Hakutulokset

1. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Paulanna, ai kun ihanaa että h-hetki lähestyy.. oikein paljon onnea matkaan!! En tienytkään, että Elitessä on suomalainen hoitajakin? olen itse ollut yhteydessä aina Kristinaan englanniksi. Kyselit aikaisemmin majoituksesta? Eliten sivuilla oli paljon hotellivaihtoehtoja, mutta oletkin jo...
  2. M

Hei kaikille ja talvista päivää...maisemat on kun tammikuussa! SS olen niin pahoillani puolestasi, on kyllä raskasta aina vaan uudelleen koota itsensä ja jaksaa sinnitellä eteenpäin positiivisin mielin. Mulla on kaikki vasta edessä, mutta tänään on jotenkin niin "puuh" olo, tuntuu että...
  3. M

Voi itku Aliaana, onpa kurjaa kuulla!! :-( Paljon voimia! Onneksi teillä on vielä 7 pakkasessa! Siirrettiinkö sinulle vain yksi viimeeksi? Solakka silakka: Odottavan aika on pitkä, mutta enää sun ei tarvitse odottaa testiä montaakaan päivää :-) positiivisia tuulia sinnepäin Sain juuri...
  4. M

Aliaana: älä luovu vielä toivosta!! Jos sunnuntaina tuli haamu, jostainhan se hormoni siihen tikkuun tuli.. Toivottavasti verikokeen jälkeen sinulla on hyviä uutisia! Mä alotan huomenna Luget ja viikon päästä on jarrupiikki. Jännittää.......
  5. M

ihanaa kun löysin tän ketjun!! Aliaana ja Solakka Silakka: teillä on jännät päivät menossa! Pidän teille peukkuja! Kun pari vuotta sitten olin raskaana (päättyi keskenmenoon vk8), mulla oli myös alavatsakipuja, joskus tosi koviakin vihlasuja ja ne ilmeisesti kuului asiaan. Rinnat kipeytyivät...
  6. M

Moikka kaikille!! mahtuuko yksi vielä mukaan? Olen aloittelemassa lahjamunasoluhoitoa Virossa ja stoppi piikki pitäisi pistää 2.4. ja siirto on suunniteltu toukokuun ekalle viikolle. Olin IVF hoidoissa Suomessa, mutta lääkityksestä huolimatta niihin ei koskaan päästy, koska minuille kasvoi vaan...

Yhteistyössä