viikkoa kaikille!! On tosi yllättävää lukea, että todella monelle on käynyt niin, että siirtokelpoisia alkiota on tullut vähän. Tiesin toki, että niinkin voi käydä, mutta luulin että se olisi ollut harvinaisempaa kun luovuttajat on kuitenkin nuoria ja terveitä...
  20. M

Hei kaikki siirtoon menijät! Oletteko ajatelleet kuinka monta alkiota meinaatte siirtää? Elitessä ilmeisesti normaalisti siirretään kaksi, jos ei vartavasten pyydä vain yhtä tai kolmea :-)

Yhteistyössä